کد خبر: ۹۳۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۳
ثبت نام اولیه آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph. D) سال ۱۴۰۲ در فرصت اولیه ثبت نام، ۳۷۵ هزار تومان اعلام شده بود. اکنون، اما در فرصتی که تحت عنوان «ثبت نام با تاخیر» برای این آزمون تعیین شده است، هزینه خرید کارت ثبت نام مبلغ ۶۲۸ هزار تومان اعلام شده است.

هزینه ثبت‌نام با تاخیر آزمون دکتری ۲۵۳ هزار تومان افزایش یافتهزینه ثبت‌نام با تاخیر آزمون دکتری با افزایش ۲۵۳ هزار تومانی مواجه شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ ثبت نام اولیه آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph. D) سال ۱۴۰۲ در فرصت اولیه ثبت نام، ۳۷۵ هزار تومان اعلام شده بود.

اکنون اما در فرصتی که تحت عنوان «ثبت نام با تاخیر» برای این آزمون تعیین شده است، هزینه خرید کارت ثبت نام مبلغ ۶۲۸ هزار تومان اعلام شده است.

این افزایش هزینه ثبت نام در حالی صورت می گیرد که «حسن مروتی» معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشوردر خصوص علت افزایش هزینه «ثبت نام با تاخیر» دکتری نیمه‌متمرکز گفته است که برای همه مقاطع وجود دارد و فقط مربوط به آزمون دکتری نیست.

گفتنی است که داوطلبان آزمون دکتری 1402 برای ثبت نام در این آزمون لازم است سریال کارت اعتباری ثبت نام دکتری را از سایت سنجش خریداری نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری جهت وارد نمودن اطلاعات خود در فرم ثبت نام اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: