کد خبر: ۹۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۰۲
فید خبری هوشمند گوگل دیسکاور پس از ۱۲ روز که از دسترس کاربران با IP ایران خارج شده بود، بار دیگر دردسترس قرار گرفت.

پلتفرم‌ پرکاربرد در ایران رفع فیلتر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت: فید خبری هوشمند گوگل دیسکاور پس از ۱۲ روز که از دسترس کاربران با IP ایران خارج شده بود، بار دیگر دردسترس قرار گرفت.

 

بررسی‌های ما نشان می‌دهد سرویس گوگل دیسکاور که در ادامه‌ی روند فیلترینگ اپ‌ها و سرویس‌های پرکاربرد در تاریخ دهم آبان‌ماه فیلتر شده بود، اکنون دردسترس کاربران با IP ایران قرار گرفته است.

 

در حدود دو ماه گذشته، پلتفرم‌های بین‌المللی متعددی در ایران فیلتر و از دسترس خارج شده‌اند. برخی از آن‌ها، از جمله لینکدین، اسکایپ و اپ‌استور پس از مدتی رفع فیلتر شده‌اند و تعدادی دیگر، مانند اینستاگرام، واتساپ، گوگل‌ پلی استور و برخی سرویس‌های گوگل همچنان فیلتر هستند.

حالا در لیست مربوط به سرویس‌های رفع فیلتر شده می‌توان به سرویس فید خبری هوشمند گوگل، موسوم به گوگل دیسکاور، اشاره کرد که از امروز (۲۲ آبان) بار دیگر بدون نیاز به VPN دردسترس کاربران با IP ایران قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: