کد خبر: ۹۳۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۰۷
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همفکری،‌ تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه است و این جلسات می‌تواند به همکاری حداکثری برای دستیابی به سطح بالاتری از تفاهم و همدلی در کشور منتهی شود.

مقتدایی: همفکری،‌ تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه استبه گزارش خبرداغ ، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس در تشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس با قوه قضائیه گفت: این جلسه با حضور رئیس قوه قضائیه و مسئولان و معاونین ارشد این قوه و نمایندگان مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دیدگاه‌های خودشان را در خصوص تعامل قوه مقننه و قضائیه و مسائل مرتبط با ارتباط دو قوه مطرح کردند و برخی معاونین قوه قضائیه نیز گزارش‌هایی را به مجلس ارائه کردند.

مقتدایی ادامه داد: تاکنون سه جلسه تعاملی بین دو قوه برگزار شده و این جلسه نیز در راستای همان جلسات قبلی است که ماحصل این جلسات همفکری،‌ تعامل و هماهنگی بیشتر قوا هست. با توجه به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و همچنین ارائه بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس هستیم، این جلسات می‌تواند به سبک بالاتری از حل‌وفصل مشکلات کشور و تقویت قوا و همکاری حداکثری برای دستیابی به سطح بالاتری از تفاهم و همدلی در کشور منتهی شود.

پایان پیام/‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: