کد خبر: ۹۳۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۴۵
وزارت نفت در جوابیه‌ای به «انتخاب» نوشت: نظر به انتشار مطلبی با عنوان «ابتکار: بنزین پتروشیمی آلوده به چرخه توزیع بازگشت» مورخ ۲۱/۸/۱۴۰۱ در سایت انتخاب که ضمن آن مطالبی خلاف واقع مطرح شده است، توضیحاتی جهت اطلاع و تنویر افکار مخاطبان آن رسانه ارسال می‌گردد؛ لذا خواهشمند است مقرر فرمایید وفق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، توضیحات ارسالی در جهت آگاهی مخاطبان آن رسانه انتشار یابد.

جوابیه وزارت نفت  : ادعای بازگشت بنزین پتروشیمی آلوده دروغ است / ابتکار مدارکش را ارائه کندبه گزارش خبرداغ ، وزارت نفت در جوابیه ای  به «انتخاب» درباره مطلبی با عنوان «ابتکار: بنزین پتروشیمی آلوده به چرخه توزیع بازگشت»نوشت که ادعای بازگشت بنزین پتروشیمی آلوده دروغ است.

متن جوابیه به شرح زیر است: 

جناب آقای مرادی

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری انتخاب

با سلام و آرزوی توفیق، نظر به انتشار مطلبی با عنوان «ابتکار: بنزین پتروشیمی آلوده به چرخه توزیع بازگشت» مورخ 21/8/1401 در سایت انتخاب که ضمن آن مطالبی خلاف واقع مطرح شده است، توضیحاتی جهت اطلاع و تنویر افکار مخاطبان آن رسانه ارسال می گردد. لذا خواهشمند است مقرر فرمایید وفق ماده 23 قانون مطبوعات، توضیحات ارسالی در جهت آگاهی مخاطبان آن رسانه انتشار یابد.

علی فروزنده

مدیرکل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: