کد خبر: ۹۳۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۳
وریا غفوری پس از آزادی از زندان تاکیدکرد: از همه عزیزانی که طی روزهای گذشته پیگیر وضعیت من بودند، تشکر می‌کنم. خانواده‌ام، دوستانم و نزدیکانم به من گفتند که چه افرادی تماس گرفتند تا اقدامات عملی انجام دادند. از آنها ممنونم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

وریا غفوری: از بازیکنان تیم ملی ممنونم که پیگیر شرایط من بودند / امیدوارم بازیکنان بتوانند سربلند از زمین خارج شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا: وریا غفوری پس از آزادی از زندان تاکیدکرد: از همه عزیزانی که طی روزهای گذشته پیگیر وضعیت من بودند، تشکر می‌کنم. خانواده‌ام، دوستانم و نزدیکانم به من گفتند که چه افرادی تماس گرفتند تا اقدامات عملی انجام دادند. از آنها ممنونم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

وی در مورد بازی ایران برابر آمریکا گفت: از بازیکنان تیم ملی هم ممنونم که پیگیر شرایط من بودند. برای تیم ملی فوتبال در بازی امشب مقابل آمریکا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی بتوانند بهترین بازی خود را انجام بدهند و سربلند از زمین خارج شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: