کد خبر: ۹۳۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۹
وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی نوشت: بسیار نگران این هستم که طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند.

توییت وزیر خارجه آمریکا درباره حوادث مهابادآنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش نوشت: بسیار نگران این هستم که طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند.

بلینکن در ادامه گفت: ما در عین حمایت از مردم ایران، به پاسخگو کردن کسانی که در این کار نقش دارند ادامه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال 1332 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولین و نمایندگان درس عبرت نگرفتند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولین و نمایندگان درس عبرت نگرفتند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
۲۱:۱۸۳۰ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، ناتو، اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان شمال عراق و سایر شهرهای عراق همه جانبه حمایت می کنند.

۲۱:۱۸۳۰ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، ناتو، اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان شمال عراق و سایر شهرهای عراق همه جانبه حمایت می کنند.

سوال اینجاست پس چرا گروه ۷ شامل کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و آمریکا تاکنون در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی، عربستان سعودی و مزدورانشان هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
رافائل گروسی بی ادب دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد

کسانی که در ایران ناآرامی ایجاد می‌کنند از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گیرند
که تعداد اندکی که افراد بیگناه را در خیابان‌ها می کشند از آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور میگیرند تا در ایران هرج و مرج ایجاد کنند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
۱۹:۴۹۳۰ آبان ۱۴۰۱
دخالت و مداخله آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.

۲۰:۳۴۲۹ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که مذاکره جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که توافق هسته ای جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که برجام جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که مذاکرات وین جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.

۲۰:۱۳۲۹ آبان ۱۴۰۱
از سال 1980 تاکنون برای همه ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین بوده است.
از سال 2001 تاکنون برای همه ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از سال 2011 تاکنون برای همه ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

۱۹:۵۶۲۹ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و مذاکرات وین هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.

۱۹:۰۷۲۹ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ثابت کرد که نوکر آمریکا و اروپا و اسرائیل بوده است.
همکاری دولتمردان و مسئولین با شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی در این مدت 8 الی 9 سال غلط و اشتباه بود
مدیر کل آژانس علنی و آشکارا برای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
حوادث مهاباد به آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار هیچ ربطی ندارد.
آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
نماینده ایرلندی پارلمان اروپا:
آمریکا به کمک ناتو یک میلیون نفر را در عراق کشته است چرا این کشور را تحریم نمی‌کنید؟

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با اشاره به کشتار 1 میلیون غیرنظامی توسط آمریکا و سایر اعضای ناتو در عراق تصریح کرد اتحادیه اروپا در رویکردی متناقض در مقابل قتل‌عام غیرنظامیان عراقی به دست نیروهای آمریکایی سکوت کرد و هیچ تحریمی علیه این کشور صادر نکرد.
«میک والاس»، نماینده چپ‌گرای جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا که به مواضع انتقادی‌اش شناخته می‌شود، به رویکرد متناقض اتحادیه اروپا در قبال جنایات کشورهای غربی به ویژه آمریکا در غرب آسیا واکنش نشان داد. وی در پیامی که در صفحه توئیتر خود قرار داده بود،‌ در ارتباط با جنایات ارتش آمریکا علیه غیرنظامیان در عراق نوشت: «به چه دلیل، اتحادیه اروپا در واکنش به این قتل‌عام آمریکا در عراق، خواهان تحریم ایالات متحده نشد؟....» وی تصریح کرد: «ایالات متحده با کمک دیگر اعضای ناتو بیش از یک میلیون شهروند را در حمله غیرقانونی به عراق کشت و همچنان هیچ درخواستی برای تحریم هیچ‌کسی برای این تروریسم وجود ندارد.» در مجموعه توئیت‌هایی که نماینده پارلمان اروپا به آنها واکنش نشان داده است، تصاویری از نظامیان آمریکایی در عراق در کنار اجساد غیرنظامیان منتشر شده است. در یکی از این پیام‌ها نوشته شده است: «در چنین تاریخی (19 نوامبر) در سال 2005، تفنگداران دریایی آمریکا، کشتار پنج ساعته‌ای را در شهر حدیثه عراق به راه‌انداختند و 24 غیرنظامی غیرمسلح از جمله زنان، افراد میانسال و کودکان را قتل عام کردند. تمامی قاتلینی که برای این قتل‌عام بازداشت شدند، نه زندانی شدند و از این کشتار جمعی فرار کردند.»
گفتنی است، اتهامات جنایات جنگی آمریکا در هیچ دادگاه بین‌المللی پیگرد نشده، امّا در برخی موارد خود آمریکا اقدام به پیگرد متهمین نیروهای نظامی خود کرده ‌است که می‌توان پیش‌بینی کرد که نتایج این‌گونه تحقیقات چه خواهد بود و چه تنبیهی برای جنایت‌کاران در نظر گرفته می‌شود! آمریکا به عضویت دیوان بین‌المللی کیفری درنیامده است و یکی از شروطش برای پذیرش عضویت در این دادگاه عدم امکان بررسی جنایات جنگی سربازانش است؛ چون معتقد است که این‌گونه دادگاه‌ها به راحتی «می‌توانند بازیچه کشمکش‌های سیاسی شوند»!!


صهیونیست‌ها امسال 770 کودک فلسطینی را دستگیر کرده‌اند

گزارش‌ها نشان از آن دارد نه تنها 770 كودك فلسطيني در 10 ماه گذشته از سوي سربازان صهيونيستي بازداشت شده‌اند، بلكه اين كودكان با غيرانساني‌ترين رفتار در بازداشتگاه‌هاي رژيم صهيونيستي رو‌به‌رو هستند.
کودکان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل از شنيع‌ترين رفتارهاي غیرانسانی رنج می‌برند، اما صدايي از هيچ نهاد حقوق بشري در غرب براي رسيدگي به وضعيت اين كودكان بلند نمي‌شود.
براساس گزارش‌ها از هر 10 کودک بازداشتی، 8 نفر مورد ضرب و شتم فیزیکی و از هر 10 نفر، 9 نفر مورد آزار و اذیت کلامی قرار مي‌گيرند. اين خبر را نه منابع عربي يا فلسطيني بلكه سازمان غيردولتي «نجات جان كودكان» در لندن تائيد مي‌كند و مي‌گويد:‌ «کودکان در سیستم بازداشت نظامی اسرائیل با رفتارهای غیرانسانی مانند ضرب و شتم، تفتیش بدني، آزار روانی، هفته‌ها حبس در سلول انفرادی و محرومیت از دسترسی به وکیل در طول بازجویی مواجه می‌شوند.»
این سازمان غيردولتي با بیش از 470 کودک از سراسر کرانه باختری که در ده سال گذشته بازداشت شده‌اند، گفت‌وگو کرده و در این بررسی مشخص شده است که اکثر کودکان هنگام بازداشت شب‌ها را با چشمان بسته و دست‌های از پشت بسته به صبح رسانده‌اند. «عبدالله»، كودكي كه تا كنون شش بار بازداشت شده، مي‌گويد: «درب ورودی خانه‌مان را خراب کردند، وارد اتاقم شدند، صورتم را با کیسه‌ای پوشاندند و مرا بردند... به پدرم گفتند که روز بعد برمی‌گردم، ولي بعد از 12 ماه برگشتم.»
همچنين کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین روز یکشنبه در گزارشی به مناسبت روز جهانی کودک اعلام كرد که حدود ۲۰ هزار کودک از زمان شعله‌ور شدن انتفاضه الاقصی در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۰ بازداشت شده‌اند. علاوه‌بر اين ۹۰۰۰ کودک از زمان خیزش قدس در یکم اکتبر سال ۲۰۱۵ بازداشت شدند که ۲۰ درصد از مجموع بازداشتی‌ها در اراضی اشغالی در این مدت را تشکیل می‌دهند. بیشتر موارد بازداشت هم در شهر قدس اتفاق افتاده است. از سوي ديگر، نظامیان اشغالگر صهیونیست از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود ۷۷۰ کودک را بازداشت کردند که ۱۱۹ نفر از این کودکان در ماه اکتبر گذشته بازداشت شدند و بیشتر آنان نیز ساکن قدس بودند.
20 سال زندان براي پرتاب سنگ
هم اکنون ۱۶۰ کودک فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی عوفر، مجدو و دامون در بند اسارت هستند که ۳ نفر از آنان دختربچه هستند و در زندان دامون نگهداری می‌شوند. هر ساله صدها کودک فلسطینی توسط صهيونيست‌ها بازداشت می‌شوند و فقط در رژيم صهيونيستي است كه دادگاه‌هاي نظامي كودكان را محاكمه و محكوم مي‌كند. نكته قابل توجه آن كه رایج‌ترین اتهام اين كودكان پرتاب سنگ است که گاهي آنها به‌خاطر پرتاب سنگ تا مجازات 20 سال زندان هم رو‌به‌رو مي شوند.
صهيونيست‌ها پس از بازداشت كودكان فلسطيني، آنها را به مراکز بازجویی منتقل مي‌كنند و كودكان در مراكز بازداشت مجبور به دراز کشیدن روی زمین فلزی مي شوند و در آنجا از دستشویی، غذا، آب محروم و همزمان با خشونت فیزیکی رو‌به‌رو می‌شوند.
«فاطمه» درباره تجربه بازداشتش در 14 سالگي مي‌گويد: «سربازان من را در راه رفتن به مدرسه در یک ایست بازرسی نظامی دستگیر کردند. کیفم را بازرسی کردند و با من به زبان عبری صحبت کردند، ولي من نمی‌فهميدم. به من دستبند زدند، روی زمین‌انداختند و پا روي كمرم گذاشتند.»
کودکان فلسطيني تجربه بازداشت را «عذاب‌آور»، «غیرانسانی»، «تحقیرآمیز» و «وحشتناک» توصیف مي‌كنند. آمنه نيز که در 15 سالگی بازداشت شده است، درباره بازداشتش مي‌گويد: «شما در آن مکان احساس انسان بودن نمی‌کنید، بلكه با ما مثل حیوان رفتار می‌كنند.»
در اين گزارش حتي گفته شد ه كه 52 درصد از كودكان فلسطيني در اين بازداشت‌ها، تهدید شده‌اند كه خانواده‌های‌شان آسيب خواهند ديد. همچنين تقریباً نیمی (47 درصد) از اين كودكان از تماس با وکیل محروم بوده‌اند. عیسی که در سن 15 سالگی دستگیر شده بود، می‌گوید: «در بازجویی از من مدام بر سرم فریاد می‌زدند و برای ترساندنم اسلحه را روی میز گذاشتند، نمی‌خواهم به آن زمان فکر کنم. زندان جای بدي بود. ساعت‌های نیمه‌شب، ساعت 3 و 6 صبح زنگ هشدار را به صدا در می‌آوردند تا ما هرگز نتوانیم برای مدت طولانی بخوابیم. اگر در این زنگ‌ها بیدار نبوديم، کتک مي خورديم. چند بار با چوب کتک خوردم. من هنوز به دلیل ضرب و شتم شدید کمردرد دارم.»
«جرمی استونر»، مدیر منطقه‌ای بنياد نجات كودكان در منطقه خاورمیانه مي گويد: «حتي کودک دوازده ساله به ما درباره رفتار واقعا غیرانسانی در سیستم بازداشت نظامی اسرائیل سخن گفت. هیچ توجیهی برای نزديك كردن سگ به کودکان، ضرب و شتم آنها یا غل و زنجیر کردن آنها به صندلی‌های فلزی وجود ندارد.»
شهادت یک جوان فلسطینی در جنین
جنايات صهيونيست‌ها به صورت روزانه عليه فلسطيني‌ها ادامه دارد و روز دوشنبه نظامیان اين رژيم در یورش به جنین یک فلسطینی را بازداشت کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند. بنابراین گزارش، در پی این درگیری‌ها «محمود السعدی» جوان فلسطینی در اين درگیری‌ها در اثر شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیستی، در اردوگاه جنین به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله روز دوشنبه نظامیان اشغالگر به جنین، ۵ فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند. در تحولی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش، شاباک و گارد مرزی در حملات شب گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری ۹ فلسطینی تحت تعقیب را بازداشت کردند.


گزارش‌های رسمی از سیل تجهیزات جنگی غرب به اوکراین و رسیدن آن به دست تروریست‌های آدم‌کش
در حالی که اروپا و آمریکا میلیاردها دلار سلاح به اوکراین ارسال کرده‌اند و ارسال سلاح به کیف همچنان ادامه دارد اما گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد این سلاح‌ها سر از بازار سیاه درآورده و به دست جنایتکاران و تروریست‌های آدم کش می‌رسد.

271 روز از جنگ اوکراین می‌گذرد و طی این مدت اروپا و آمریکا با پشتیبانی کامل سیاسی، نظامی و اقتصادی از دولت زلنسکی عملاً تبدیل به یک طرف جنگ شده‌اند و در حالی که از کشورمان به دلیل ادعای ارسال پهپاد به روسیه انتقاد می‌کنند خود میلیاردها دلار اسلحه به اوکراین ارسال کرده‌اند. اما گزارش‌های رسمی جدید نشان می‌دهد که سیل تسلیحات ارسالی به اوکراین همچنان سر از بازار سیاه در می‌آورد و به دست تروریست‌های آدمکش می‌رسد. حامیان غربی اوکراین اعتراف کرده‌اند که نمی‌توانند بیشتر محموله‌های تسلیحاتی خود را پس از ورود به این کشور ردیابی کنند.
« ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز ماه گذشته اعلام کرده بود ماهانه تا یک میلیارد دلار از این سلاح‌ها پس از ورود به اوکراین به دست «جنایتکاران و گروه‌های تروریستی» در خاورمیانه، آفریقا و جنوب شرق آسیا می‌رسد. چندی پیش پایگاه خبری «فایننشال تایمز» با انتشار گزارشی نوشته بود ناتو و اتحادیه اروپا خواستار ردیابی بهتر تسلیحات ارسالی به اوکراین شده‌اند، زیرا نگران آنند که گروه‌های تبهکاری این تسلیحات را به اروپا قاچاق کرده و در بازار سیاه به فروش بگذارند. یک منبع آگاه در این زمینه به فایننشال تایمز گفته: « همه این سلاح‌ها به جنوب لهستان ارسال شده، به مرز منتقل شده و به وسیله خودرو از مرز عبور داده می‌شوند، با کامیون، ون و حتی- در بعضی موارد- با خودروهای شخصی! از آن لحظه دیگر هیچ اطلاعاتی راجع به موقعیت این سلاح‌ها نداشته و نمی‌دانیم به کجا ارسال می‌شوند. نمی‌دانیم که در کجا از این سلاح‌ها استفاده شده و آیا اصلا در اوکراین می‌مانند یا نه.»
حالادر جدیدترین ابراز نگرانی مقامات غربی، مدیرکل آژانس جرایم ملی انگلیس گفته: «سلاح‌های غربی احتمالا از اوکراین قاچاق می‌شوند و به دست جنایتکاران و تروریست‌ها می‌افتند.» به گزارش ایسنا، «گریم بیگار» مدیرکل آژانس جرایم ملی انگلیس به «ساندی تایمز» گفته: «مانند هر درگیری، زمانی که اسلحه به داخل سرازیر می‌شود، خطر برگشت در مسیر مخالف وجود دارد. در پایان این درگیری، تسلیحات مازادی وجود دارد که به دستان مجرمان و تروریست‌ها می‌رسد.» این مقام انگلیسی که در ماه اوت(مرداد) ریاست این نهاد را بر عهده گرفته، این راه هم گفته که پلیس انگلیس و اروپا مراقب هفت‌تیر، مسلسل و نارنجک‌هایی که از خیابان‌ها سر در می‌آورند، هستند.
ارسال 21 میلیارد دلار تسلیحات از آمریکایی
بر اساس گزارش منابع غربی، آمریکا در ردیف اول کشورهای حامی اوکراین قرار دارد و طی این مدت 88 هزار تُن تسلیحات به اوکراین ارسال کرده است. بر اساس داده‌های وزارت خارجه آمریکا، ارزش کمک‌های واشنگتن به اوکراین تا کنون به 21 میلیارد و 500 میلیون دلار رسیده است. بر اساس این گزارش آمریکا طی این 9 ماه بیش از 230 سامانه توپخانه‌ای به اوکراین داده است که شامل 142 توپ 155 میلیمتری هوویتزر و 36 توپ 105 میلیمتری هویتزر می‌شود. واشنگتن همچنین تا کنون 38 سامانه‌ هایمارس به اوکراین ارسال کرده است.20 سامانه خمپاره‌انداز 120 میلیمتری، 26 قایق گشت و 15 بالگرد از جمله کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اوکراین طی این مدت بوده است.آمریکا طی 9 ماه گذشته بیش از یک میلیون خمپاره، 108 هزار و پانصد موشک ضد‌تانک، 46 رادار و 1400 سامانه ضد هوایی قابل حمل به اوکراین ارسال کرده است.واشنگتن همچنین در این مدت 10 هزار و 200 مسلسل و تپانچه به اوکراین ارسال کرده و 70 میلیون فشنگ برای سلاح‌ سبک به اوکراینی‌ها داده است.هواپیماهای باری و نظامی در این مدت، 878 پرواز از آمریکا به اروپا برای حمل تسلیحات آمریکا انجام داده‌اند. همچنین 48 کشتی باری در 9 ماه گذشته اقدام به حمل و انتقال تسلیحات به اروپا کرده است.
زرادخانه‌های آمریکا و اروپا خالی شد
ارسال گسترده تسلیحات از سوی آمریکا و اروپا به ته‌کشیدن زرادخانه‌های تسلیحاتی غربی‌ها منجر شده است به طوری که باعث نگرانی مقامات غربی شده است. روزنامه «واشنگتن‌پست» نیز این مسئله را چالشی طولانی‌مدت توصیف کرده است. واشنگتن‌پست روز یکشنبه در گزارشی به قلم چهار نفر از ستون‌نویسان خود، گزارش داد که آمریکا و کشورهای اروپایی به دلیل کاهش تسلیحات متعارف موجود در انبارهای خود برای ارسال به اوکراین جهت نبرد با روسیه، با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند.این روزنامه به نقل از منبعی در ناتو- که خواست نامش فاش نشود- نوشت: «غرب با وضعیت دشواری روبه‌رو است. بسیاری از تسلیحات تاکنون به اوکراین ارسال شده‌اند. » به گزارش فارس وی با بیان اینکه راهکار چالش کمبود تسلیحات در اروپا و آمریکا به اقدامی راهبردی و طولانی‌مدت نیاز دارد، گفت: «در آن طرف اما روسیه حجم زیادی از تجهیزات نظامی را در اختیار دارد. کارخانه‌های روسی تولید گلوله‌های توپخانه‌ای، دو یا سه شیفت در روز کار می‌کنند».
قانونگذار ارشد آلمانی نیز هشدار داد که ارتش این کشور با کمبود شدید مهمات و همچنین برخی تجهیزات شخصی اولیه نیروهایش مواجه است. «اوا هوگل» کمیسر کمیته نیروهای مسلح در پارلمان آلمان (بوندستاگ) یکشنبه در مصاحبه با روزنامه بیلد فاش کرد که پر کردن ذخایر مهمات ارتش آلمان ۲۰ میلیارد یورو هزینه خواهد داشت. پیش‌تر و در تاریخ هشتم اکتبر(16 مهر )‌، بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» به نقل از منابع پارلمانی و صنایع دفاعی گزارش داده بود ارتش آلمان (بوندس‌وهر) مهمات کافی برای تنها یک یا دو روز جنگ دارد. پیش از این نیز شبکه «سی‌اِن‌بی‌سی» نیز به نقل از کارشناسان نظامی گزارش داده بود که انبار سلاح‌ها و مهمات آمریکا و اروپا که از آنها برای ارسال به اوکراین استفاده می‌شود، در حال تمام شدن هستند.
تجار اروپایی در صف خرید گازوئیل روسیه
اما در عرصه اقتصادی نیز اروپایی‌ها با چالش بحران انرژی ناشی از جنگ اوکراین مواجه هستند با این وجود سران اروپا همچنان به تشدید تحریم‌های ضد روسی اصرار دارند. رویترز در گزارشی در همین زمینه نوشت: «تجار اروپایی با توجه به محدود بودن منابع جایگزین، با عجله در حال پر کردن‌تانکرهای ذخیره‌‌سازی این منطقه با گازوئیل روسیه قبل از اجرای ممنوعیت‌های اتحادیه اروپا علیه این کشور در ماه فوریه هستند. »
به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز اتحادیه اروپا که بشدت به واردات دیزل (گازوئیل) از روسیه وابسته است، تا ۵ فوریه (۱۶ بهمن) واردات همه محصولات نفتی روسیه را منع خواهند کرد. این اقدام بروکسل به دنبال اجرای ممنوعیت واردات نفت خام روسیه از ماه دسامبر(دی) اجرایی خواهد شد.«پامِلا مانگر» تحلیگر ارشد شرکت آنالیز انرژی ورتکسا گفت: بارگیری گازوئیل روسیه به مقصد منطقه ذخیره‌‌سازی آمستردام-روتردام-آنتورپ (ARA) از اول تا ۱۲ نوامبر(10 تا 21 آبان) به ۲۱۵ هزار بشکه در روز افزایش یافت که ۱۲۶ درصد نسبت به ماه اکتبر(مهر) افزایش داشته است.شرکت داده‌های «رفینیتو» نیز اعلام کرده که گازوئیل روسیه ۴۴ درصد از مجموعه واردات اروپا را در ماه نوامبر (آبان )تشکیل داده است. با وجودی که وابستگی اروپا به سوخت روسیه نسبت به ماه‌های قبل از فوریه(اسفند) و زمان حمله مسکو به اوکراین به میزان بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است اما روسیه همچنین تامین‌کننده بزرگ گازوئیل در قاره اروپا است.«یوجین لیندل»، تحلیلگر بازار پالایش و محصولات در شرکت مشاوره انرژی (اف جی ای» در انگلیس گفت: اتحادیه اروپا باید ۵۰۰ تا ۶۰۰ بشکه در روز ذخیره برای جایگزین کردن گازوئیل روسیه داشته باشد که از کشورهای آمریکا، هند و خاورمیانه و غرب سوئز تامین می‌کند.
تیرباران اسرای روسی
در خبری دیگر از جنگ اوکراین روزنامه نیویورک تایمز صحت فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره اعدام اسرای جنگی روسیه به دست اوکراینی‌ها را که در روستای «ماکیوکا» در زمان بازپس‌گیری توسط نیروهای اوکراینی تصویربرداری شده بود را تایید کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: «با مقایسه این فیلم‌ها با تصاویر ماهواره‌ای، صحت فیلم‌های گرفته شده در یک خانه روستایی در روستای ماکیوکا را تایید می‌کنیم. برخی از این فیلم‌ها بخشی از سری فیلم‌های چهار پهپادی هستند که در تاریخ ۱۲ نوامبر(21 آبان) توسط یک کانال تلگرامی حامی اوکراین که بازپس‌گیری این روستا را گزارش می‌داد، پخش شدند.»روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد، در این فیلم‌ها می‌توان مشاهده کرد که جسد سربازان روسی درست همان طور که تسلیم شده بودند، روی زمین افتاده بود.«روهینی‌هار»، مشاور پزشکی در «پزشکان برای حقوق بشر» به روزنامه نیویورک تایمز گفت: به نظر می‌رسد که اکثر این اسرای جنگی روسی با شلیک گلوله به سرشان کشته شدند. دریایی از خون در این تصاویر دیده می‌شود. این حاکی از آن است که جسد آنها در آنجا رها شده است. به نظر می‌رسد که هیچ تلاشی برای جمع‌آوری آنها و یا کمک به آنها صورت نگرفته است.»وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرده بود، ارتش اوکراین عمدا بیش از ۱۰ سرباز روسی اسیر شده را با شلیک تیر به سرشان کشته است؛ جنایتی که هیچ‌کسی نمی‌تواند آن را به عنوان یک «استثنای تراژیک» معرفی کند.


تجاوز گسترده و خونین ترکیه به سوریه /اردوغان: نیروی زمینی هم اعزام خواهیم کرد!


در حالی‌که مرکز آشتی روسیه تأیید کرده که در تجاوز گسترده جنگنده‌های اف-16 ترکیه به سوریه شماری غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند، اردوغان با بیان اینکه «عملیات در شمال سوریه و عراق به حملات هوایی محدود نخواهد بود» گفته تصمیم درباره تعداد نیروی زمینی برای مشارکت در این عملیات گرفته شده است.
معاون رئیس‌مرکز آشتی روسیه در سوریه می‌گوید جنگنده‌های اف-16 نیروی هوایی ترکیه روز 20 نوامبر (یکشنبه؛ 29 آبان) حملاتی را در مناطق مسکونی در عفرین و کوبانی انجام دادند که بر اثر آن تعدادی از نظامیان و غیرنظامیان بیگناه جان خود را از دس دادند. تلویزیون «روداو» روز یک شنبه اعلام کرده بود که دست کم 15 سرباز سوری در حملات گسترده ترکیه در مناطق حلب، رقه و الحسکه کشته شده‌اند. منابع آگاه سوری در شمال شرق این کشور نیز از کشته شدن حداقل 9 غیرنظامی در این حملات خبر داده‌اند. وزارت دفاع ترکیه اما مدعی شده جنگنده‌های این کشور تنها، علیه پ.ک.ک و جناح‌های داخلی طرفدار آن در شمال سوریه و عراق عملیات انجام داده و غیر نظامیان را هدف قرار نداده است.
این در حالی است که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه از بررسی گزینه استفاده از نیروی زمینی برای مشارکت در عملیات نظامی در شمال سوریه، در کنار نیروی هوایی خبر داد. اردوغان در گفت‌وگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از قطر، گفت: «[عملیات پنجه شمشیر] محدود به حملات هوایی نخواهد بود. این‌که چه تعداد نیروی زمینی باید اعزام شود، درباره آن تصمیم گرفته شده است؛ ما اقدام خواهیم کرد.» وی با ادعای این‌که آنکارا در برابر تروریسم ساکت نمی‌ماند، توضیح داد: «اگر کسی خاک ترکیه را تهدید کند، ما آنها را مجبور می‌کنیم که بهایش را پس بدهند. سازمان امنیت ما با اجازه این و آن کار نمی‌کند. ما تصمیم می‌گیریم، این ما هستیم که اقدام می‌کنیم. آمریکا باید این را بفهمد.»
بهای سنگین عملیات علیه سوریه
«عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای «رأی الیوم» اما با انتشار یادداشتی درخصوص نتایج «فاجعه‌بار» مورد انتظار از این حملات ترکیه علیه ۹۰ هدف در شمال سوریه و عراق، و هدف قرار دادن مقرهای ارتش سوریه نوشت و این سؤال را طرح کرد که آیا انجام چنین عملیاتی در شرایط کنونی به پایان تروریسم منجر خواهد شد یا دامنه آن‌ را گسترش خواهد داد؟ او نوشت: «شاید این حملات هوایی، اهداف «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و حزبش را در انتقام‌گیری از متهمانی که پشت این عملیات تروریستی قرار داشتند را محقق کند و وی را به عنوان یک رهبر سرسخت در مقابل تروریسم نشان دهد، اما نتایج آتی آن، ​ممکن است برای او و حزب عدالت و توسعه تحت هدایت او، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و قانونگذاری در ژوئن آینده، فاجعه بار باشد.» به اعتقاد نگارنده، خطرناک‌ترین جنبه این حملات، هدف قرار دادن مقرهای ارتش سوریه و شهادت ده تن از سربازان آن، به اعلام خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» است. امری که ممکن است به از بین رفتن همه دستاوردهای مذاکرات امنیتی میان دو رئیس‌دستگاه اطلاعاتی ترکیه و سوریه و نیز بسته شدن درها در مقابل ابتکار روسیه شود. ابتکاری که به دنبال برگزاری نشست سران دو کشور تحت نظارت مسکو برای دستیابی به یک توافق هماهنگی و برقراری امنیت در مرزهای دو کشور و پایان دادن به تجاوزهای تروریستی، کاهش آن و پایان دادن به اشغالگری ترکیه در اراضی شمالی سوریه و از سرگیری روابط راهبردی سابق میان دو طرف است.

گزارش خبری کیهان
یمن، کشوری که تمام سلاح‌های ممنوعه روی مردم آن آزمایش شده است
منابع يمني در صنعا با انتشار بيانيه اي به جامعه بين المللي اعلام كردند كه ائتلاف متجاوز سعودي تمام تسليحات ممنوعه را عليه مردم يمن در طول هشت سال جنگ مورد آزمايش قرار داده است.
هر روزي كه از جنگ و تجاوز ائتلاف سعودي عليه مردم يمن مي گذرد، ابعاد جديدي از اين جنگ نابرابر فاش مي شود. روز دوشنبه هم وزارت خارجه یمن در پیامی به جامعه بین‌المللی اعلام کرد که ائتلاف عربی از تمام سلاح‌های ممنوعه علیه ملت یمن استفاده کرده است. اين پيام را وزارت خارجه یمن وابسته به انصارالله در پیامی به جامعه بین‌المللی از جمله شورای امنیت، شورای حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل و فرستاده این سازمان به یمن اعلام کرده و گفته است: «کودکان یمن همچنان در معرض کشتار، آوارگی و بیماری به دلیل تجاوز و محاصره توسط ائتلاف عربی برای هشتمین سال متوالی هستند. کشورهای ائتلاف سعودی در مقابل چشم و گوش جهان از تمام سلاح‌های ممنوعه استفاده کردند.» در این پیام آمده است: «به رغم اینکه سازمان ملل بحران یمن را بدترین فاجعه انسانی در تاریخ عصر جدید دانسته اما هیچ اقدامی اتخاذ نکرد. بعد از وخامت وضعیت آموزشی به دلیل تجاوز، محاصره و غارت حقوق کارمندان توسط ائتلاف آموزش بیش از شش میلیون کودک در معرض خطر قرار دارند.» در ادامه این پیام آمده است: «ائتلاف متجاوز عربی بیش از ۵۱ درصد تأسیسات پزشکی را هدف قرار داد که عواقب وخیمی برای یمنی‌ها به ویژه کودکان و مادران داشته است. محاصره یمن منجر به مرگ بیش از ۱۲ هزار کودک شده است به این دلیل که نتوانستند برای معالجه به خارج بروند. ما خواهان محکوم کردن جنایت‌های ائتلاف علیه کودکان یمنی و فشار آوردن برای پایان دادن به آن و محاکمه عاملان هستیم. متأسفانه سازمان ملل تنها به جنایت‌ها در حق کودکان یمنی پشت نکرد بلکه به جلاد پاداش داد و ائتلاف را از لیست ننگ ناقضان حقوق کودکان خارج کرد.» اقدامات جنون‌آمیز رژیم سعودی در حمله به یمن بیانگر رسوایی و شکست نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی علی‌رغم پشتیبانی آمریکا و سکوت محافل بین‌المللی است. اين ائتلاف متجاوز بدليل سكوت بين المللي و حمايت كشورهاي غربي از انجام هيچ گونه جنايتي در يمن فروگذار نيست. از سوي ديگر، عربستان در حالی به جنایاتش علیه مردم یمن ادامه می‌دهد که به پشتوانه دولت‌های غربی دو سال پيش و همزمان با جنگ در يمن عضویتش در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای یک دوره دیگر تمدید شد و اين اقدام معنایی جز چراغ سبز سازمان ملل به عربستان جهت تشدید جنایاتش ندارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
چرا سازمان‌های بین‌المللی در برابر غارت نفت یمن و سوریه توسط آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ گفته می‌شود تاکنون بیش از 20 میلیون بشکه نفت یمن را غارت کرده‌اند!

شبکه اینترنشنال سعودی در روزهای گذشته با 25 چهره تجزیه‌طلب بیش از 120 بار مصاحبه کرده است که ماهیت تروریستی این شبکه آل‌سعود خبیث را نشان می‌دهد.

شبکه اینترنشنال سعودی در روزهای گذشته با 25 چهره تجزیه‌طلب بیش از 120 بار مصاحبه کرده است که ماهیت تروریستی این شبکه آل‌سعود خبیث را نشان می‌دهد.

رسانه‌های جبهه مقاومت جنایت‌های آمریکا در یکصد سال اخیر به ویژه حمله به عراق، سوریه، ‌لبنان، افغانستان و یمن و... و قتل‌عام صدها هزار انسان بی‌گناه در این کشورها به بهانه دروغین مبارزه با تروریسم را برای جهان تبیین کنند و نشان بدهند که آمریکا خود سردسته باند تروریست‌ها و جنایتکاران عالم است. این از دست‌پرورده‌های او در سوریه و عراق و افغانستان کاملاً هویداست. زندان‌های مخوف و وحشی‌گری‌های آنها در زندان گوانتانامو و ابوغریب و... نیز باید در مقابل دیدگان عالمیان قرار گیرد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به دنبال ضربه زدن به زیرساخت مردمی نظام است
آمریکا در جنگی تمام عیار با همه‌ی توان خود وارد میدان شده است.
واشنگتن در جنگی تمام عیار با همه‌ی توان خود وارد میدان شده است.
کاخ سفید در جنگی تمام عیار با همه‌ی توان خود وارد میدان شده است.
انگلیس به همراه اروپا و مزدورانشان در جنگی تمام عیار با همه‌ی توان خود وارد میدان شده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
حوادث مهاباد به آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار هیچ ربطی ندارد.
آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.

تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هم مانند آمریکا و مزدورانشان با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است.
آمریکاواروپا صلاحیت صحبت در امورحقوق‌بشر را ندارند
آمریکا و اروپا اصلا صلاحیت صحبت در امور حقوق بشر را بخاطر جنایاتی که مرتکب شده‌اند، ندارند.
آمریکا و برخی از شرکای اروپاییشان نسبت به حقوق میلیون‌ها انسان در دنیا رفتاری بسیار تجاوزگرانه و با نادیده گرفتن حقوق اساسی آنها در پیش گرفته‌اند.
امروز هزاران نفر در یمن شهید شده اند و صد‌ها کودک هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند و میلیون‌ها نفر در آستانه گرسنگی خطرناک قرار گرفته اند؛ اما متجاوزین به حقوق ملت یمن مورد حمایت وسیع قرار دارند و مدافعان ملت یمن مورد تعرض حقوق بشری هستند.
همچنین در سوریه، عراق، بحرین و در جا‌های مختلف هم به همینگونه است؛ بنابراین یکی از محور‌های فعالیت جمهوری اسلامی ایران این است که این حوادث را با نگاه حق طلبانه مخصوص جمهوری اسلامی بیان کند.
امروز صدای حق طلبی کم به گوش می‌رسد و دولت‌ها و رسانه‌ها گرفتار ساختار‌ها و تنیده‌های بسیار خطرناکی شده اند و فضا‌های مجازی دنیایی از اطلاع نما را عملا بعنوان یک پوشش وسیع برای حقایق گذاشته اند.
جمهوری اسلامی یک تجربه بسیار موفق در قرن اخیر است، بنای یک دموکراسی کاملا ساختاری و قوی بر اساس عقلانیت اسلامی است و این یک تجربه انقلابی است که چهل سال ملت ایران از آن برخوردار می باشد و امروز جمهوری اسلامی بعنوان یک لنگر بزرگ دموکراسی در غرب آسیاست و این توفیقات عظیمی بوده و این تجربه ثابت کرده است که دولت‌های مستکبر بسیار از آن نگران شده اند.
آنها مدعی بودند که فقط عقلانیت سکولار لیبرال می‌تواند در دنیا یک تمدن قوی درست کند.
با قدرت، حساسیت و با استدلال و منطق و با حوصله و البته خستگی ناپذیر این تهاجم ها را دانه به دانه پاسخ می‌دهیم و حتی هر تهاجمی را به فرصتی برای بیان مطالب حق طلبانه خودمان می‌کنیم.
از سویی دیگر مسئله حقوق بشر یک مسئله است که مربوط به همه انسان‌ها می باشد و مسئله امریکا و اروپا نیست. به نظر ما آمریکا و اروپا اصلا صلاحیت صحبت در امور حقوق بشر را بخاطر جنایاتی که این‌ها مرتکب شده‌اند، ندارند و لذا باید یک حضور فعالی در بازسازی مفهومی و ساختاری حقوق بشر داشته باشیم.
اسناد نسل دومی، آن هم با سیطره‌ای که کشور‌های غربی و مکانیزم‌هایی بین المللی که دارند شکل گرفته است و امروز دوره اسناد سوم است و دیگر این غیبت قابل قبول نیست.
یکی از موانع مهم پیشبرد اهداف حقوق بشری این است که در سازمان ملل ارزیابی و استاندارد دوگانه و دغل بازی سیاسی به جای پیگیری حقوق بشر وجود دارد و در این سازمان حقوق بشر پوششی برای دفاع از تروریست‌ها و اقدامات تروریستی است و فکر می‌کنند که اگر به تروریست‌ها تگ مدافعان حقوق بشر بزنند این مسئله حل می‌شود که البته اینچنین نیست.
این‌ها اصلاحات مهمی است که باید در ساختار‌های حقوق بشر و در مفاهیم پایه صورت گیرد و جمهوری اسلامی ایران یک کشور بسیار فعال در حوزه حقوق بشر است.

در میدان‌های مختلف همراهان مختلفی داریم، به عنوان نمونه مکانیزم UPR یک مکانیزم بسیار معقولی است که همه کشور‌ها را در معرض پاسخگویی قرار می‌دهد و این موضوع یکی از نمونه‌هایی است که جمهوری اسلامی ایران با همکاری وسیع سایر کشور‌ها توانسته است آن را به توفیق برساند.
ساده نگر نیستیم و به چالش‌های این زمینه کاملا توجه داریم و در عین حال با قدرت کار خود را پیش می‌بریم.

برخی اغتشاشگران اخیر در خارج از کشور توسط آمریکا و مزدورانشان آموزش دیده بودند
آمریکا و متحدانش از این گروه های تروریستی در اقلیم شمال عراق حمایت می کنند.

۱۳:۱۰۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هم مانند آمریکا و مزدورانشان با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است.
۱۲:۵۷۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت در امور حقوق‌ بشر را ندارند
آمریکا و برخی از کشور‌های غربی، صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.
غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند.


۱۲:۴۸۲۷ آبان ۱۴۰۱
بنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسم
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از خیانتکاران و جنایتکاران حمایت می کنند.

۱۲:۳۹۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار دیگر نمی تواند بر دخالت، مداخله، اهانت و خیانت آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

۱۲:۲۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.

مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.

تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد که نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه تاکنون صفر!.

این اغتشاش توسط آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و اسرائیل و مزودرانشان برنامه ریزی شده بود.
اقدامات آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران بی پاسخ نمی نماند
ما هرگز گاو شیرده آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نخواهیم شد

تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان 50 برابر شده است چرا؟
ترور سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل است پس چرا مدعیان دروغین حقوق بشر از دی ماه سال 1398 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه لاهه محاکمه شود.
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 50 سال است که از پ.ک.ک حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

عربستان سعودی و امارات و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و ایتالیا می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس همان نتیجه اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره، برجام و مذاکرات وین است.
بیانیه مشترک ۳ کشور اروپایی و آمریکا درباره قطعنامه ضدایرانی همان نتیجه اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره، برجام و مذاکرات وین است.

دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
دولتمردان انگلیسی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

سران بی ادب عربستان سعودی جنایتکار با دستور حمله به یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

۲۱:۴۶۲۸ آبان ۱۴۰۱
اعتماد مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه، آلمان، حمایت از این جنایتکاران است.

۱۹:۵۶۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که امریکا جنایتکار و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

۱۹:۱۹۲۸ آبان ۱۴۰۱
برای کل دنیا ثابت شده که مذاکره ایران با آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان غلط و اشتباه بود و آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان ثابت کردند که اهل مذاکره نیستند و هم قابل اعتماد نیستند
کشته یا زخمی شدن بیش از ۸ هزار کودک یمنی
بیش از ۸ هزار کودک یمنی از ابتدای تجاوز به این کشور توسط ائتلاف سعودی-آمریکایی کشته یا زخمی شدند.

نتانیاهو علیه ایران جنگ روانی راه انداخته است
ادعاهای اخیر نتانیاهو درباره ایران جنبه تبلیغاتی برای کسب رای است و به عبارتی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.
این صحبت ها بیشتر جنبه جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد، رژیم صهیونیستی از سلاح های ضد بشری از جمله سلاح هسته ای برخوردار است اگر اعتقادی به مبارزه با سلاح هسته ای دارد اول از خودش شروع کند.
وقتی اسرائیل به دنبال ساخت سلاح هسته ای است و از هیچ جنایتی علیه جامعه بشیری دریغ نمی کند چطور می تواند مقابله با برنامه هسته ایران را در سرفصل برنامه های خود قرار دهد.
آنها می دانند که جمهوری اسلامی سلاح هسته ای ندارد و دنبال ساخت این سلاح نیست اما برای جنگ روانی و اخذ آرای مردم در انتخابات، تبلیغاتی علیه ایران انجام می دهند تا نمایندگان مردم را با خود همگرا کنند.
او در سازمان های بین المللی اسناد دروغین را ارائه کرد و دستش برای بسیاری از کشورها رو شد، حتی کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی هستند به مستندات و صحبت های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اسناد نمی کنند، چرا که می دانند ادعاهای آنها پایه و اساسی ندارد.
رژیم صهیونیستی سال ها با ایران ستیز دارد چرا که جمهوری اسلامی از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع می کند و باید بداند با بیان چنین مباحثی نمی توانند ایران را از اهداف خود منحرف و اجماع جهانی علیه ما ایجاد کنند.

نتانیاهو به جای رجزخوانی برای ایران مشکلات داخلی خود را حل کند
نتانیاهو در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی به جای رجزخوانی به حل مشکلات داخلی توجه کند.
مقامات رژیم صهیونیستی جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد از این رو برای نمایش اقتدار صحبتهایی مطرح می کنند که جنبه تبلیغاتی دارد نتانیاهو اگر جرأت اقدام عملی علیه ایران را داشت دور گذشته انجام می داد.

دنیا ماهیت نتانیاهو را شناخته است که او دلال و ورشکسته سیاسی بوده که با تهدید جمهوری اسلامی مجدد به قدرت رسیده است چرا که ایران کشوری مقتدری است و به کوچکترین اقدام رژیم صهیونیستی چنان پاسخ دندان شکنی خواهد داد که در تاریخ 60 ساله رژیم صهیونیستی چنین اتفاقی صورت نداده باشد.
در مقابل دنیا می داند ایران تهدید نیست بلکه به کمک کشورهای همسایه می رود، دنبال جنگ افروزی نیست و اگر از سوی کشوری مورد تهدید قرار گیریم با پاسخ محکمی مواجه می شود.
نتانیاهو به جای اینکه چنین رجزخوانی هایی علیه ایران داشته باشد در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی سعی کند به مشکلات داخلی خود برسد.
سوال اینجاست که چرا شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد استفاده از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای غربی توسط صدام و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت سال علیه مردم مظلوم ایران قطعنامه تصویب نکرده است و تاکنون سکوت اختیار کرده است چرا؟.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بهای اقدامات خود را خواهند داد
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۰۷:۵۱۰۱ آذر ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در روستای الخضراء در استان دیرالزور در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

۰۷:۴۶۰۱ آذر ۱۴۰۱
باتوجه به اقدامات ترکیه در اقلیم کردستان شمال عراق شورای امنیت سازمان ملل باید سریع‌تر موضع گیری وتعیین تکلیف طبق حقوق جنگ وحقوق بین الملل کند.
باتوجه به اقدامات ترکیه در شمال سوریه شورای امنیت سازمان ملل باید سریع‌تر موضع گیری وتعیین تکلیف طبق حقوق جنگ وحقوق بین الملل کند.

۰۷:۳۲۰۱ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان از پ ک ک در سوریه و عراق همه جانبه حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
اروپا و مزدورانشان از پ ک ک در سوریه و عراق همه جانبه حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

۰۷:۲۶۰۱ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که ترکیه همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۰۷:۲۴۰۱ آذر ۱۴۰۱
ترکیه جنایتکار به خاطر غارت نفت قصد خروج از شمال سوریه را ندارد
ترکیه جنایتکار به خاطر غارت نفت قصد خروج از شمال عراق را ندارد

۰۷:۲۴۰۱ آذر ۱۴۰۱
مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش از پ. ک. ک در عراق کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

۰۷:۲۲۰۱ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان بهای اقدامات خود را خواهند داد
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۰۷:۳۱۰۱ آذر ۱۴۰۱
ترور سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل است پس چرا مدعیان دروغین حقوق بشر از دی ماه سال 1398 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه لاهه محاکمه شود.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان قاطعانه برخورد می‌کنیم
کودک‌کُشی آل سعود با حمایت آمریکا و غرب در یمن از مرز 8 هزار نفر گذشت
حضور آمریکا جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور آمریکا جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.

دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
دولتمردان انگلیسی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
از سال 1980 تاکنون برای همه ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین بوده است.
از سال 2001 تاکنون برای همه ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از سال 2011 تاکنون برای همه ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
اروپایی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهداتشان در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین عمل نکردند
مسئولین هم دیگر نباید با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کنند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
کشور‌های ائتلاف بین المللی خیانتکار از سال 1393 تاکنون به سرکردگی واشنگتن جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۰۸:۰۰۰۱ آذر ۱۴۰۱
مذاکره با اقلیم کردستان برای مقابله با تروریست‌ها بی‌نتیجه بود
تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بهای اقدامات خود را خواهند داد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
اعتراف نماینده ایرلندی پارلمان اروپا:
آمریکا به کمک ناتو یک میلیون نفر را در عراق کشته است چرا این کشور را تحریم نمی‌کنید؟

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با اشاره به کشتار 1 میلیون غیرنظامی توسط آمریکا و سایر اعضای ناتو در عراق تصریح کرد اتحادیه اروپا در رویکردی متناقض در مقابل قتل‌عام غیرنظامیان عراقی به دست نیروهای آمریکایی سکوت کرد و هیچ تحریمی علیه این کشور صادر نکرد.
«میک والاس»، نماینده چپ‌گرای جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا که به مواضع انتقادی‌اش شناخته می‌شود، به رویکرد متناقض اتحادیه اروپا در قبال جنایات کشورهای غربی به ویژه آمریکا در غرب آسیا واکنش نشان داد. وی در پیامی که در صفحه توئیتر خود قرار داده بود،‌ در ارتباط با جنایات ارتش آمریکا علیه غیرنظامیان در عراق نوشت: «به چه دلیل، اتحادیه اروپا در واکنش به این قتل‌عام آمریکا در عراق، خواهان تحریم ایالات متحده نشد؟....» وی تصریح کرد: «ایالات متحده با کمک دیگر اعضای ناتو بیش از یک میلیون شهروند را در حمله غیرقانونی به عراق کشت و همچنان هیچ درخواستی برای تحریم هیچ‌کسی برای این تروریسم وجود ندارد.» در مجموعه توئیت‌هایی که نماینده پارلمان اروپا به آنها واکنش نشان داده است، تصاویری از نظامیان آمریکایی در عراق در کنار اجساد غیرنظامیان منتشر شده است. در یکی از این پیام‌ها نوشته شده است: «در چنین تاریخی (19 نوامبر) در سال 2005، تفنگداران دریایی آمریکا، کشتار پنج ساعته‌ای را در شهر حدیثه عراق به راه‌انداختند و 24 غیرنظامی غیرمسلح از جمله زنان، افراد میانسال و کودکان را قتل عام کردند. تمامی قاتلینی که برای این قتل‌عام بازداشت شدند، نه زندانی شدند و از این کشتار جمعی فرار کردند.»
گفتنی است، اتهامات جنایات جنگی آمریکا در هیچ دادگاه بین‌المللی پیگرد نشده، امّا در برخی موارد خود آمریکا اقدام به پیگرد متهمین نیروهای نظامی خود کرده ‌است که می‌توان پیش‌بینی کرد که نتایج این‌گونه تحقیقات چه خواهد بود و چه تنبیهی برای جنایت‌کاران در نظر گرفته می‌شود! آمریکا به عضویت دیوان بین‌المللی کیفری درنیامده است و یکی از شروطش برای پذیرش عضویت در این دادگاه عدم امکان بررسی جنایات جنگی سربازانش است؛ چون معتقد است که این‌گونه دادگاه‌ها به راحتی «می‌توانند بازیچه کشمکش‌های سیاسی شوند»!!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۰۹:۲۶۰۱ آذر ۱۴۰۱
کشور‌های ائتلاف بین المللی خیانتکار از سال 1393 تاکنون به سرکردگی واشنگتن جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۰۹:۱۰۰۱ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

۰۹:۰۱۰۱ آذر ۱۴۰۱
چرا سازمان‌های بین‌المللی در برابر غارت نفت یمن و سوریه توسط آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ گفته می‌شود تاکنون بیش از 20 میلیون بشکه نفت یمن را غارت کرده‌اند!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
۲۱:۵۰۳۰ آبان ۱۴۰۱
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال 1332 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولین و نمایندگان درس عبرت نگرفتند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولین و نمایندگان درس عبرت نگرفتند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
رابرت مالی بی ادب، نماینده ویژه آمریکا جنایتکار بداند کاخ سفید دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره را هم ندارد.
آمریکا جنایتکار در سال 97 به درخواست رژیم صهیونیستی به صورت غیر قانونی از توافق و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا جنایتکار در توافق هسته ای و برجام متهم است، نه مدعی
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
اگر عراق مقر صهیونیست‌ها را ریشه کن نکند، دوباره پاسخ خواهیم داد
موساد در تمام مراکز اطلاعاتی آمریکا در عراق حضور دارد
حضور موساد در اقلیم کردستان یک فاجعه امنیتی است
در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه صهیونیستی وجود دارد.
حمله ایران به مواضع صهیونیستی پاسخی محکم بود
سپاه با هدف قرار دادن مرکز موساد معادلات درگیری را تغییر داد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
در پاسخ به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار
۲۳ کشته و مجروح در تیراندازی شبانه کلرادوی آمریکا تیراندازی در یک کلوب شبانه در کلرادوی آمریکا ۵ کشته و ۱۸ مجروح بر جای گذاشت. پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.

تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هم مانند آمریکا و مزدورانشان با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است.

آمریکاواروپا صلاحیت صحبت در امورحقوق‌بشر را ندارند
آمریکا و اروپا اصلا صلاحیت صحبت در امور حقوق بشر را بخاطر جنایاتی که مرتکب شده‌اند، ندارند.
آمریکا و برخی از شرکای اروپاییشان نسبت به حقوق میلیون‌ها انسان در دنیا رفتاری بسیار تجاوزگرانه و با نادیده گرفتن حقوق اساسی آنها در پیش گرفته‌اند.
امروز هزاران نفر در یمن شهید شده اند و صد‌ها کودک هر روز به خاک و خون کشیده می‌شوند و میلیون‌ها نفر در آستانه گرسنگی خطرناک قرار گرفته اند؛ اما متجاوزین به حقوق ملت یمن مورد حمایت وسیع قرار دارند و مدافعان ملت یمن مورد تعرض حقوق بشری هستند.
همچنین در سوریه، عراق، بحرین و در جا‌های مختلف هم به همینگونه است؛ بنابراین یکی از محور‌های فعالیت جمهوری اسلامی ایران این است که این حوادث را با نگاه حق طلبانه مخصوص جمهوری اسلامی بیان کند.
امروز صدای حق طلبی کم به گوش می‌رسد و دولت‌ها و رسانه‌ها گرفتار ساختار‌ها و تنیده‌های بسیار خطرناکی شده اند و فضا‌های مجازی دنیایی از اطلاع نما را عملا بعنوان یک پوشش وسیع برای حقایق گذاشته اند.
جمهوری اسلامی یک تجربه بسیار موفق در قرن اخیر است، بنای یک دموکراسی کاملا ساختاری و قوی بر اساس عقلانیت اسلامی است و این یک تجربه انقلابی است که چهل سال ملت ایران از آن برخوردار می باشد و امروز جمهوری اسلامی بعنوان یک لنگر بزرگ دموکراسی در غرب آسیاست و این توفیقات عظیمی بوده و این تجربه ثابت کرده است که دولت‌های مستکبر بسیار از آن نگران شده اند.
آنها مدعی بودند که فقط عقلانیت سکولار لیبرال می‌تواند در دنیا یک تمدن قوی درست کند.
با قدرت، حساسیت و با استدلال و منطق و با حوصله و البته خستگی ناپذیر این تهاجم ها را دانه به دانه پاسخ می‌دهیم و حتی هر تهاجمی را به فرصتی برای بیان مطالب حق طلبانه خودمان می‌کنیم.
از سویی دیگر مسئله حقوق بشر یک مسئله است که مربوط به همه انسان‌ها می باشد و مسئله امریکا و اروپا نیست. به نظر ما آمریکا و اروپا اصلا صلاحیت صحبت در امور حقوق بشر را بخاطر جنایاتی که این‌ها مرتکب شده‌اند، ندارند و لذا باید یک حضور فعالی در بازسازی مفهومی و ساختاری حقوق بشر داشته باشیم.
اسناد نسل دومی، آن هم با سیطره‌ای که کشور‌های غربی و مکانیزم‌هایی بین المللی که دارند شکل گرفته است و امروز دوره اسناد سوم است و دیگر این غیبت قابل قبول نیست.
یکی از موانع مهم پیشبرد اهداف حقوق بشری این است که در سازمان ملل ارزیابی و استاندارد دوگانه و دغل بازی سیاسی به جای پیگیری حقوق بشر وجود دارد و در این سازمان حقوق بشر پوششی برای دفاع از تروریست‌ها و اقدامات تروریستی است و فکر می‌کنند که اگر به تروریست‌ها تگ مدافعان حقوق بشر بزنند این مسئله حل می‌شود که البته اینچنین نیست.
این‌ها اصلاحات مهمی است که باید در ساختار‌های حقوق بشر و در مفاهیم پایه صورت گیرد و جمهوری اسلامی ایران یک کشور بسیار فعال در حوزه حقوق بشر است.

در میدان‌های مختلف همراهان مختلفی داریم، به عنوان نمونه مکانیزم UPR یک مکانیزم بسیار معقولی است که همه کشور‌ها را در معرض پاسخگویی قرار می‌دهد و این موضوع یکی از نمونه‌هایی است که جمهوری اسلامی ایران با همکاری وسیع سایر کشور‌ها توانسته است آن را به توفیق برساند.
ساده نگر نیستیم و به چالش‌های این زمینه کاملا توجه داریم و در عین حال با قدرت کار خود را پیش می‌بریم.

برخی اغتشاشگران اخیر در خارج از کشور توسط آمریکا و مزدورانشان آموزش دیده بودند
آمریکا و متحدانش از این گروه های تروریستی در اقلیم شمال عراق حمایت می کنند.

۱۳:۱۰۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هم مانند آمریکا و مزدورانشان با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است.
۱۲:۵۷۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت در امور حقوق‌ بشر را ندارند
آمریکا و برخی از کشور‌های غربی، صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.
غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند.


۱۲:۴۸۲۷ آبان ۱۴۰۱
بنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسم
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از خیانتکاران و جنایتکاران حمایت می کنند.

۱۲:۳۹۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار دیگر نمی تواند بر دخالت، مداخله، اهانت و خیانت آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

۱۲:۲۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.

مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.

تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد که نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه تاکنون صفر!.

این اغتشاش توسط آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و اسرائیل و مزودرانشان برنامه ریزی شده بود.
اقدامات آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران بی پاسخ نمی نماند
ما هرگز گاو شیرده آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نخواهیم شد
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان 50 برابر شده است چرا؟

ترور سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل است پس چرا مدعیان دروغین حقوق بشر از دی ماه سال 1398 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه لاهه محاکمه شود.

غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 50 سال است که از پ.ک.ک حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
عربستان سعودی و امارات و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و ایتالیا می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس همان نتیجه اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره، برجام و مذاکرات وین است.
بیانیه مشترک ۳ کشور اروپایی و آمریکا درباره قطعنامه ضدایرانی همان نتیجه اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره، برجام و مذاکرات وین است.

دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
دولتمردان انگلیسی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

سران بی ادب عربستان سعودی جنایتکار با دستور حمله به یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
۲۱:۴۶۲۸ آبان ۱۴۰۱
اعتماد مسئولین به آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه، آلمان، حمایت از این جنایتکاران است.

۱۹:۵۶۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که امریکا جنایتکار و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

۱۹:۱۹۲۸ آبان ۱۴۰۱
برای کل دنیا ثابت شده که مذاکره ایران با آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان غلط و اشتباه بود و آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان ثابت کردند که اهل مذاکره نیستند و هم قابل اعتماد نیستند
کشته یا زخمی شدن بیش از ۸ هزار کودک یمنی
بیش از ۸ هزار کودک یمنی از ابتدای تجاوز به این کشور توسط ائتلاف سعودی-آمریکایی کشته یا زخمی شدند.

نتانیاهو علیه ایران جنگ روانی راه انداخته است
ادعاهای اخیر نتانیاهو درباره ایران جنبه تبلیغاتی برای کسب رای است و به عبارتی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.
این صحبت ها بیشتر جنبه جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد، رژیم صهیونیستی از سلاح های ضد بشری از جمله سلاح هسته ای برخوردار است اگر اعتقادی به مبارزه با سلاح هسته ای دارد اول از خودش شروع کند.
وقتی اسرائیل به دنبال ساخت سلاح هسته ای است و از هیچ جنایتی علیه جامعه بشیری دریغ نمی کند چطور می تواند مقابله با برنامه هسته ایران را در سرفصل برنامه های خود قرار دهد.
آنها می دانند که جمهوری اسلامی سلاح هسته ای ندارد و دنبال ساخت این سلاح نیست اما برای جنگ روانی و اخذ آرای مردم در انتخابات، تبلیغاتی علیه ایران انجام می دهند تا نمایندگان مردم را با خود همگرا کنند.
او در سازمان های بین المللی اسناد دروغین را ارائه کرد و دستش برای بسیاری از کشورها رو شد، حتی کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی هستند به مستندات و صحبت های مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اسناد نمی کنند، چرا که می دانند ادعاهای آنها پایه و اساسی ندارد.
رژیم صهیونیستی سال ها با ایران ستیز دارد چرا که جمهوری اسلامی از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع می کند و باید بداند با بیان چنین مباحثی نمی توانند ایران را از اهداف خود منحرف و اجماع جهانی علیه ما ایجاد کنند.

نتانیاهو به جای رجزخوانی برای ایران مشکلات داخلی خود را حل کند
نتانیاهو در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی به جای رجزخوانی به حل مشکلات داخلی توجه کند.
مقامات رژیم صهیونیستی جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد از این رو برای نمایش اقتدار صحبتهایی مطرح می کنند که جنبه تبلیغاتی دارد نتانیاهو اگر جرأت اقدام عملی علیه ایران را داشت دور گذشته انجام می داد.

دنیا ماهیت نتانیاهو را شناخته است که او دلال و ورشکسته سیاسی بوده که با تهدید جمهوری اسلامی مجدد به قدرت رسیده است چرا که ایران کشوری مقتدری است و به کوچکترین اقدام رژیم صهیونیستی چنان پاسخ دندان شکنی خواهد داد که در تاریخ 60 ساله رژیم صهیونیستی چنین اتفاقی صورت نداده باشد.
در مقابل دنیا می داند ایران تهدید نیست بلکه به کمک کشورهای همسایه می رود، دنبال جنگ افروزی نیست و اگر از سوی کشوری مورد تهدید قرار گیریم با پاسخ محکمی مواجه می شود.
نتانیاهو به جای اینکه چنین رجزخوانی هایی علیه ایران داشته باشد در عمر باقی مانده از رژیم صهیونیستی سعی کند به مشکلات داخلی خود برسد.



۱۳:۲۹۲۸ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون از ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، آشوبگران و اغتشاشات کمک حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک درجنگ تحمیلی هشت ساله ازسال 1359 و الی 1366 از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با جند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازتروریسم، القاعده و طالبان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی به صورت غیرقانونی به عراق و لیبی حمله کرده است و مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می کند.
حمله موشکی انگلیس جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا جنایتکار شماره یک و فرانسه جنایتکار شماره یک به سوریه، اجرای قانون جنگلی حقوق بشرانگلیسی بود.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2014 تاکنون به ائتلاف آمریکایی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را درسوریه وعراق قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعود مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درجنگ یمن قتل عام می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
نیروهای تروریست آمریکایی خاک عراق را ترک کنند.
نیروهای تروریست انگلیسی خاک عراق را ترک کنند.
متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 1359 تاکنون برای محاکمه آمریکا و متحدانش به علت جنایات جنگی در جنگ تحمیلی هشت ساله ناتوان و عاجز بوده است.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
آمریکا و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند.
آمریکا و متحدانش هیچگاه به حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام نمی گذارند.
سعودی ها جنایتکار شماره یک ازکاری که درفاجعه منا، جنگ سوریه، عراق، یمن و منطقه انجام دادند پشیمان می شوند.
آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.
ازخون شهدای منا نمی گذریم.

انتقاد ازسکوت 19 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیسی ها
دیوان کیفری بین المللی چرا ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی انگلیس رسیدگی نمی کند
محاکمه سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق و لیبی ازسال 2003 تاکنون انجام نشده است شرم آوراست.
دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. دولت انگلیس مسئول کشتار مردم عراق و لیبی و پیدایش داعش درمنطقه است.
متاسفانه دادگاه بین‌المللی ازسال 2003 تاکنون برای محاکمه دولتمردان انگلیسی به علت جنایات جنگی در عراق و لیبی ناتوان و عاجز بوده است.
متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند شرم آور است.
انگلیس به علت جنایات جنگی درعراق، لیبی، سوریه، افغانستان، یمن و منطقه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام دیکتاتور درسال 2003 و دولت عراق بر اثر آن هزاران کودک و انسان ها بی گناه عراقی جان خود را از دست دادند. و سربازان انگلیس بی رحمانه به زنان و دختران عراق تجاوز کردند ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
انگلیس به اسم حقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد.
آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.


۱۰:۴۸۲۷ آبان ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار از سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟

۰۹:۵۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.

۱۰:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

۱۰:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپا به همراه آمریکا و اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را در منطقه اقلیم کردستان عراق آموزش می‌دهد.

۱۰:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.

۱۰:۳۸۲۷ آبان ۱۴۰۱
ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم

۱۰:۳۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۱۰:۲۹۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

۱۰:۲۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
قطعنامه ضد ایرانی آژانس خیانتکار هیچ کمکی برای حل مشکل برجام و مذاکرات وین وغیره نمی کند.

۱۰:۰۷۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار مشکل برجام را بیشتر می کند.
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار مشکل مذاکرات وین را بیشتر می کند.

۰۹:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپایی‌ها به ویژه سه کشور اروپایی منتظر از سرگیری مذاکرات برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون برای همه ثابت شده است 100 درصد فقط به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران هستند.

۲۱:۵۲۲۶ آبان ۱۴۰۱
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
دخالت، مداخله، اهانت، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار ثابت کرد که آمریکا جنایتکار به دنبال مذاکره، توافق هسته ای و برجام نبوده است و 100 درصد فقط به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
گفته بودیم در قبال گروه‌های تروریستی مورد حمایت اروپا و انگلیس و مزدورانشان سکوت نمی‌کنیم
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم

اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.

ادامه سرقت نفت سوریه از سوی آمریکا
مدعیان دروغین حقوق بشر، به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش شرم آور و تاسف بار است که نیرو‌های آمریکایی یک کاروان متشکل از 43 تانکر نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدورانشان بوده است و باید در دادگاه لاهه به علت تامین انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام محاکمه شود.
آلمان جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدورانشان بوده است و باید در دادگاه لاهه به علت تامین انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام محاکمه شود.

دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های انگلیس جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های فرانسه جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های آلمان جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا جنایتکار است چرا؟
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با اروپا جنایتکار است شرم آور و تاسف بار است.
آنچه در اوکراین رخ می‌دهد درس عبرتی است برای کسانی که به آمریکا جنایتکار اعتماد دارند
اعتماد به آمریکا جنایتکارحماقت است
جهان بیش از پیش به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند به آمریکا جنایتکار اعتمادکند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی به سرقت ثروت‌های سوریه ادامه دادند و آنها را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
کاروانی متشکل از 22 تانکر حامل نفت سوریه و کامیون حاوی گندم توسط نیروهای اشغالگر آمریکایی از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید به خاک عراق منتقل شده است.
اخیرا نیز 50 تانکر نفت را از خاک سوریه به پایگاه خود در عراق منتقل کرده بودند.
باید حضور غیر قانونی این کشور در سوریه پایان یابد.
هرگونه حضور غیرقانونی نظامی در خاک سوریه نقض منشور سازمان ملل و نقض قوانین بین‌المللی است و باید فورا پایان یابد.
نیروهای تروریستی آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.
نیروهای تروریستی انگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.

اتحادیه اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.

ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
اروپا جنایتکار تاکنون در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار دروغ گفته است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.
اقلیم کردستان عراق از سال 1359 تاکنون پایگاه‌های تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان بوده است.
آمریکا و مزدورانشان از سال 1359 تاکنون از تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
حضور مزدوران ائتلاف آمریکایی در خاک سوریه و عراق از سال 1393 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟

حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
ترکیه و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
عربستان سعودی و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
امارات و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟


حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که امریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به دنبال تشکیل داعش در ایران بوده است

عراق متاسفانه از سال 1980 تاکنون مقر اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان شده است چرا؟
عراق متاسفانه از سال 1980 تاکنون پایگاه اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان شده است چرا؟
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان القاعده،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند
حامیان داعش را بشناسید
1- آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - آلمان
5 - عربستان سعودی
6 - امارات
7 - ترکیه
8 - رژیم صهیونیستی
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از سال 2011 تاکنون به تروریست ها سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به عربستان سعودی سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به امارات سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و ناتو از سال 1400 تاکنون به اوکراین سلاح می‌دهند چرا؟

سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس به همراه آمریکا متهم اصلی در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین هستند.
سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیگر نمی توانند اهانت ها و خیانت های خودشان در توافق هسته ای، برجام مذاکرات وین سرپوش بگذارند.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش در این مدت 7 سال بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: