کد خبر: ۹۳۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۱۶۲
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که امیدوار است نشست فنی برنامه‌ریزی شده با تهران برای از بن بست خارج کردن پرونده اختلافات موجود با ایران در زمان مقرر انجام شود.

رافائل گروسی: لغو نشست فنی برنامه‌ریزی شده با ایران اوضاع را وخیم‌تر می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که امیدوار است نشست فنی برنامه‌ریزی شده با تهران برای از بن بست خارج کردن پرونده اختلافات موجود با ایران در زمان مقرر انجام شود.

این در حالیست که در پی بالا گرفتن تنش میان تهران و آژانس بواسطه تصویب احتمالی قطعنامه‌ای علیه تهران به پیشنهاد آمریکا و تروئیکای اروپایی در روز پنجشنبه، مقامات ایرانی نسبت به لزوم انجام این سفر ابراز تردید کرده‌اند.

به نظر می‌آید که تهران برنامه سفر هیئت نمایندگی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را با هدف جلوگیری از صدور قطعنامه‌ای تازه علیه ایران در شورای حکام به بعد از نشست فصلی این نهاد موکول کرده بود اما عزم قدرت‌های غربی برای محکوم کردن عدم همکاری تهران با آژانس ممکن است به کل زمینه لغو این سفر را فراهم کند.

رافائل گروسی هفته گذشته در گزارشی از احتمال ملاقاتی «تا پایان نوامبر» با مقامات ایرانی برای رسیدگی به موضوع سه سایت اعلام نشده که در گذشته آثاری از ذرات اورانیوم در آنها کشف شده، خبر داده بود.

این در حالیست که به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که سفر هیچ هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی «فعلاً» در دستور کار نیست.

رافائل گروسی نیز همزمان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص این اظهارات گفته است که از سوی ایران در جریان لغو سفر پیش‌بینی شده قرار نگرفته است.

پیش از این رئیس سازمان انرژی اتمی ایران قطعنامه پیشنهادی آمریکا و کشورهای اروپایی علیه تهران را که به احتمال قوی امروز، پنجشنبه ۱۷نوامبر به تصویب خواهد رسید ناشی از «سیاست فشار حداکثری و اتهام به جمهوری اسلامی» از سوی «استکبار و رژیم صهیونیستی» خواند و ادعاهای مطرح شده را مردود دانست.

به رغم این اظهارات رافائل گروسی روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود در نخستین روز از نشست فصلی شورای حکام آژانس در وین ابراز امیدواری کرد که ملاقات از پیش برنامه ریزی شده با مقامات ایرانی برای بررسی موارد فنی برگزار شود.

وی با تاکید بر لزوم از سرگیری گفت‌وگوها «در اسرع وقت» گفت: «اگر حتی امکان برپایی یک نشست فنی کوچک هم فراهم نشود بدون شک اوضاع وخیم‌تر خواهد شد؛ با این حال من نمی‌خواهم از هم اکنون حدس و گمان بزنم.»

بر اساس پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی تهران «باید بدون تأخیرتوضیحات فنی موجهی» را درباره آثار اورانیوم کشف شده در برخی سایت‌های اعلام نشده ارائه کند و به بازرسان آژانس اجازه دهد تا از سایت‌ها و تجهیزات نمونه‌‌برداری کند.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به رغم ابراز تردید نسبت به انجام گرفتن سفر نمایندگان آژانس به تهران پس از نشست فصلی آژانس در گفتگو با ایرنا تایید کرد که در دیدار هفته گذشته مقامات ایرانی و نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص سفر بازرسان به تهران تصمیم‌گیری شده بود.

با این حال، او «مفید بودن» چنین دیداری را در صورتی که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه پیشنهادی ایالات متحده و سه کشور اروپایی را تأیید کند، زیر سوال برد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران سپس در این خصوص تصریح کرد: «مشخص نیست که آیا سفر آژانس به ایران نتیجه‌بخش و مفید خواهد بود یا خیر.»

آقای اسلامی در ادامه گفت: «ما به تمام ادعاهای (...) آژانس پاسخ داده‌ایم و اگر آنها (کشورهای غربی) نیت خیر و تمایل به ادامه مذاکرات داشتند، قطعنامه‌ای علیه ایران ارائه نمی کردند.

در پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی بر «نگرانی عمیق» شورای حکام نسبت به مشکلات حل نشده ناشی از «فقدان همکاری کافی از سوی ایران» تاکید شده است.

ایران پیش‌تر ادعای کشف ذرات اورانیوم از سایت‌های اعلام نشده و در پی آن تصویب قطعنامه علیه خود را یک اقدام سیاسی خوانده و در پاسخ ۲۷ دوربین در دسترس آژانس برای نظارت بر تاسیسات هسته‌ای این کشور را خاموش کرده بود.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در واکنش به احتمال تصویب قطعنامه‌ای دیگر علیه تهران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مسیر اروپایی‌ها را «غیرسازنده» خواند و گفت که مذاکرات پیشین برای دستیابی به نتیجه انجام شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
0
۲۱:۵۲۲۶ آبان ۱۴۰۱
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
دخالت، مداخله، اهانت، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار ثابت کرد که آمریکا جنایتکار به دنبال مذاکره، توافق هسته ای و برجام نبوده است و 100 درصد فقط به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
گفته بودیم در قبال گروه‌های تروریستی مورد حمایت اروپا و انگلیس و مزدورانشان سکوت نمی‌کنیم
و ما از ادامه حمله به اقلیم کردستان عراق تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم

اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.

ادامه سرقت نفت سوریه از سوی آمریکا
مدعیان دروغین حقوق بشر، به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش شرم آور و تاسف بار است که نیرو‌های آمریکایی یک کاروان متشکل از 43 تانکر نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدورانشان بوده است و باید در دادگاه لاهه به علت تامین انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام محاکمه شود.
آلمان جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدورانشان بوده است و باید در دادگاه لاهه به علت تامین انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام محاکمه شود.

دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های انگلیس جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های فرانسه جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های آلمان جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا جنایتکار است چرا؟
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با اروپا جنایتکار است شرم آور و تاسف بار است.
آنچه در اوکراین رخ می‌دهد درس عبرتی است برای کسانی که به آمریکا جنایتکار اعتماد دارند
اعتماد به آمریکا جنایتکارحماقت است
جهان بیش از پیش به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند به آمریکا جنایتکار اعتمادکند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی به سرقت ثروت‌های سوریه ادامه دادند و آنها را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
کاروانی متشکل از 22 تانکر حامل نفت سوریه و کامیون حاوی گندم توسط نیروهای اشغالگر آمریکایی از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید به خاک عراق منتقل شده است.
اخیرا نیز 50 تانکر نفت را از خاک سوریه به پایگاه خود در عراق منتقل کرده بودند.
باید حضور غیر قانونی این کشور در سوریه پایان یابد.
هرگونه حضور غیرقانونی نظامی در خاک سوریه نقض منشور سازمان ملل و نقض قوانین بین‌المللی است و باید فورا پایان یابد.
نیروهای تروریستی آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.
نیروهای تروریستی انگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند.

اتحادیه اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.

ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
اروپا جنایتکار تاکنون در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار دروغ گفته است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.
اقلیم کردستان عراق از سال 1359 تاکنون پایگاه‌های تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان بوده است.
آمریکا و مزدورانشان از سال 1359 تاکنون از تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق جنایتکار از سال 1359 تاکنون؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
حضور مزدوران ائتلاف آمریکایی در خاک سوریه و عراق از سال 1393 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

دخالت‌های آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟
دخالت‌های اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه بیشتر شده است چرا؟

حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
ترکیه و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟

آمریکا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
اروپا و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
عربستان سعودی و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
امارات و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟


حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق و لیبی را ترک کنند.
حضور کشورهای غربی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که امریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به دنبال تشکیل داعش در ایران بوده است

عراق متاسفانه از سال 1980 تاکنون مقر اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان شده است چرا؟
عراق متاسفانه از سال 1980 تاکنون پایگاه اصلی همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان شده است چرا؟
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان القاعده،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند
حامیان داعش را بشناسید
1- آمریکا
2 - انگلیس
3 - فرانسه
4 - آلمان
5 - عربستان سعودی
6 - امارات
7 - ترکیه
8 - رژیم صهیونیستی
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از سال 2011 تاکنون به تروریست ها سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به عربستان سعودی سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به امارات سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل از سال 2015 تاکنون به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می‌دهند چرا؟
آمریکا و کشورهای اروپایی و ناتو از سال 1400 تاکنون به اوکراین سلاح می‌دهند چرا؟

سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس به همراه آمریکا متهم اصلی در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین هستند.
سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیگر نمی توانند اهانت ها و خیانت های خودشان در توافق هسته ای، برجام مذاکرات وین سرپوش بگذارند.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش در این مدت 7 سال بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
0
۱۰:۴۸۲۷ آبان ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار از سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟

۰۹:۵۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.

۱۰:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

۱۰:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپا به همراه آمریکا و اسرائیل، گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را در منطقه اقلیم کردستان عراق آموزش می‌دهد.

۱۰:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
منافقین که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 18 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را ترور کرده اند و در فرانسه آلبانی و کشورهای دیگر حضور دارند.
حضور منافقین در کشور فرانسه و فعالیت آزادانه و ضد مردمی آنها نشان می دهد که فرانسه حامی تروریسم بین الملل است.

۱۰:۳۸۲۷ آبان ۱۴۰۱
ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم

۱۰:۳۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

۱۰:۲۹۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.

۱۰:۲۳۲۷ آبان ۱۴۰۱
قطعنامه ضد ایرانی آژانس خیانتکار هیچ کمکی برای حل مشکل برجام و مذاکرات وین وغیره نمی کند.

۱۰:۰۷۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار مشکل برجام را بیشتر می کند.
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار مشکل مذاکرات وین را بیشتر می کند.

۰۹:۴۲۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپایی‌ها به ویژه سه کشور اروپایی منتظر از سرگیری مذاکرات برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون برای همه ثابت شده است 100 درصد فقط به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران هستند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
0
پنجشنبه, 08/26/1401 - 18:40
برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ندارد مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هم 100 درصد فقط دولت حسن روحانی خیانتکار مقصر اصلی بوده است چون به خاطر آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار حق صلاحیت مذاکره هسته ای را ندارند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار خودشان انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی، بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: