کد خبر: ۹۳۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
روسای جمهور آمریکا و فرانسه بعد از دیدار با یکدیگر بیانیه مشترکی مشترک کرده و در بخشی از آن درباره تحولات ایران اظهارنظر کردند.

ببیانیه مشترک بایدن و مکرون درباره ایرانه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: روسای جمهور آمریکا و فرانسه بعد از دیدار با یکدیگر بیانیه مشترکی مشترک کرده و در بخشی از آن درباره تحولات ایران اظهارنظر کردند.

رهبران فرانسه و آمریکا در این بیانیه بار دیگر به حمایت از اغتشاشات در ایران پرداخته‌ا‌ند.

درباره برنامه هسته‌ای ایران، بایدن و مکرون مدعی شده‌اند مصمم هستند از دستیابی ایران به آنچه «سلاح هسته‌ای» خوانده شده جلوگیری کنند.

در این بیانیه آمده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش‌‌آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی‌اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: