کد خبر: ۹۳۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطالبات مردم در پویش‌ «فارس من» درباره برخود با سلبریتی‌های دروغ پراکن را پیگیری می‌کنیم.

وزیر ارشاد: مطالبات مردم در پویش «فارس من» درباره سلبریتی‌های دروغ‌پراکن را پیگیری می‌‌کنیمبه گزارش خبرداغ ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، در پاسخ به این پرسش که آیا این وزارتخانه برای پیگیری و تحقق خواسته مردم در پویش های «فارس من» برای مقابله با نشر اکاذیب توسط برخی سلبریتی‌ها برنامه‌ای دارد؟ گفت: قطعاً مطالبات مردم در پویش‌های «فارس من» در این مورد دنبال می‌شود. در «فارس من» هم عده زیادی مطالبات خود را مطرح می‌کنند و این ابتکار خوبی است که خبرگزاری فارس انجام داده است.

وی افزود: در این پویش‌ها، مطالبات مردم خیلی مورد توجه قرار می‌‌‌گیرد که در مورد پویشی هم که درباره سلبریتی‌ها ثبت شده هم تفاوتی ندارد و مثل همه سوژه‌ها مورد پیگیری ما قرار می‌‌گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما هر موردی که در پویش‌های «فارس من»، باشد از نقد، انتقاد و پیشنهاداتی که مردم راجع‌به ما داشته باشند، حتماً به آن توجه می‌کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما بارها از همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواسته‌ایم که به دو قطبی‌سازی در جامعه کمک نکنند و به اختلافات دامن نزنند؛ اگر جایی ابهام وجود دارد، ما باید ابهام را برطرف کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: من منکر بعضی از نارسایی‌ها نیستم و اعتراض را حق همه از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها می‌دانیم؛ ایرادی ندارد که یک شخصیت هنری و فرهنگی ما نسبت به یک نقصی هشدار دهد، اما چیزی که نباید اتفاق بیفتد، قانون‌شکنی است.

وی تصریح کرد: ما گاهی اوقات می‌بینیم که بر اثر تروریسم رسانه‌‌ای و فضایی که ایجاد می‌شود، یک عده به دنبال قانون‌شکنی هستند، من از همه کسانی که محل مراجعه مردم هستند می‌خواهم که به ایجاد وحدت در جامعه کمک کنند و جلوی انشقاق را بگیرند و اجازه ندهند که دشمنان از این فضا سوءاستفاده کنند.

اسماعیلی یادآوری کرد: 2 ماه پیش که این اتفاقات شروع شده بود، گفتم که دشمنان به دنبال ایجاد انشقاق و از بین بردن وحدت سرزمینی ما هستند و هم‌اکنون خودشان به این قضیه اعتراف می‌کنند. شبکه‌های معاند که علیه هم حرف می‌زنند، خودشان می‌گویند که یکی از شبکه‌ها به دنبال تجزیه‌طلب‌ها رفته و این نشان می‌دهد پشت سر این شبکه‌ها، سرویس‌های جاسوسی وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: با وجود روشن بودن این مسئله، همچنان عده‌ای تلاش دارند خودشان را به تغافل بزنند؛ طبیعی است که قانون، محور کار است و ما وفق قانون موظفیم که به نگرانی‌های مردم در این زمینه پاسخ دهیم و با قانون عمل می‌کنیم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: