کد خبر: ۹۳۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۱
معاون امور زنان و خانواده رئیسی می‌گوید: گوشت و پوست و خون من با صحبت و اعتراضات و نقد در دانشگاه عجین است.

محدودیت‌ها صدای معاون رئیسی را هم درآورد!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون امور زنان و خانواده رئیسی می‌گوید: گوشت و پوست و خون من با صحبت و اعتراضات و نقد در دانشگاه عجین است.

انسیه خزعلی:

* فرزند من دو تابعیتی نیست؛ همان زمان که خبر منتشر شد گفتم فرزندم برای کار و لوازم کار که همان "توسعه نرم افزاری" است به خارج از کشور رفته و بر می‌گردد که برگشت. فرزند او کلاس اول است و اینجا مدرسه می‌رود منتها رسانه‌ها با دروغ به این امر پر و بال دادند.

* (با بیان اینکه من بچه‌های معترض را بچه‌های خود می‌دانم و با اینها زندگی کرده‌ام): خودم را هنوز دانشجو می‌دانم؛ با دو فرزند وارد دانشگاه و با ۴ فرزند از مقطعی فارغ التحصیل شدم. گوشت و پوست و خون من با صحبت و اعتراضات و نقد در دانشگاه عجین است و در خیلی از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دانشگاه مشارکت داشتم. اگر محرومیت‌هایی برای زنان بوده من هم آنها را چشیده‌ام و سعی کردم این محرومیت‌ها را رفع کنم. حتی در برخی مسابقات با اسم مستعار شرکت می‌کردم تا به معلومات من و نه به نسبت و چیز دیگر من نگاه شود.

 

 

* کسانی سوار بر اعتراضات شدند و دست بر نمی‌دارند چون می‌دانند اگر این روند پیش رود با خیلی از چیزهای دیگر باید مواجه شوند. درحالی  اسم خانم‌هایی را به عنوان مقتول منتشر می‌کنند که مدارک آن موجود است که اینها چطور فوت کرده‌اند؛ از سوی دیگر ۹۰ درصد دستگیر شدگان آقایان و ۱۰ درصد آنها زنان هستند. چطور می‌شود اینها در صف مقدم بودند و درگیری  با اینها بوده اما این اسم‌هایی که ردیف می‌شود، خانم‌ها هستند؟.

* از خانم رئیس جمهور یکی از کشورها پرسیدم مهمترین مشکل شما در رابطه با زنان چیست؟ گفتند بارداری دختران در سنین کم مثلا ۹ سالگی.

 

 

* در پژوهشکده مطالعات آمریکا آمده که ۴۰ در صدر قبل از ازدواج بچه دار می شوند، در فرانسه ۶۰ درصد. در کشور ایران چون به رسمیت نمی‌شناسیم چنین آماری نداریم.

* هرکشوری پوششی دارد،آزادی مطلق هیچ جایی نیست.

 

 

* چیزی به اسم گشت ارشاد نداریم ما پلیس امنیت اخلاقی نداریم . گفتیم این شیوه را قبول نداریم؛ آن چیزی که در شورای انقلاب فرهنگی مصوب شد چنین مطلبی نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: