کد خبر: ۹۳۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوادث دو ماه اخیر واقعیت معاندین نظام برای همه مشخص شد. در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ‌پردازی می‌شد، افرادی آموزش دیده و در اردوگاه‌های کردستان و دیگر نقاط برنامه‌ریزی می‌کنند و نشانه‌های آن را دیدیم

نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند؛ آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم / هر زمان که مسئولان اراده کنند، می توانیم این غائله را ختم کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوادث دو ماه اخیر واقعیت معاندین نظام برای همه مشخص شد. در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ‌پردازی می‌شد، افرادی آموزش دیده و در اردوگاه‌های کردستان و دیگر نقاط برنامه‌ریزی می‌کنند و نشانه‌های آن را دیدیم

سید محمد حسینی ظهر امروز ۲۷ آبان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد، با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور دشمن به دنبال ایجاد یاس در جامعه است، اظهار کرد: اکنون کسانی که در گذشته در کشور مسئولیتی داشته‌اند باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، نه اینکه مدعی شوند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون همه باید نسبت به نظام احساس مسئولیت کنند، افزود: رئیس‌ جمهور دیروز از خواص جامعه به خاطر سکوت‌شان گلایه کرد، در حالیکه این افراد در چنین شرایطی باید روشنگری کنند. متاسفانه برخی از سلبریتی‌ها در این شرایط به تحریک جوانان دست زدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به قرارگیری کشور در دو جنگ سایبری و اقتصادی، عنوان کرد: در این روزها دولت همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند قیمت ارز را کنترل و مدیریت کند، چراکه روزانه بیش از هزار خبر منفی منتشر می‌شد تا قیمت را افزایش دهند، این یک جنگ ساده نیست بلکه یک جنگ پیچیده تمام‌عیار است.

حسینی با اشاره به حمایت سران کشورهای غربی از اتفاقات اخیر ایران، بیان کرد: با این حال مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و در این مدت چهار بار راهپیمایی سراسری در محکومیت اغتشاشات برگزار شد و میلیون‌ها ایرانی با بیان اینکه حامی انقلاب و جمهوری اسلامی اند، به میدان آمدند.

وی با اشاره به پروژه کشته‌سازی دشمن در نقاط مختلف کشور که به نام نظام انجام می‌شود، ادامه داد: اخیراً در ایذه هفت نفر را به رگبار بستند که در بین آنها یک کودک ۱۰ ساله هم وجود داشت و دشمن از اینکه اسلحه به دست مخالفان افتاده احساس خوشحالی و بعد شروع به مظلوم‌نمایی می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه حضو فرزندان در فضای مجازی در ایام کرونا به آنان آسیب زد، اضافه کرد: در حوادث دو ماه اخیر واقعیت معاندین نظام برای همه مشخص شد. در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ‌پردازی می‌شد، افرادی آموزش دیده و در اردوگاه‌های کردستان و دیگر نقاط برنامه‌ریزی می‌کنند و نشانه‌های آن را دیدیم که در کشور با خشونت حداکثری اقدام شد، آن هم افرادی که دم از آزادی می‌زنند و در این شرایط هر کس با آنها مخالفت می‌کرد، به او حمله ور شدند.

حسینی با اشاره به آتش زدن حوزه علمیه در شیروان همچنین حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.

 

وی با اشاره به اقدامات دولت در یک سال اخیر عنوان کرد: طی این مدت اقدامات بزرگی انجام شده است، از جمله اینکه ۶۰۰۰ مگاوات برق به ظرفیت تولید اضافه شده و طرح‌های زیادی یکی پس از دیگری به نتیجه می‌رسند. دشمن فقط می‌خواهد حرکتی که نظام آغاز کرده و به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت هستیم را کند نماید، بنابراین اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: تولید ۶ نوع واکسن کرونا، قرار دادن ۶ میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بیمارستانی، فروش یک کشتی غول‌پیکر با ظرفیت ۸۰۰ هزار بشکه نفت به ونزوئلا و خرید بیش از ۷ میلیون تن گندم از کشاورزان از اقدامات دیگر دولت است.

حسینی با تاکید بر توانمندی‌های متخصصان ایرانی، بیان کرد: در سالی که به نام اشتغال و دانش‌بنیان نامگذاری شده است، ۷۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان مورد حمایت دولت قرار دارند که می توانند نیاز داخل را تامین نمایند و محصولات خود را به خارج از کشور صادر نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: