کد خبر: ۹۳۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۱
معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از قطعی بودن اجرای مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنکور ۱۴۰۲ خبر داد.

سرنوشت کنکور ۱۴۰۲ چه می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر ،معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از قطعی بودن اجرای مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنکور ۱۴۰۲ خبر داد.

رجبعلی برزویی گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی همیشه لازم الاجرا و قانونی است و هیچ مرجعی نمی‌تواند مصوبات این شورا را تغییر داده و یا اینکه آن را لغو کند، مگر اینکه خود شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تغییر یا لغو یک مصوبه اقدام کند.

معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: لذا همه داوطلبان کنکور باید مطلع باشند که امسال مصوبه سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی (سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی) قطعاً اجرا خواهد شد، این مصوبه، قانونی بوده و سازمان سنجش آموزش کشور نیز آن را اجرا کرده و امسال کنکور ۱۴۰۲ نیز بر اساس این مصوبه اجرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: