کد خبر: ۹۳۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد.

برکناری سخنگوی دولت از یکی از مشاغل دولتی‌اش / انتصاب رییس جدید شورای اطلاع‌رسانی دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد.

سپهر خلجی پیش از این با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو شورایعالی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منصوب شده بود.

قابل‌ذکر است، در آبان سال گذشته، هیأت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی، علی بهادری جهرمی را از سوی اعضای دولت به عنوان سخنگوی هیأت دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تعیین کرده بود که با حکم فعلی، عملاً بهادری از ریاست شورای‌اطلاع‌رسانی دولت برکنار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
اعلام جزئیات وام 200 میلیونی بدون ضامن بانک صادرات
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۳
برای دریافت وام نقدی طرح تبسم بانک صادرات باید یک حساب قرض‌الحسنه در این بانک داشته باشید. بعد از سپرده‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه و ثبت‌نام تسهیلات تبسم شما می‌توانید یک وام تقریباً بدون سود از صادرات دریافت کنید.

اعلام جزئیات وام 200 میلیونی بدون ضامن بانک صادرات باز هم یک دروغ بزرگی است
در بهمن ماه سال 1400 قرار بوده است هر بانک از پرداخت وام 50 تا 100 بدون ضامن خودداری کند و مسئول بانک را بر کنار کند ولی متاسفانه تاکنون خبری از برکنار مسئولین بانک ها نیست چرا؟
مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون و عدالت وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.
در 10 ماه و 13 روز گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی نتوانسته‌اند وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را دریافت کنند
و متاسفانه در این مدت 10 ماه و 13 روز است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: