کد خبر: ۹۳۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۵۹۸
کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز با اشاره به اتفاقات اخیر وضعیت ایران را «بحرانی» خواند. فُلکر تورک، یک سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر، امروز در نشستی خبری گفت که از مقامات ایران می‌خواهیم به جای آن چه اعمال غیرضروری و نامتناسب قدرت جهت سرکوب معترضان، می‌خواند به خواسته‌های مردم برای آزادی، احترام و حقوقشان رسیدگی کنند.

سخنگوی کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل: با توجه به شرایط اخیر، وضعیت ایران «بحرانی» استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز در یک نشست خبری درخواستی را از مقامات ایرانی در زمینه اتفاقات اخیر مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز با اشاره به اتفاقات اخیر وضعیت ایران را «بحرانی» خواند.

فُلکر تورک، یک سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر، امروز در نشستی خبری گفت که از مقامات ایران می‌خواهیم به جای آن چه اعمال غیرضروری و نامتناسب قدرت جهت سرکوب معترضان، می‌خواند به خواسته‌های مردم برای آزادی، احترام و حقوقشان رسیدگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
۰۴:۱۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
۸۰۰۰ کودک یمنی در حملات سعودی کشته یا زخمی شده اند
شمار قربانیان کودک جنگ و تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به بیش از ۸  هزار نفر رسیده است.

۰۴:۱۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
جنگ اوکراین، زرادخانه‌ تسلیحاتی آمریکا و اروپا را خالی کرده است

۰۳:۵۷۰۲ آذر ۱۴۰۱
دولت‌های غربی با تحریم‌های هرروزه از یک طرف و درخواست مذاکرات هسته‌ای از سوی دیگر خود را به تمسخر گرفته‌اند. ان‌شاءالله دستگاه دیپلماسی کشور با رصد حرکات این پلیدها، همیشه پاسخ قاطعی به این رفتارهای دوگانه آنها داشته باشد.

۰۳:۵۶۰۲ آذر ۱۴۰۱
عزیزانی که در جهاد تبیین در مراکز علمی و فرهنگی حضور می‌یابند به طرح خاورمیانه بزرگ و دهکده جهانی و ماجرای11سپتامبر و نظریه پایان تاریخ فوکویاما و تلاش آمریکای جهانخوار برای تصاحب منطقه قلب انرژی جهان و هزینه‌هایی که در این راه کرد روشنگری نمایند. واقعیت این است که ایران، شرقی‌ها به ویژه روسیه و چین را نجات داد و نگذاشت لقمه چرب و نرم این نقطه عالم از گلوی آمریکا پایین برود. یکی از علل اصلی دشمنی شیطان بزرگ با جمهوری اسلامی همین است که علی‌رغم هزینه‌های فراوان نتوانست به آرزوهای خود برسد.
۰۳:۵۴۰۲ آذر ۱۴۰۱
تروریست‌های گروهک نفاق که سابقه‌دارترین جریان فعال در ترورهای خیابانی بودند با 18 هزار ترور در زمان نوپایی انقلاب هیچ غلطی نتوانستند بکنند . امروز که انقلاب به درخت تنومند تبدیل شده به یقین راه به جایی نخواهند برد.
۰۲ آذر ۱۴۰۱
منافقین وقتی دست به ترورهای کور زدند که پایان خود را نزدیک می‌دیدند. اشرار تروریست آشوب‌های اخیر هم خود را پایان یافته ببینند. این ملت با این شرارت‌ها از پای درنیامده و در نمی‌آید بلکه تکلیفش را با این فتنه یکسره خواهد کرد.

۰۳:۵۳۰۲ آذر ۱۴۰۱
با حاکم شدن اکثریت جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا می‌توان ادعا کرد به خاطر ناهماهنگی شیوه‌های دشمنی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها درقبال ایران اسلامی کار بایدن رئیس‌جمهور این کشور سخت‌تر خواهد شد. او هم آرزوهای خود را به گور خواهد برد و انقلاب اسلامی به راه خویش ادامه خواهد داد.

۰۳:۵۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
سلبریتی‌هایی که در موضوعات مختلف ورود پیدا کرده و حرف‌های مفت می‌زدند در حادثه تروریستی شاهچراغ و جنایت تروریست‌ها مورد حمایت ۳ کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و مزدورانشان در به شهادت رساندن مدافعین امنیت در چند شهر سکوت اختیار کردند و صدایی از آنان بلند نشد.ماجراهای اخیر‌، باطن ناپاک خیلی‌ها را بیش از پیش نشان داد.
۰۳:۴۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
همزمانی شرارت اشرار تروریست در داخل کشور با فشار آمریکا و اروپا در شورای حکام علیه ایران در پرونده هسته‌ای نشان می‌دهد آنچه در داخل می‌گذرد برای امتیازگیری دشمنان در موضوع هسته‌ای است ولی کور خوانده‌اند. ما بر سر منافع ملی کشور ایستاده‌ایم و دیدند که فعالیت سانتریفیوژهای نسل شش و غنی ‌سازی 60 درصد در فردو آغاز شد.

۰۳:۱۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.


۰۳:۰۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
تمام مقرات اصلی حزب آزادی کردستان مورد حمله قرار گرفت؛
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم اکنون مقر پردی گروهک تروریستی پاک را هدف قرار داد
هم اکنون سپاه با پهپادهای انتحاری و موشک های نقطه زن به مقر حزب منحله آزادی کردستان حمله کرد.

۰۳:۰۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
عربستان ۱۷ نفر را اعدام کرد
سازمان ملل متحد اعلام کرد که عربستان سعودی از دهم نوامبر جاری تا به امروز ۱۷ نفر را اعدام کرده است که سه نفر از آنها روز گذشته اعدام شدند.

بیش از ۴ هزار کودک یمنی در حملات ائتلاف سعودی کشته شدند
جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه اعلام کرد که از زمان شروع حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن ۸۶۰۵ کودک کشته و زخمی شده اند.

۰۳:۰۱۰۲ آذر ۱۴۰۱
تنش‌های اخیر پس از آن رخ می‌دهد که مقامات آنکارا عناصر گروه تروریستی حزب کارگران کردستان (پ ک ک) را متهم به دست داشتن در حمله تروریستی خیابان استقلال در استانبول کردند. به تازگی نیز سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه فاش کرد پ ک ک یکی از تشکیلات سازمان جاسوسی آمریکاست.
۰۲:۵۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
حملات نیروی زمینی سپاه به مقر گروهک «پاک» در حومه کرکوک
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.

۰۲:۵۶۰۲ آذر ۱۴۰۱
۰۸:۲۳۰۱ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد آمریکا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!
تروریست ها مورد اروپا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!

۰۲:۵۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
تولید اورانیوم 60 درصدی خیلی کم است و باید 90 الی 120 باشد
۰۲:۵۰۰۲ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس ایران باید غنی سازی ۹۰ درصد را شروع و آغاز کند



۰۲:۴۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.

۰۲:۴۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت در امور حقوق‌ بشر را ندارند
آمریکا و برخی از کشور‌های غربی، صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.
غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند.


۰۲:۴۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
بنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسم
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از خیانتکاران و جنایتکاران حمایت می کنند.

۰۲:۴۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل سکوت اختیار کرده است.

۰۲:۴۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان، سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
باید جنایت آمریکا را به دنیا معرفی کنیم
باید جنایت عربستان سعودی را به دنیا معرفی کنیم

۰۲:۴۵۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و انگلیس و مزدوانشان در عراق بوده است.
و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و انگلیس و مزدوانشان در لیبی بوده است.
۰۲:۴۵۰۲ آذر ۱۴۰۱
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار اروپا و مزدورانشان بوده است.
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار عربستان سعودی و مزدورانشان بوده است.
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار اسرائیل و مزدورانشان بوده است.
۰۲:۴۴۰۲ آذر ۱۴۰۱
بهترین گزینه و پاسخ به دخالت و مداخله آمریکا و اروپا در برجام و غیره 100 درصد فقط لغو برجام و ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
۰۲:۴۴۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا در برجام متهم است، نه مدعی
آمریکا در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض را کرده است.
کنگره آمریکا جنایتکار بداند کاخ سفید عضو برجام نیست پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و غیره را ندارد.
۰۲:۴۴۰۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون ثابت کردند که به دنبال توافق برجام نیستند/ مذاکرات وین و دوحه هم توسط ایران غلط و اشتباه است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون ثابت کردند که به دنبال توافق برجام نیستند/ مذاکرات وین و دوحه هم توسط ایران غلط و اشتباه است.

۰۲:۴۴۰۲ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه در این مدت 9 سال مشخص و روشن نیست ایران در مذاکره به دنبال چه است وقتی آمریکا رسما در رسانه ها اعلام می کند تحریم ها لغو نمی شود و لغو نمی کند پس ایران در مذاکره و برجام به دنبال چه است.

۰۲:۴۳۰۲ آذر ۱۴۰۱
ترامپ در سال 97 به درخواست رژیم صهیونیستی از برجام به صورت غیر قانونی خارج شده است پس مذاکرات وین و دوحه غلط و اشتباه است.

۰۲:۴۳۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در برجام محکوم و متهم است، مدعی
آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
نماینده بی ادب کنگره آمریکا جنایتکار بداند کاخ سفید عضو برجام نیست با آتش بازی نکند
گروسی بی ادب هم تاکنون برای آمریکا و هم اسرائیل جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و باید مجازات شود.

۰۲:۴۳۰۲ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن اهانت ها و خیانت های آمریکا و متحدانش در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین ، دوحه وغیر بوده است.

۰۲:۴۳۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون از دارندگان سلاح اتمی دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟

۰۲:۴۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون از دارندگان سلاح اتمی دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟
قطعنامه شورای حکام علیه ایران هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.
کسی که از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل سکوت کرده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله برنامه صلح آمیز هسته ای ندارد و مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.

۰۲:۴۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
در پاسخ به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار سگ دست نشانده اسرائیل جنایتکار
برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدیدی برای ایران و منطقه خاورمیانه و جهان است

۰۲:۴۲۰۲ آذر ۱۴۰۱
تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) و آمریکا تاکنون از جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه دفاع و حمایت می کنند.
۰۲:۴۱۰۲ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس برای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار و مزدورانشان گران تمام خواهد شد.
۰۲:۴۱۰۲ آذر ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد

۰۲:۴۱۰۲ آذر ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.






۰۲:۴۰۰۲ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس به رسمیت نمی شناسیم
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است و هم توهین و خیانت به ایران بوده است
سوال اینجاست که آمریکا جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با آمریکا همکاری می کند.
سوال اینجاست که کشورهای اروپایی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارند پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با کشورهای اروپایی همکاری می کند.
سوال اینجاست که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کند.

۰۲:۴۰۰۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار در این مدت 21 سال در افغانستان بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در این مدت 19 سال در عراق و لیبی بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در این مدت 13 سال در سوریه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در این مدت 8 سال در یمن بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه ضد بشری شده اند.

۰۲:۳۹۰۲ آذر ۱۴۰۱
ولی ما از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال نمی‌کنیم / شرم آور است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همکاری می کند چرا؟

۰۲:۳۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
ولی ما از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال نمی‌کنیم / شرم آور است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و صدام همکاری می کند چرا؟

۰۲:۳۷۰۲ آذر ۱۴۰۱
ولی ما از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال نمی‌کنیم / شرم آور است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با جنایتکاران همکاری می کند چرا؟

۰۲:۳۷۰۲ آذر ۱۴۰۱
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
۰۲:۳۶۰۲ آذر ۱۴۰۱
وقتی که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار علنی از برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای غربی و به وِیژه رژیم کودک کش صهیونیستی دفاع، حمایت و استقبال می کند. پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر حق صلاحیت تصویب قطعنامه ضدایرانی را ندارد.

۰۲:۳۶۰۲ آذر ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از آمریکا و ۳ کشور اروپایی و رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.


۰۲:۱۰۰۲ آذر ۱۴۰۱
سعودی‌ها با حمایت آمریکا و رژیم تل‌آویو در حال ارتکاب جنایت هستند
سعودی‌ها با حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جنای در مجمع الجزایر سقطری یمن هستند.
سعودی‌ها با حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب اقدامات جنایتکارانه در مجمع الجزایر سقطری در جنوب یمن هستند.
۰۲:۱۰۰۲ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد حمایت آمریکا بهای اقدامات خود را خواهند داد.
تروریست ها مورد حمایت واشنگتن بهای اقدامات خود را خواهند داد.
تروریست ها مورد حمایت کاخ سفید بهای اقدامات خود را خواهند داد.

تروریست ها مورد حمایت انگلیس بهای اقدامات خود را خواهند داد.
تروریست ها مورد حمایت فرانسه بهای اقدامات خود را خواهند داد.
تروریست ها مورد حمایت آلمان بهای اقدامات خود را خواهند داد.
۰۲:۰۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
کشور‌های ائتلاف بین المللی از سال 1393 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۰۲:۰۸۰۲ آذر ۱۴۰۱
۱۸۴ تن از تروریست‌های پ ک ک و «گروه‌ ی پ گ مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان» در عملیات هوایی ارتش ترکیه در شمال عراق و سوریه از پا در آمدند.
۱۸۴ تن از تروریست‌های پ ک ک و «گروه‌ ی پ گ مورد حمایت اروپا و مزدورانشان» در عملیات هوایی ارتش ترکیه در شمال عراق و سوریه از پا در آمدند.

۰۲:۰۷۰۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، ناتو، اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان شمال عراق و سایر شهرهای عراق همه جانبه حمایت می کنند.
۰۲:۰۷۰۲ آذر ۱۴۰۱
نیروهای آمریکایی به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش وارد سوریه شدند ادامه سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی شرم آور و تاسف بار است

۰۳:۱۷۰۲ آذر ۱۴۰۱
موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.

۰۲:۵۶۰۲ آذر ۱۴۰۱
۰۸:۲۳۰۱ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد آمریکا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!
تروریست ها مورد اروپا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!

آمریکا همچون سگ ترسیده پارس می‌کند
اروپا همچون سگ ترسیده پارس می‌کند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
مسئولین با صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و عملکرد و رفتار و اهانت و خیانت ۳ کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه باید درس عبرت بگرفتند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: