کد خبر: ۹۳۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۱۱۷
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس درباره دیدار برابر فرانسه و پنالتی حساسی که از دست داد صحبت کرد.

واکنش هری کین به از دست دادن پنالتی حساس مقابل فرانسهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بعد از اینکه میسون ماونت توسط تئو هرناندز در محوطه جریمه متوقف شد، هری کین برابر فرانسه این فرصت را داشت که نتیجه را 2-2 کند.

پس از سوت پایان، کین روی زمین افتاد و به زمین خیره شد و بعد از باخت 2-1، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، او را آرام کرد.

کین درباره رویارویی با هم تیمی خود در تاتنهام، هوگو لوریس، برای دومین ضربه پنالتی گفت: «من کسی نیستم که زیاد به آن فکر کنم؛ چه در یک بازی یک پنالتی بگیرم یا دو پنالتی، همان کاری که باید را می‌کنم.

نمی‌توانم از آمادگی یا جزئیات قبل از بازی ایراد بگیرم؛ هیچ احساس متفاوتی نداشتم. احساس می‌کردم مطمئن بودم که آن را انجام دادم اما آن طور که می‌خواستم آن را اجرا نکردم.»

او افزود: «البته، این چیزی است که باید با آن زندگی کنم و مسئولیت را به عهده بگیرم اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به یکدیگر افتخار کنیم و بدانیم که تیم در موقعیت بسیار خوبی برای آینده قرار دارد.»

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: