کد خبر: ۹۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۰
علی اکبر کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی از استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند انتقاد کرد و گفت که نفس مردم به شماره افتاده است. وی‌ادامه داد: مردم اراک بخش اعظمی از سال را در هوای ناپاک تنفس می کنند.

نماینده اراک: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند نفس مردم را به شماره انداختهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی از استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند انتقاد کرد و گفت که نفس مردم به شماره افتاده است.

علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری به وزرای نفت، نیرو و رئیس سازمان محیط زیست، گفت: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند نفس مردم را به شماره انداخته است.

وی‌ادامه داد: مردم اراک بخش اعظمی از سال را در هوای ناپاک تنفس می کنند حال اینکه استفاده از هوای پاک حق اولیه هر انسانی است؛ سوخت مازوت از نیروگاه شازند حذف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: