کد خبر: ۹۳۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۱۵۸
کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد. در نتیجه این بازدیدها و در ادامه تدابیر رئیس قوه قضائیه، تعدادی از بازداشت‌ شدگان دارای شرایط، با صدور قرارهای لازم آزاد شدند.

نگهداری ۲۰ بازداشتی زیر ۱۸ سال حوادث اخیر در کانون اصلاح و تربیت تهران / غریب آبادی: تعدادی از بازداشتی‌های زیر ۱۸ سال آزاد شدندمعاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتا ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفت‌وگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.

دبیر ستاد حقوق بشر که پیش از این و در طول هفته گذشته از زندان تهران بزرگ، زندان زنان و بازداشتگاه های امنیتی نیز بازدید کرده بود، در نشست‌هایی جداگانه با مقامات زندان‌ها، دادستان عمومی و انقلاب تهران، سرپرست و قضات دادسرای امنیت تهران، و رییس و قضات دادگاه انقلاب نتایج بازدیدها و گفتگوهای خود را با آنان در میان گذاشت و تصمیمات لازم در برخی حوزه ها اتخاذ گردید.

در نتیجه این بازدیدها و در ادامه تدابیر رئیس قوه قضائیه، تعدادی از بازداشت‌ شدگان دارای شرایط، با صدور قرارهای لازم آزاد شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: