کد خبر: ۹۳۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۸
طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و ولز گفت: بازی اول ما به دلیل حواشی زیادی که مطرح بود، اصلا فوتبال نبود. جام جهانی ما از الان شروع شده‌ و باید در این ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

طارمی: بازی اول ما مقابل انگلیس به دلیل حواشی زیاد، اصلا فوتبال نبود / جام جهانی برای ما از الان شروع شده‌؛ باید در این ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم / در خصوص‌ مسایل سیاسی حرف‌ نمی‌زنم؛ اگر بخواهم می‌توانم در فضای مجازی حرف بزنمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی ولز و آمریکا برای ما اهمیت بسزایی دارد چرا که هردو تیم برای موفقیت به زمین خواهند آمد.

مهدی طارمی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار ایران و ولز، افزود: دو بازی دیگر در پیش داریم که برای ما مهم هست. ولز سخت تلاش می‌کند تا به هدف‌ خود برسد.

وی ادامه داد: هردو تیم برای موفقیت می‌آیند و باید منتظر بمانیم ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

طارمی در واکنش به سوالی درباره مسائل سیاسی ایران، گفت: من هر صحبتی کنم تاثیری ندارد چون بعضی دوستان هر طور دوست دارند می‌نویسند و منتشر می کنند پس من در خصوص‌ مسایل سیاسی حرف‌ نمی‌زنم و اگر بخواهم می‌توانم در فضای مجازی حرف بزنم اما بعضی دوستان صحبت‌های ما را درست منتشر نمی کنند.

طارمی گفت: بازی اول ما به دلیل حواشی زیادی که مطرح بود، اصلا فوتبال نبود. جام جهانی ما از الان شروع شده‌ و باید در این ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

طارمی در خصوص آیا تیم ایران به خاطر نخواندن سرود ایران توبیخ شده و تحت فشار است گفت: نه تحت هیچ فشاری نیستیم و ما آمدیم اینجا فوتبال بازی کنیم. خبرنگاران کارشان را انجام می‌دهند اما اینجا فضای ورزشی و فوتبالی هست و می‌توانند خبرنگاران فوتبالی حضور داشته باشند تا هواداران از حواشی فوتبالی بیشتر لذت ببرند.

دیدار تیم‌های ایران و ولز فردا جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: