کد خبر: ۹۳۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
وزیر امور خارجه درباره گفت و گوهای احیای برجام اظهار داشت: با وجود رفتار غربی ها در هفته های اخیر، گفت و گوها با طرف آمریکایی از طریق اتحادیه اروپا و برخی واسطه ها در دستور کار قرار داشت؛ ضمن آنکه از خطوط قرمز خود عبور نکردیم.

بامیرعبداللهیان: پیام ها بین ایران و آمریکا همچنان در حال مبادله است / از خطوط قرمز خود عبور نکردیمه گزارش خبرداغ ، وزیر امور خارجه درباره گفت و گوهای احیای برجام اظهار داشت: با وجود رفتار غربی ها در هفته های اخیر، گفت و گوها با طرف آمریکایی از طریق اتحادیه اروپا و برخی واسطه ها در دستور کار قرار داشت؛ ضمن آنکه از خطوط قرمز خود عبور نکردیم.

امیرعبداللهیان گفت: مراجعات به نمایندگی های ایران کاهش نیافته بلکه شاهد رشد مراجعه ایرانیان برای انجام امور کنسولی و سفرها به ایران هستیم؛ به زودی قانون جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور را در دولت در دستور کار داریم و امیدواریم ایرانیان برای آبادی بیشتر سرزمین مادری خود تلاش کنند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
عربستان سعودی به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل از اغتشاشگران در سراسر کشور حمایت کرده است پس چرا مسئولین خیانتکار باز هم با عربستان سعودی در عراق مذاکره و همکاری می کنند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان، سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
چرا از سال 1398 تاکنون جنایت جنگی دونالد ترامپ پیگیر و بررسی و رسیدگی نمی شود.
ترامپ در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایات علیه ضدبشری شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است پس دیگر اروپا جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام ندادند پس 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه دیگر جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارند.
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
مذاکره از سال 1392 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
برجام از سال 1394 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
مذاکرات وین از سال 1399 تاکنون جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است.
پارلمان اروپا جز هزینه دستاورد دیگری برای ایران نداشته است
ما هیچ انتظاری از دولت های اروپایی نداریم چراکه اروپایی ها وابسته به آمریکا بوده و همواره در زمین آنها بازی می کنند.
رفتارهای غیر عرف دیپلماسی توسط اروپایی ها در جریانات اخیر کاملا مشهود است. رفتار برخی از دولتمردان اروپایی با هیچ پروتکلی در سطح بین الملل همخوانی ندارد.
رفتار اروپایی ها نشان دهنده عمق کینه آنان به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقوق محرومان بوده است. در یک مقطع زمانی اروپایی ها تصمیم گرفتند که سفرای خود را از ایران خارج کنند و در وهله بعدی زمانی که به آنها پیشنهاد بازگشت داده شد همگی همراهی کردند.
پارلمان اروپا تا به امروز جز هزینه چیز دیگری برای جمهوری اسلامی نداشته است و دستاوردی از ناحیه پارلمان اروپا به ایران نرسیده است. اروپایی ها وابستگی جدی به آمریکا دارند و سیاست های آنها با سیاست ها آمریکایی تنظیم است. ما هیچ انتظاری از دولت های اروپایی نداریم. حتی در مذاکرات نیز اروپایی ها نقش پلیس بد را بازی کرده و در زمین آمریکا بازی کردند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
سوال اینجاست پس چرا حسن روحانی در چهارشنبه 12 خرداد ماه سال 1400 در رسانه ها رسما اعلام کرده است امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در مذاکرات وین حل و فصل شده است پس چه شد و این در حالی است که که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل و فصل نشده است چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز ائتلاف بین المللی از سال 2014 تاکنون در عراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
۲۳:۲۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
پارلمان اروپا روسیه را کشور حامی تروریست معرفی کرد/ و این درحالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا و مزدورانشان همچنان حامی اصلی تروریسم هستند.
و این در حالی است که روسیه از سال 2011 تاکنون به همراه ارتش سوریه با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
۲۳:۵۰۰۳ آذر ۱۴۰۱
بهترین پاسخ و گزینه در برابر مقابله تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل فقط ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران و دیگر فرصت طلبان، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.

آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و مزدوانشان که حقوق بشر را نقض می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل ثابت کرد که آمریکا و متحدانش با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم دشمن هستند
آمریکا و متحدانش به همراه همه گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
عربستان سعودی و متحدانش به همراه القاعده و داعش به سرکردگی آمریکا از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن بیش از 300 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اغشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان نیازی نیست محاکمه شوند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.
سکوت در برابر جنایت از خود جنایت بدتر است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم اتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در سراسر جهان بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون مقر اصلی جنایتکاران بوده است.
در نشست شورای حقوق بشر یک چوپان نیاز دارد، نه رئیس شورای حقوق بشر

ما شورای حقوق بشر سازمان ملل را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسیم
شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه مزدورانشان شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله بوده است.
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: