کد خبر: ۹۳۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۸
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم رتبه‌بندی ۷۱۵ هزار معلم جهت دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» تا دقایقی قبل خبر داد و تاکید کرد که امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم مذکور برای افراد باقی‌مانده اقدام کنند.

بمهلت ادارات جهت صدور احکام رتبه‌بندی تا ساعت ۱۸ امروز/ واریز همزمان رتبه‌بندی و ترمیم حقوق‌هاه گزارش خبرداغ ، صادق ستاری‌فرد با بیان اینکه امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» اقدام کنند.

وی افزود: قرار است در این مرحله و برای آبان ماه، حکم آموزشیار معلم را برای همه معلمان صادر کنیم. بعد از صدور این احکام یعنی بلافاصله از فردا صبح، صدور احکام قطعی را آغاز می‌کنیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است اظهار کرد: هر دو افزایش، با همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه در همین ماه پرداخت می‌شود.

ستاری‌فرد باردیگر تاکید کرد که امور اداری مناطق حتما تا ساعت ۱۸ امروز نسبت به باقی مانده صدور احکام و ترمیم حقوق اقدام کنند. امروز صدور احکام بسته و برای خزانه ارسال می‌شود تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه در این ماه هم ترمیم حقوق و هم مزایای آموزشیار معلم برای مشمولان پرداخت شود.

وی همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانش در روزهای اخیر برای صدور احکام معلمان قدردانی کرد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: