کد خبر: ۹۳۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۱
روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ضارب شهید مدافع امنیت «حسین اوجاقی» توسط ماموران این مجموعه دستگیر شد.

اطلاعات سپاه: ضارب بسیجی شهید حسین اوجاقی در تبریز دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ضارب شهید مدافع امنیت «حسین اوجاقی» توسط ماموران این مجموعه دستگیر شد.

در اطلاعیه فوق آمده است: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روزهای آینده منتشر و اطلاع رسانی می شود.

بسیجی شهید حسین اوجاقی در جریان اغتشاشات روز چهارشنبه برابر با ۳۰ شهریورماه امسال تبریز برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای این شهر حضور داشت که با ضربه چاقوی اغتشاشگران و ضدانقلاب به شهادت رسید.

وی متولد ۱۳۷۰ و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی مسجد فاطمی تبریز بود و با داشتن مدرک کارشناسی ارشد حسابداری به عنوان نیروی راهبری اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی فعالیت می کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: