کد خبر: ۹۳۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۱۴۱
رئیس‌جمهور در ارتباط تصویری با ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش مستقر در اقیانوس آرام و دریای سرخ، برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

رئیسی به صورت تصویری با ناوگروه ارتش در دریای سرخ و اقیانوس آرام گفت‌وگو کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه برنامه سفر به شهرستان جاسک و منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در ارتباط تصویری با ناوگروه‌های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ نیروی دریایی ارتش با فرماندهان این ناوگروه‌ها، فرماندهان ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس در آب‌های دریای سرخ و فرماندهان ناوبندر مکران و ناوشکن دنا در آب‌های اقیانوس آرام گفتگو کرده و از آخرین وضعیت ماموریت این ناوگروه‌ها مطلع شد.

رئیس جمهور ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندهان و افسران نیروی دریایی ارتش مستقر در این ناوگروه‌ها، از نقش‌آفرینی آنها در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و خانواده کارکنان منطقه دوم دریایی ارتش از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در بندر راهبردی جاسک است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: