کد خبر: ۹۳۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۷
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقدند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
انتقاد عجیب تماشاگران از ورزشگاه‌های قطر: سرد است!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقدند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.

برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در فصل پاییز انتقادهای بسیاری را به همراه داشت اما با توجه به سیستم آب و هوای این کشور چاره دیگری وجود نداشت.
گفته می‌شود که دمای دوحه حتی در پاییز نیز بالای ۲۰ درجه است و همین باعث شد که مدیران فوتبال این کشور به استفاده از سیستم‌های قدرتمند تهویه هوا در ورزشگاه‌ها روی بیاورند.
این سیستم‌ها باعث می‌شود که هوای خنک به صورت مداوم در داخل ورزشگاه جریان داشته باشد تا بازیکنان حاضر در زمین و هواداران روی سکوها با مشکلی از نظر گرمای هوا روبرو نشوند که البته هزینه‌ای چندین میلیون یورویی نیز برای قطر به دنبال داشت.

اما نکته عجیب و جالب اینجاست که بسیاری از تماشاگران حاضر در این ورزشگاه‌ها حالا مدعی شده‌اند که کارکرد این سیستم‌ها بیش از حد زیاد است و این اتفاق در دیدارهایی که پس از غروب خورشید برگزار می‌شود بسیار برجسته‌تر است چون دمای هوا در این شهر کویری با افت فاحشی روبرو می‌شود.
گفته می‌شود که این موضوع حتی باعث شده است که تعدادی از تماشاگران حاضر در این ورزشگاه‌ها مجبور به پوشیدن ژاکت یا کاپشن شوند که بسیار عجیب به نظر می‌رسد.
روزنامه دیلی میل با اشاره به این خبر مدعی شده است که مقامات قطری این تصور را داشتند که جام جهانی لزوما در تابستان برگزار خواهد شد و با توجه به دمای بسیار بالای هوا در آن فصل چنین تدابیری را اندیشیدند اما موافقت فیفا با برگزاری این مسابقات در فصل پاییز شرایط را تغییر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: