کد خبر: ۹۳۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۰
مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در خصوص شرایط حال حاضر 4 دروازه بان نهایی تیم ملی به صحبت پرداخت.

ترابپور: شاید از ترس اسیب دیدگی 4 دروازه بان در لیست است/گلرها همگی شرایط حضور در جام جهانی را داشتندبه گزارش خبرداغ ، حسین ترابپور مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در گفت وگو با ایلنا، در خصوص حضور 4 دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی ایران در جامجهانی 2022 قطر اظهار داشت: این نظر سرمربی تیم ملی است که 4 دروازه بان با خود به جام جهانی ببرد و باید به آن احترام گذاشت.

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که کی روش فکر این را کرده که شاید تا شروع مسابقات جام جهانی مثلا در همین بازی دوستانه مقابل تونس آسیب ببیند و شاید به خاطر همین چنین تصمیمی را گرفته است.

ترابپور افزود: البته باید در این خصوص از کی روش پرسید ولی بعید می دانم دیگر کسی خط بخورد چون همه تیمهای حاضر در مسابقات 26 بازیکن برده اند و تیم ما حتی یک بازیکن کمتر.

مربی دروازه بان های گل گهر سیرجان در خصوص شرایط حال حاضر این 4 دروازه بان خاطر نشان کرد: به هر حال 3 گلر از این 4 دروازه بان در لیگ برتر ایران در حال بازی کردن هستند و شرایط خوبی هم دارند. البته این را هم بگویم که کی روش می توانست حداقل یک بار گلرهایی چون فروزان و حقیقی را به اردو دعوت کند و شرایط آنها را بسنجد.

ترابپور ادامه داد: تیم ملی بازیکنان باتجربه خوبی دارد و می تواند در جام جهانی امسال نتایج و بازیهای خوبی را از خود به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: