کد خبر: ۹۳۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۵۷۳
شورای رقابت روز گذشته خبری عجیب را منتشر کرد و مدعی شد که مخابرات برای دقایقی تلفن های این شورا را قطع کرد. اقدامی که این شورا از آن به عنوان «تلافی عجیب مخابرات» نام برد و پیگیری های ما به بهانه این اتفاق هم با این خبر همراه بود که پرونده مفتوح مخابرات در این شورا به قوه قضاییه ارسال شده است.

دعوای دولت با دولت/ شورای رقابت، پرونده تخلف شرکت مخابرات را به دادسرا فرستادبه گزارش خبرداغ به نقل از خراسان:تخلف شرکت مخابرات مربوط به افزایش میزان آبونمان‌های تلفن ثابت است. اتفاقی که با مصوبه نیمه شهریورماه امسال و تصویب ستاد تنظیم بازار اجرایی شد و به مخابرات اجازه داد، ماهانه از مشترکان تلفن ثابت مبلغ 10 تا 20 هزار تومان آبونمان دریافت کند، حتی در صورت نداشتن یک تماس تلفنی!

دلیل مطرح شده برای این تصمیم، این بود که هزینه‌های نگهداری از خطوط تلفن بسیار بیشتر از درآمد حاصل از آن است و به همین دلیل باید از مردم آبونمان بیشتری اخذ شود، چندبرابر آبونمان قبلی: در تهران 20 هزار تومان، در سایر مراکز استان‌ها 15 هزار تومان و در دیگر شهرها، 10 هزار تومان. اما این مصوبه از چشم مردم و نهادهای نظارتی پنهان نماند و نتیجه‌اش این شد که شورای رقابت که وظیفه‌اش ایجاد فضای رقابتی در بازار و تسهیل‌گری فعالیت بخش خصوصی است، شرکت مخابرات را به ارتکاب «اقدام ضدرقابتی» محکوم کرد.
قطع عجیب تلفن ها ی شورای رقابت
اما حدود دو هفته پس از صدور این رای، صبح دیروز اتفاقی عجیب خبرساز شد و شورای رقابت روی پایگاه اطلاع‌رسانی خود این خبر را منتشر کرد: «تلافی عجیب مخابرات؛ تلفن‌های شورا و مرکز ملی رقابت قطع شد». در توضیح این خبر هم اعلام شد که: «در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضدرقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات ایران در یک اقدام تأمل برانگیز و به دلیل اصرار شورای رقابت بر استیفای حق مردم در مقابله با افزایش غیرقانونی تعرفه تلفن ثابت، اقدام به قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت کرد».
مخابرات: بدهی قبلی داشتند
با انتشار این خبر جنجالی، شرکت مخابرات هم اطلاعیه‌ای منتشر کرد و با رد ارتباط این قطعی تلفن با رای شورای رقابت گفت: «با توجه به اعلام رسانه‌ای شورای رقابت درمورد قطع تلفن های این مرکز توسط شرکت مخابرات، پس از بررسی مشخص شد تعدادی از خطوط تلفن ثابت شورای رقابت، با توجه به علت بدهی به صورت سیستماتیک قطع شده است و این موضوع هیچ ارتباطی با رای شورای رقابت در خصوص شرکت مخابرات ندارد». در این اطلاعیه همچنین گفته شد که: «در راستای حداکثر همکاری با شورای عالی رقابت، و با توجه به نیاز ارتباطی آن شورا، سقف کارکرد تمام شماره‌های مربوطه مرکز افزایش پیدا کرده و خطوط مرکز ملی رقابت در حال حاضر وصل است». مخابرات البته کنایه‌ای هم به شورای رقابت زد و اعلام کرد: «شرکت مخابرات ایران اعلام می کند بهتر است به جای استفاده ابزاری و غیرحرفه‌ای از رسانه‌ها، نسبت به پرداخت بدهی های گذشته خود اقدام کرده و در صورت نیاز مسائل مطروحه را از کانال های ارتباطی با شرکت مخابرات دنبال نمایند».
مستندات درخواستی شورا ارائه نشد
اما درباره این اقدام مخابرات، دو نکته وجود دارد که شاید خود مدیران این شرکت هم آن را فراموش کرده‌اند. جلسه 18 آبان ماه شورای رقابت که به صدور رای محکومیت شرکت مخابرات انجامید، دو خروجی مهم داشت؛ اول این‌که خود مخابرات در واکنش به آن رای اعلام کرد طی یک هفته (تا 26 آبان) همه مدارک درخواستی شورا برای ارزیابی دقیق و جزئی هزینه تمام شده سرویس های مخابراتی را ارائه خواهد کرد. اما پیگیری دیروز ما از شورای رقابت با این پاسخ همراه بود که این شرکت هنوز مدارک درخواستی شورا را ارائه نکرده است. در حالی که این شرکت از 10 مهرماه (جلسه اول شورای رقابت درباره گرانی آبونمان)، تا 18 آبان و صدور رای محکومیت، 38 روز برای ارائه این مدارک فرصت داشته اما در انجام این کار کوتاهی کرده است.
توافقی که نادیده گرفته شد
نکته مهم دیگر این که، طبق اعلام شورای رقابت به خراسان، بعد از صدور رای این شورا مقرر شده بود تا زمان تعیین تکلیف پرونده محکومیت مخابرات، این شرکت خط تلفن هیچ مشترکی را به‌خاطر بدهی قطع نکند اما مخابرات نه تنها به این توافق پایبند نبود، بلکه تلفن‌های خود شورای رقابت را هم قطع کرد، البته به ادعای قطع شدن سیستمی به دلیل بدهی!
ارسال پرونده به دستگاه قضایی
اما پیگیری های خراسان از شورای رقابت حاکی از ارسال پرونده محکومیت مخابرات در شورای رقابت به دستگاه قضاست.دیروز در تماس ما با شورای رقابت این خبر اعلام شد که پرونده محکومیت مخابرات به قوه قضاییه ارسال شده و دستگاه قضا و سازمان بازرسی کل کشور به تخلفات این شرکت رسیدگی خواهند کرد.
این ماجرا، یکی از مهم ترین اتفاقات مخابرات طی 14 سال سپری شده از زمان خصوصی سازی شدن این شرکت است؛ شرکتی که در این سال‌ها درباره خصوصی سازی شدنش هم حرف و حدیث های بسیاری بوده و نه فقط مسئولانی از وزارت ارتباطات، بلکه بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و حتی نمایندگان مجلس هم، بارها اعلام کرده‌اند که سیاست خصوصی سازی زیرساخت های ارتباطاتی و مخابراتی کشور، یک تصمیم اشتباه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مشترک تلفن ثابت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرکت مخابرات ایران به دولت واگذار شود

شرکت مخابرات ایران از مهم ترین و بزرگترین شرکت‌های خدماتی کشور است، اما چون اداره آن در دست دولت نیست، در تازه‌ترین اقدام مبلغ ۲۰ هزار تومان به عنوان حق اشتراک تلفن های ثابت به قبوض آن اضافه کرده است و پاسخگوی اعتراض‌های مردم هم نیست. اگر این شرکت زیانده است و نمی‌تواند به مردم پاسخ دهد، بهتر است ملی اعلام شود که در این صورت مردم چون می‌دانند که تمامی درآمدهای شرکت‌های دولتی به حساب خزانه و یا بیت‌المال واریز می‌شود، با پرداخت ۲۰ هزار تومان و بیشتر از آن هم به شرکت جدید مخابرات موافقت خواهند کرد.

مشترک تلفن ثابت
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
مهلت یک ماهه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به شرکت مخابرات در مورد پرداخت رفاهیات بازنشستگان که به پایان میرسد ؟
بازنشسته شرکت مخابرات تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است یک دروغ بزرگی است
و این در حالی است که امروز شنبه شنبه 1 آذر ماه سال 1401 است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
بازنشسته شرکت مخابرات تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
سلام بازنشیته 95 هستم نه سکه پایان خومت دادن نه گروه تشویقی 20 در صد را ووووووو
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
مدیرعامل شرکت مخابرات.جنابآقای سلطانی.لطف کنید مطالبات رفاهیات گذشته را به بازنشستگان پرداخت نمائید..بخدا ..به پیر به پیغمبر..به هرکه می پرستی ما بازنشستگان در مضیقه هستیم..پول نداریم خرج و دخل ما با تورم بازار نمیخونه..مریضی ..گرانی .تورم..خواهشمندیم..مطالبات مارا پرداخت کنید.
مخابرات ایران افزایش ناشی از 3/4 خدمت سربازی را در پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده را کی پرداخت میکند ؟
سازمان تامین اجتماعی باید اصلاحیه مستمری بازنشستگان مخابرات را از روزی که بازنشسته شده ایم صادر وپرداخت کند.
چرا مخابرات این چهار گروه را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمیدهد
1-گروه جبهه
2-گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )
3-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان (به شاغلین یک مقطع تحصیلی بالاتر دادند )
4-گروه ارزشیابی (10 درصد و20درصد )
به داد بازنشستگان مخابرات ایران برسید 12 سال است ازمطالبات ما میگذرد تورم 1000 برابر شده است مخابرات ایران مطالبات 12 ساله ما را نمیدهد (تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون-گروههای تشویقی (گروه جبهه-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان -گروه ارزشیابی 10درصد و20 درصد -گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )-حق جذب از سال 1388 تاکنون و……..
اول امید ما به خداست ودوم به دولت آقای رئیسی دولت انقلابی ومردمی وجهادی
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
برای دریافت معوقات رفاهیات فقط تجمع جواب میده همین اونم جلوی خود مخابرات شهرتون
مشکلات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور 100 درصد به خاطر به توجهی مدیران، مسئولان، دولت و نمایندگان مجلس بوده است.
متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون پرداخت نشده است !!!
حق جذب از سال 1388 تا کنون پرداخت نشده است !!!
تفاوت ناشی از 3/4 سربازی بازنشستگان جهت پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده تاکنون پرداخت نشده است !!!
12 سال از خصوصی سازی گذشت کی مطالبات بازنشستگان پرداخت میگردد تورم به 50 درصد رسیده این پول دیگر ارزشی ندارد بعد از 12 سال ؟؟
کسورات بیمه تاکنون پرداخت نشده است !!!

سازمان تامین اجتماعی از سازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیرد.وام 12 میلیونی بدهد.به خدا ما هم نیازمند این وام هستیم.از زن و بچه هامون خجالت میکشیم تو خرج و مخارج با این گرانیها موندیم.مسولین به داد برسید.
بازنشسته شرکت مخابرات تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
چرا وام تعاون بازنشستگان پرداخت نمی‌شود؟
از پرداخت وام تعاون خودداری می‌کند
که متأسفانه از مهر ماه سال 1399 تاکنون موفق به دریافت وام خود نشده‌ام.
تاکنون 7 بار به مخابرات منطقه تهران مراجعه کرده‌ام ولی متاسفانه حل نشده است و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟! مدیران و مسئولان چکار می‌کنند؟!
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
چرا وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نمی‌شود؟
متاسفانه مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون از پرداخت وام تعاون خودداری می‌کند چرا؟
که متأسفانه از مهر ماه سال 1399 تاکنون موفق به دریافت وام خود نشده‌ام.
تاکنون 6 بار به مخابرات منطقه تهران مراجعه کرده‌ام ولی متاسفانه حل نشده است و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟! مسئولین، مدیران، مسئولان و بازرسی چکار می‌کنند؟!
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
سهامدار شرکت مخابرات ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرکت مخابرات ایران سود سهامداران را بپردازد
با گذشت حدود ۱ سال از زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران، این شرکت سود سهام هزاران نفر از سهامداران جزء خود را که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، پرداخت نمی‌کند. مسئولان شرکت مخابرات براساس چه مجوزی در پرداخت سود به این گروه از سهامداران خود به بهانه عدم ثبت‌نام در سامانه سجام که الزام‌آور نیست، تعلل می‌کنند؟ از دستگاه قضا تقاضا می‌شود با برخی از تخلفات محرز شرکت مخابرات ایران برخورد قاطع داشته باشد.

سهامدار شرکت مخابرات ایران
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
و این در حالی است کسانی که در سال 1394 مخابرات منطقه تهران بازنشستگان شدند دریافت کردند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
کسانی که در زمان خصوصی سازی در شرکت مخابرات و کشور شعار سر می دادند کجا هستند در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان مخابرات هیچ اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران

سلام از سال۹۴ هیچ استانی پرداخت نکرده
رساگو می گوید

سلام.لطفا اطلاعات خود تان را بروز فرمایید بنده اسفند ۹۶ بازنشست شده ام حدود نیمه سال ۹۷ سکه رو هم دادند.در اذربایجان شرقی
بازنشسته مالی می گوید
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
من در شهریور ماه سال ۹۸ مبلغ ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان سود سهام ترجیحی را دریافت کردم ولی متاسفانه سال ۱۳۹۹ در بهمن ماه مبلغ یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان بوده است چرا؟ کتبی هم به اداره سهام مخابرات ایران اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و پیگیری و رسیدگی نیست. در خواست رسیدگی دارم کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم که نسبت به عدم اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی این شرکت در مورد پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سرانه رفاهی خود اعتراض داریم. امیدواریم رسیدگی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
سوال اینجاست چرا وام تعاون بازنشستگان از مهرماه سال 1399 تاکنون پرداخت نشده است؟
مسئولین، مدیران، مسئولان مخابرات منطقه تهران بابت وام تعاون باید از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عذرخواهی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرکت مخابرات ایران متاسفانه در سراسر کشور در مورد واریز بن خواربار بازنشستگان هر ماه مشکل دارد چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرم آور است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهر ماه سال 1399 تاکنون وام تعاون را هنوز هم به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نکرده است و خودداری می کند چرا؟
متاسفانه تاکنون هزاران بار اعتراض هم در سانه های کرده ایم ولی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۲۳:۵۳
جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی
جناب آقای عیسی زارع‌پور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
با سلام و احترام
شرم آور است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهر ماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ یک میلیون تومانی را هنوز هم به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران پرداخت نکرده است و خودداری می کند چرا؟
متاسفانه تاکنون هزاران بار اعتراض هم در سانه های کرده ایم ولی هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران پس لطفا پیگیری فرمایید
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
حدود 38 ماه است که از درخواست وام تعاون گذشته است و تاکنون موفق به دریافت وام تعاون از مخابرات منظقه تهران نشده‌ام. برای دریافت این مبلغ اندک بارها به مخابرات منطقه تهران و سایر مسئولان مخابرات مراجعه کرده‌ام که نبود بودجه در این شرکت مخابرات را دلیل عدم پرداخت وام یاد شده بیان کرده‌اند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
چرا پول برای پیمانکاران مخابرات هست ولی فقط برای بازنشستگان مخابرات نیست
چرا پول برای پرداخت اضافه کاری 100 الی 120 ساعت مدیران و مسئولان شرکت مخابرات هست ولی فقط برای پرداخت بن خواربار بازنشستگان مخابرات نیست شرم آور است.
عملکرد و رفتار مدیران و مسئولان شرکت مخابرات با بازنشستگان مخابرات که بدون پاسخ و بدون جواب نخواهیم گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرم آور و تاسف باراست که از سال 1388 تاکنون هیچ دستگاهی تاکنون به دنبال حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات نبوده و نیست چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
اگر مخابرات ندارد پس چرا دو ماه حقوق عیدی را به کارکنان رسمی در اسفندماه سال 1400 واریز کرده است.
پس چرا بن خوار بار کارکنان رسمی مخابرات را با حقوق واریز کرده است.
ولی متاسفانه بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال 1400 بازنشستگان را امروز 1 آذر ماه سال 1401 واریز نکرده است چرا؟
والله خیلی ظلم بزرگی به این بازنشسته های مخابرات شده است.
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
والله خیلی ظلم بزرگی به این بازنشسته های مخابرات شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
آقایان مدیرعامل مخابرات و وزیر ارتباطات
شما هم روزی بازنشست خواهید شد وهمه انسان ها بسوی هدف الهی در حرکتندکه مرگ شروع آن است پس بهتر است در این چند صباح زندگی فانی حق خوری نکنیم وخدا را ناظر بر اعمال خویش ببینیم والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
اگر مخابرات پول ندارد پس چرا دو ماه حقوق عیدی را به کارکنان رسمی در اسفندماه سال 1400 واریز کرده است.
پس چرا بن خوار بار دی، بهمن، اسفند 1400 و فروردین و اردیبهشت ماه سال 1401 کارکنان رسمی مخابرات را با حقوق واریر کرده است.
ولی متاسفانه بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال 1400 و فروردین و اردیبهشت ماه سال 1401 بازنشستگان را امروز 1 آذر ماه سال 1401 واریر نکرده است چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرم آور است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه تاکنون برای حل مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات هیچ کاری نکردند و تاکنون سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اداره کار تهران هم باید تعطیل شود چون به خاطر که تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های مخابرات نکرده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
چرا بیمه تکمیلی 16 ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امروز سه شنبه 1 آذر ماه ماه است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور 11 ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
شرکت مخابرات ایران که بدون دیتا و موبایل زمانی بعد از شرکت نفت پولدارترین شرکت بود حالا به روزی افتاده که حق و حقوق کارمندانش را نمی‌تواند ادا کند.جای تاسف اینجاست که همان مدیرانی که این بلا را سر مخابرات آورده اند همچنان با حقوق های نجومی مدیر ارشد و هیبت مدیرها هستند!!!!!! مدیر عامل هم که هیچ ، اصلا ارزش صحبت کردن ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۱:۴۸
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:
شکایت از روحانی در دست بررسی است/ تاج نباید رییس فدراسیون می‌شد/ افزایش بدون مجوز آبونمان مشترکان توسط مخابرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
وی اضافه کرد:۸۰ درصد بهره برداران اینترنت در جهان معمولا از فضای اینترنت ای دی اس ال و شبکه تلفن ثابت استفاده می کنند ولی در ایران بر اساس سیاستهای غلط ۸۰ درصد مردم از سرویس های تلفن همراه بهره می برند و کمتر از ۲۰ درصد از اینترنت تلفن ثابت است.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: راه حل این مساله توسعه فیبر نوری در کشور است و شایسته است وزارت مخابرات با یک جدول زمانبندی واقع بینانه توسعه خدمات فیبر نوری را پیش بگیرد.

پژمانفر گفت: قیمت و کیفیت اینترنت تلفن همراه خوب نیست اما اینترنت از طریق فیبر نوری هم ارزان تر و هم سریع تر خواهد بود.

افزایش بدون مجوز آبونمان مشترکان توسط مخابرات
وی اظهارداشت: افزایش آبونمان دریافتی مخابرات از مردم باید با مجوز اخذ می شد اما هنوز این مجوز مصوب نشده است.

این نماینده مجلس گفت: البته اگر هزینه افزایش آبونمان برای راه اندازی فیبر نوری باشد با اخذ آن موافقیم اما اگر برای پرداخت حقوق کارکنان و امور جاری باشد مجلس شورای اسلامی مخالف این موضوع است.

وی ارتفاعات جنوبی کلانشهر مشهد را سرمایه ای برای آینده شهر دانست و افزود: این مناطق به عنوان کریدور ورود هوا به مشهد بسیار مهم است و مرتفع سازی در این منطقه را از نظر آب و هوایی دچار مشکل خواهد کرد.

پژمانفر اظهار داشت : کوهنوردی خانوادگی و فضای محیطی مناسب در این مناطق جنوبی مشهد جریان دارد اما جریاناتی به بهانه توسعه در این مناطق می خواهند اتفاقات بدی را رقم بزنند.

وی بیان داشت: منع مرتفع سازی در کمربند جنوبی مشهد از تصمیم های ملی است لذا به شدت با کسانی که می خواهند مسیری را از میان این ارتفاعات باز کنند هشدار داده می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
پیگیر هستیم شرکت مخابرات نسبت به پرداختی ها به بازنشسته ها و کارگران و تبدیل وضعیت نیروها مطابق قانون عمل کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
با سلام
یکم آذر ماه شد مخابرات ایران معوقات بازنشستگان را واریز نکرد لطفا به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بگوئید پرونده مخابرات ایران به قوه قضائیه ارسا ل گردد ومجلس افزایش تعرفه مخابرات را برگرداند این مخابرات ایران به هیچ صراطی مستقیم نیست !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
با سلام و عرض ادب برگشت تعرفه جلسه وعده و وعید کارساز نیست من به جایی رسیدم که خانوادم ترجیح میدن با من یکجا نباشن چون سلام و علیک تمام نشده قرض می‌خوام ازشون من با نخست یک هفته ای موافقم همه باهم تا واریز نکردن به خونه برمیگردیم اعلام روز کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
آقای سلطانی. بخدااگه توان بیل زدن داشتم. بیل به دست میگرفتم به میدان کارگران مبشتافتم. که چاره ایی جزاین برایم باقی نمانده، برای کار ونگهبانی و… غیره به هرسایت وهرکجا مراجعه میکنم. می‌گویند باارفاق نباید بیش ازچهل سال داشته باشید. حالا توباانصاف بگو چه خاکی برسربریزیم. به هرچه توقبول داری کارد به استخوان رسیده. خدا یا یاحق مارواز بگیره یاحداقل به من مرگ بده. که بخدامرگ بهتراز شرمندگی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
باسلام خدمت سردبیر ودوستان محترم
همکاران محترم اگر مخابرات تا آخر هفته مطالبات را پرداخت نکرد.بیایید همگی به مدت یک هفته جلوی ساختمان مخابرات تحصن کنیم تا بتوانیم مطالبات را از مخابرات بگیریم.لطفا همکاران شهرستانی هم شرکت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
یادآوری به مخابرات ایران
امروز ۳۰ آبان است مخابرات ایران تعهد یادت نرود وگرنه تعرفه به حالت قبل برمیگردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
فردا آخرین روز تعهد مخابرات به مجلس ووزارت ارتباطات است آیا مخابرات به تعهد خود عمل……………………………………………………………………………………
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
سلام به همگی دوستان همه انسانها با امید زنده اند چرا که دوستی بی توقع داریم که در هر لحظه در کمک به ماست وناامیدی همان شیطان است به امید خدا بحقمان میرسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
دوستان پولی در کار نیست تمام این وعده و وعید ها فریبی بیش نیست گول نخورید. سلطانی فقط داره زمان میخره تهش هم ال فرار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
به نظر من همین که مهلت مخابرات تموم شد و پرداختی نداشتیم تجمع کنیم ..که دقیقا متوجه بشن تجمع برای چی بوده .اینجوری مخابرات بیشتر تحت فشار قرار میگیره ..حالا دوستان شما هم نظر بدین که به یک جمع بندی برای روز تجمع برسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
با سلام
دوستان امروز ۲۹ آبان است مخابرات ایران فقط دوروز مهلت دارد تا معوقات شاغلین رسمی وبازنشستگان را پرداخت کند وگرنه توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس باید تعرفه تلفن ثابت را برگرداند؟؟ حالا بنظر شما مخابرات ایران چه راهی را انتخاب میکند !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
منتظریم ببینیم امروز و فردا مخابرات چه خواهد کرد! اگر زمان را تلف کند، تعرفه جایی می رود که دیگر هرگز برنخواهد گشت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
باسلام خدمت همکاران گرامی آقای سلطانی سرت را از زیر برف خود ساختگی بیرون بیاور وخوار بار و رفاییات بازنشستگان بیشتر از این امروز و فردا نکن ….مرد وقولش دربرنامه صف اول چی گفتی .حرفته عملی کن ….
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
با سلام
یکم آذر ماه شد مخابرات ایران معوقات بازنشستگان را واریز نکرد لطفا به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بگوئید پرونده مخابرات ایران به قوه قضائیه ارسا ل گردد ومجلس افزایش تعرفه مخابرات را برگرداند این مخابرات ایران به هیچ صراطی مستقیم نیست !!!!!
یادآوری به مخابرات ایران
امروز ۳۰ آبان است مخابرات ایران تعهد یادت نرود وگرنه تعرفه به حالت قبل برمیگردد.
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۲۱:۲۴۳۰ آبان ۱۴۰۱
100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی شروع و آغاز شده است که متاسفانه مشکلات مردم و غیره در دادگاه های و غیره بررسی و رسیدگی نمی شود چرا؟
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
و متاسفانه در این مدت 11 ماه 1 روز است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
چرا به شکایت‌های بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نمی‌شود، تاکنون هزار بار تخلف این شرکت مخابرات را اعلام کرده‌‌‌ایم، اما تاکنون ترتیب اثری به آن داده نشده است.
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
با سلام
بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1402 را و با کمک هزینه خوار بار سال 1400 را مبلغ 223، 605، 14 ریال حساب کرده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: