کد خبر: ۹۳۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۷
یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی که ساکن خوابگاه های این دانشگاه بود در پی اقدامی خودآسیب رسان درگذشت.
مرگ یک دانشجو در اقدامی تلخ/ دستور رییس دانشگاه علامه برای پیگیری حادثهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا : یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی که ساکن خوابگاه های این دانشگاه بود در پی اقدامی خودآسیب رسان درگذشت.

روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی روز پنجشنبه اعلام کرد: این دانشجو که از سال ۱۳۹۷ تحت مراقبت و درمان مرکز مشاوره دانشگاه بود متاسفانه علی رغم تمام مراقبت ها و پیگیری های صورت گرفته توسط متخصصان مربوطه در نهایت طی اقدامی خودآسیب رسان از دنیا رفت.

عبدالله معتمدی،‌ رییس دانشگاه، هیئتی را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزییات این حادثه تلخ کرده است.

دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت این دانشجو را (که به منظور حفظ حرمت متوفی و خانواده وی از ارائه مشخصات آن مرحوم امتناع شده است) به خانواده وی، همه دوستان و دانشگاهیان این دانشگاه تسلیت گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: