کد خبر: ۹۳۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۱۷۱
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارای روحیه علمی و پژوهشی و فردی مسئولیت‌پذیر است.

محبی: وزیر پیشنهادی مسکن می‌تواند مشکلات این وزارتخانه را حل کند/ سابقه بذرپاش گواه توانمندی او استبه گزارش خبرداغ ، بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس گفت: آقای بذرپاش دارای روحیه علمی و پژوهشی و فردی مصمم در حوزه مسائل اجرایی است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی راه فردی مسئولیت‌پذیر است و سابقه کاری وی در مسئولیت‌های مختلف خود گواه این مسئله است.

وی اظهار داشت:‌ حوزه راه و شهرسازی حوزه بسیار گسترده و دارای مشکلات فراوان است و رفع مشکلات در این حوزه جدیت و قاطعیت را می‌طلبد. ترک فعل‌های مسئولان در سالهای گذشته بر حجم مشکلات در حوزه راه و شهرسازی افزوده و کار وزیر بعدی در این حوزه بسیار سخت است.

وی افزود: به نظر من آقای بذرپاش می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی حرکت خوبی را در مسیر رفع مشکلات در حوزه راه و شهرسازی شروع کرده و ادامه دهد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: