کد خبر: ۹۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۶۵
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: تعداد قابل توجهی از اتباع و شهروندان کشورهای مختلف بازداشت شده‌اند. دلایل متقنی درباره نقش آنها در تهییج به اغتشاشات وجود دارد.

سخنگوی وزارت خارجه: در حوادث اخیر تعداد قابل توجهی از اتباع خارجی بازداشت شده‌اند؛ دلایل متقنی درباره نقش آنها در تهییج به اغتشاشات وجود داردبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت خارجه گفت: اینکه دولت‌های غربی مشخصا دولت آمریکا و برخی از دولت‌های همسو با آن در تهییج به اغتشاشات در داخل ایران نقش داشتند مورد هیچ تردیدی نیست.

او افزود که در این مورد اطلاعات دقیقی وجود دارد و این اطلاعات در چهارچوب‌های مختلف به سفرای مقیم تهران ارائه گردیده است.

ناصر کنعانی گفت: تعداد قابل توجهی از اتباع و شهروندان کشورهای مختلف بازداشت شده‌اند. دلایل متقنی درباره نقش آنها در تهییج به اغتشاشات وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: