کد خبر: ۹۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۱۲۰
نتایج بازی های نخست گروه B همچنان امید را برای تمام تیم‌های حاصر در این گروه زنده نگه داشته است. در این میان دو دیدار باقی مانده تیم ملی ایران با ولز و آمریکا سرنوشت‌ساز است.

کری خیابانی با هواداران دو حریف ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال انگلیس در پایان بازی‌های روز نخست گروه B با پیروزی ۶ بر ۲ مقابل ایران در صدر ایستاد. دیدار آمریکا با ولز نیز با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد تا هر دو تیم با تک امتیاز خود در رتبه‌های دوم و سوم قرار بگیرند و ایران هم با کسب بدترین نتیجه خود در تاریخ ادوار جام جهانی قطر در رده آخر جدول باشد.

با وجود این، هواداران تمام تیم‌های حاضر در این گروه همچنان مشتاقانه اخبار مربوط به تیم‌های مورد علاقه خود را دنبال می‌کنند و امیدوارند بتوانند به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که برای تهیه گزارش‌های میدانی با طرفداران تیم‌های مختلف روبرو است در یکی از رفت و آمدهای خود با حمل و نقل عمومی شهر دوحه با دو تن از هواداران آمریکا و ولز روبرو شد تا دیدار با آنها بهانه‌ای برای گفتگو شود.

«الکس سانتی» مشاور خانواده از واشنگتن آمریکا همراه با «یورک سی تاچ» دوست ولزی خود به قطر آمده تا دیدار تیم‌های خود را به نظاره بنشینند. آنها پس از تساوی دو تیم درباره آینده گروه B و شرایط جام جهانی ۲۰۲۲ گفتگو کردند که مشروح این گفتگو با چاشنی کُری خوانی را در ادامه می‌خوانید:

ماجرای اتوبوس دو طبقه تیم ملی و تماس با دوست ایرانی

الکس سانتی از آمریکا درباره باخت سنگین ۶ بر ۲ ایران مقابل انگلیس گفت: «شکست بسیار بدی برای کی روش بود. من با یکی از دوستان قدیمی ام در ایران که عاشق فوتبال است قبل از بازی تلفنی صحبت کردم. او می‌گفت ترکیب تیم ملی فاجعه است و ایران می‌خواهد اتوبوس دوطبقه جلوی دروازه بگذارد اما راهکار کی روش خوب نبود. او خیلی احتیاط کرد.»

یورک هوادار تیم ملی ولز هم گفت: «برد انگلیس مقابل ایران محتمل بود اما نه با ۶ گل! ایران بهترین تیم آسیا است و در قطر خیلی‌ها به او احترام می‌گذاشتند اما نتوانست کاری کند.»

حقیقت تلخ فوتبال انگلیسی!

هر دو هوادار در گفتگو معتقد بودند قدرت انگلیس با سایر همگروه هایش برابر نیست. یورک در این باره اظهار کرد: «انگلیس پس از سال‌ها تبدیل به مدعی جدی قهرمانی شده است و متأسفانه باید بگویم مقابل ولز و آمریکا هم قطعاً برنده خواهد شد.

آمریکا - ولز جذاب بود»

الکس درباره تساوی یک - یک آمریکا مقابل ولز یادآور شد: «بازی خوبی بود. من طرفدار آمریکا هستم اما فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.»

در همین حین یورک گفت: «من با تو (الکس) موافق نیستم. راستش را بخواهید حق ولز بود که برنده شود.»

آنها میان خنده‌هایشان گفتند: «واقعیت این است ما هر دو از ایران می‌ترسیم. فکر می‌کنیم کی روش با پتانسیل بالا و تغییرات کلی برای دو بازی دیگر اقدام می‌کند.»

حال باید دید چه سرنوشتی در ادامه بازی‌های گروه B رقم می‌خورد تا شادی برای کدام یک از سه هوادار حاضر در این قطار شهری رقم می‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: