کد خبر: ۹۳۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۲
در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد ضمن بازدید از بخش های مختلف درمانگاه شرکت شسبد در تهران از زحمات پرستاران و کادر درمانی درمانگاه تقدیر نمود.

به مناسبت روز پرستار انجام شد؛ بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد از درمانگاه شسبدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی در این بازدید با بازنشستگان مراجعه کننده به درمانگاه گفتگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات مطرح شده این عزیزان قرار گرفت.

وی در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و بزرگداشت روز پرستار گفت: خدمت به بازنشستگان معزز و خانوده محترمشان در این مرکز و سایر بخش ها قابل تقدیر می باشد، که با روحیه عطوفت، مهربان و صبوری اثر ین خدمتگزاری دو چندان می شود.

کاظمی گفت: شرکت شسبد ظرفیت های فراوانی دارد که با مدیریت مطلوب این ظرفیت ها می توان هم خدمات به بازنشستگان را ارتقا داد و هم درآمدزایی و سودآوری مناسبی برای آن ایجاد نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: