کد خبر: ۹۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۳
محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه رسیدگی قضایی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان با صدور کیفرخواست‌ها آغاز شده است، گفت: در طول رسیدگی به پرونده‌ها احتمال آزادی افراد با سپردن تضمین و تغییر وثیقه وجود دارد.

دادستان مشهد: پرونده‌های حوادث اخیر اخیر وارد مرحله رسیدگی شده / ۸۰ درصد دستگیرشدگان آزاد شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه رسیدگی قضایی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان با صدور کیفرخواست‌ها آغاز شده است، گفت: در طول رسیدگی به پرونده‌ها احتمال آزادی افراد با سپردن تضمین و تغییر وثیقه وجود دارد.

 

محمد حسین درودی امروز اظهار کرد: رسیدگی قضایی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان آغاز و وارد مرحله رسیدگی در دادگاه شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: برای افزایش روند رسیدگی به این پرونده ها، شعب ویژه در دادسرا و دادگاه انقلاب مشهد فعال شده است.

وی اضافه کرد: هم اینک نیز کیفرخواستها از دادسرا صادر و مرحله دادرسی در دادگاه آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: هفته گذشته نخستین کیفرخواست به دادگاه واصل شد و نخستین جلسه رسیدگی در دادگاه نیز هفته کنونی تشکیل می شود.

درودی در خصوص روند رسیدگی به پرونده ها نیز افزود: هر پرونده با پرونده دیگر متفاوت است و برخی مدت زمان بیشتری برای رسیدگی نیاز دارد از این رو پایان روند رسیدگی مشخص نیست.

وی ادامه داد: روند آزادی دستگیرشدگان ادامه دارد به طوری که در طول رسیدگی به پرونده ها احتمال آزادی افرادی با سپردن تضمین و تغییر وثیقه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ابتدای آبان ماه نیز اعلام کرده بود بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: