کد خبر: ۹۳۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۱
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت: در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ نفر جان باخته و شهید داریم، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.

سردار حاجی‌زاده: در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ جان باخته و شهید داریمسردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت: در وقایع اخیر بیش از ۳۰۰ نفر جان باخته و شهید داریم، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، سردار حاجی زاده در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه شهید رجایی تاکید کرد: «فریب خوردگان اغتشاشات ضدانقلاب نیستند فرزندان ما و جزو مردم ما هستند؛ این نشان می‌دهد که ما خلا داریم. آن‌ها باید توجیه بشوند. باید دشمن را بشناسند.»

او افزود: با همه این مشکلاتی که داریم تعجب می‌کنم چرا در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش درسی با عنوان دشمن‌شناسی نباید داشته باشیم.

حاجی زاده گفت: بیش از ۳۰۰ نفر در این دو ماه کشته و شهید شدند، چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: