کد خبر: ۹۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز جزئیات فوت یک شهروند در محدوده قبرستان کشن را تشریح کرد. او اظهار داشت: بعدازظهر روز گذشته در محدوده قبرستان کشن شیراز یک نفر آقا که در حال عبور از آن محل بوده مورد اصابت ساچمه قرار گرفته و زخمی و به مراکز درمانی انتقال داده شده که بر اثر شدت جراحات وارده امروز صبح در یکی از بیمارستان‌های شیراز جان خود را از دست داد.

فرماندار شیراز: فردی که در محدوده قبرستان کشن با اصابت ساچمه کشته شد، جزِ اغتشاشگران نبود؛ یک رهگذر و کاسب عادی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: فرماندار شهرستان شیراز جزئیات فوت یک شهروند در محدوده قبرستان کشن را تشریح کرد.

لطف‌الله شیبانی اظهار داشت: بعدازظهر روز گذشته در محدوده قبرستان کشن شیراز یک نفر آقا که در حال عبور از آن محل بوده مورد اصابت ساچمه قرار گرفته و زخمی و به مراکز درمانی انتقال داده شده که بر اثر شدت جراحات وارده امروز صبح در یکی از بیمارستان‌های شیراز جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اینکه فردی که کشته شده است یک رهگذر و کاسب عادی بوده است، تاکید کرد که این فرد جزو اغتشاشگران نبوده است.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتلان این مرحوم توسط اداره آگاهی و پلیس جنایی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: