کد خبر: ۹۳۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۴۱
رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی گفت: باید با نخست وزیر جدید اسرائیل معامله کنیم.

محمود عباس: باید با نتانیاهو معامله کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی گفت: باید با نخست وزیر جدید اسرائیل معامله کنیم.

به گزارش رویترز، محمود عباس، رئیس‌ فلسطین گفت: باید با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق اسرائیل که در این ماه مجدداً در انتخابات پیروز شد، معامله کند، حتی اگر معتقدیم نتانیاهو علاقه‌ای به برقراری صلح ندارد.

عباس به تلویزیون فلسطین گفت: من مدت زیادی نتانیاهو را می شناختم، از دهه 1990؛ او مردی است که به صلح اعتقادی ندارد، اما من چاره ای جز معامله با او ندارم.

رهبر فلسطین که اختیاراتش کنترل محدودی در کرانه باختری اشغالی توسط اسرائیل دارد، گفت که باید راه حلی مسالمت آمیز برای مناقشه وجود داشته باشد.

عباس گفت: من با اسرائیل مشکل دارم، اسرائیل سرزمین و کشور من را اشغال کرده است. نخست وزیر کیست؟ نتانیاهو. من مجبورم با او معامله کنم.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: