کد خبر: ۹۳۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۷
سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏هفت روز پیش دانشجویان دانشگاه صداوسیما این درس را عملی گذراندند: نان رسانه‌های معاند در وارونه‌نمایی است! آن‌ها مدام با عملیات، برعکس منظور گوینده تیتر می‌زنند و مخابره می‌کنند. در همین ایام هم به‌طور متوسط هر دو دقیقه یک خبر کذب منتشر کردند تا با آشوب، پیشرفت را از ایران سلب کنند.»

سخنگوی دولت: رسانه‌های معاند هر دو دقیقه یک خبر کذب منتشر کردند / نان رسانه‌های معاند در وارونه‌نمایی استبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی دولت با بیان اینکه نان رسانه‌های معاند در وارونه‌نمایی است، اظهار کرد: آن‌ها مدام با عملیات، برعکس منظور گوینده تیتر می‌زنند و مخابره می‌کنند.

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏هفت روز پیش دانشجویان دانشگاه صداوسیما این درس را عملی گذراندند:

نان رسانه‌های معاند در وارونه‌نمایی است!

آن‌ها مدام با عملیات، برعکس منظور گوینده تیتر می‌زنند و مخابره می‌کنند. در همین ایام هم به‌طور متوسط هر دو دقیقه یک خبر کذب منتشر کردند تا با آشوب، پیشرفت را از ایران سلب کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: