کد خبر: ۹۳۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۳۸۸
فال روز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱

فال روز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

روز حساسی را آغاز کرده‌اید. امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید تا روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید.

اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد.

فال ۱۵ آذر  ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

ممکن است که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید.

حرفی که در دل دارید را به همسر یا عشق ‌زندگیتان بگویید و چیزی را از ایشان پنهان نکنید. عزم راسخی که در انجام کارها دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید، تلاش‌های‌ شما به بار خواهد نشست. از تلاش و کوشش دست نکشید و مطمئن باشید فاصله‌ چندانی با تحقق آرزوهای‌تان ندارید.

 فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.

برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید.

 

فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.

فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای ماه متولدین مرداد

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. توانمندی‌های شما امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و به لحاظ کاری پیشرفت می‌کنید.

از این شرایط درس بگیرید و در آینده دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید.

فال روز ۱۵ آذر  ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. مواظب سلامتیتان باشید و کاری نکنید که سلامت وجود نازنینتان به خطر بیفتد. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید.

مدت‌ها است که رازی را در دل نهان دارید و این راز را از همسر یا عشق‌ زندگیتان پنهان کرده‌اید، قبل از اینکه مخفی نگه‌داشتن این راز، به رابطه شما و عشق‌ زندگیتان صدمه وارد کند، این راز را با ایشان درمیان بگذارید و به وی قول بدهید که از اکنون به بعد هرگز چیزی را از عشق ‌زندگیتان مخفی نخواهید کرد.

فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید.  اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.

فال روز سه شنبه ۱۵ آذر  ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.

فال روز سه شنبه ۱۵ آذر  ۱۴۰۱  برای متولدین آذر ماه

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.

  همسر یا عشق ‌زندگیتان توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقع‌های نابه‌جای ایشان را ندارید.

 

فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

در قضاوت‌های خود شرایط افراد را در نظر نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا اطرافیان زیر تیغ تیز و ناعادلانه قضاوت‌های شما قرار بگیرند. قبل از اینکه این رویکرد ناراحتی اطرافیان را به دنبال داشته باشد، قضاوت‌های ناعادلانه را کنار بگذارید و قبل‌ از هرگونه اظهار نظری در خصوص رفتار دیگران، شرایط آنها را در نظر بگیرید. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید و احتمال اشتباه شما در این تصمیم وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید.

دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند.

 فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.  با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.

فال روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید.

غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را سپری کنید.

نیک صالحی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: