کد خبر: ۹۳۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۳۱
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بازدید جمعی از نمایندگان از زندان بانوان در قرچک خبر داد و گفت: 80 درصد از زندانیان خانم این زندان که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند آزاد شدند.

الهام آزاد: 80 درصد از زندانیان خانم که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند آزاد شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از زندان بانوان در قرچک بازدید کردند.

الهام آزاد عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر افزود: در جریان این بازدید از وضعیت و نحوه رسیدگی به زندانیان خانم سؤال شد که همگی از نحوه رسیدگی و برخورد پرسنل زندان رضایت داشتند.

وی افزود: 80 درصد از زندانیان بانوان این زندان که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند آزاد شدند و در مورد 20 درصد باقیمانده پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: برخلاف فضاسازی‌ها و دروغ‌پراکنی‌های انجام شده در مورد ایجاد مزاحمت‌هایی برای زندانیان خانم در ایران همانطور که گفته شد زندانیان از نحوه رسیدگی کادر زندان رضایت کامل داشتند و علاوه بر این تمام کادر زندان و حتی رئیس زندان از بانوان بودند.

وی افزود: تنها مطالبه زندانیان در جریان این بازدید این بود که هر چه سریع‌تر پرونده‌های 20 درصد زندانیان باقیمانده از اغتشاشات اخیر مورد بررسی قرار گیرد و آنها خواستار تسریع در این موضوع بودند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: