کد خبر: ۹۳۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۱۲۰
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از ایجاد 670 هزار فرصت شغلی معادل 53 درصد پیش‌بینی 7 ماهه اول سال خبر داد.

صولت مرتضوی: 670 هزار فرصت شغلی ایجاد شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (18 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: 670 هزار فرصت شغلی معادل 53 درصد پیش بینی 7 ماهه اول سال ایجاد شده است.

وی افزود: اولویت همه دولت‌ها حقوق و پرداخت یارانه‌های و نیازهای عمومی است.

وزیر کار تصریح کرد: اختلاف بین پیشنهادات دولت و مصوبات مجلس است و امیدواریم با تلاشی که صورت می گیرد، مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال از سال قبل به شکل مطلوب پرداخت شده است، افزود: در سال ۱۴۰۱ پیشنهادات دولت در لایحه بودجه در بخش منابع و مصارف در جریان بررسی لایحه در مجلس با افزایش مواجه شد.

وزیر کار گفت: دولت درمورد افزایش قیمت برخی کالاها، به شدت مخالفت کرد و این افزایش ها صورت نگرفت؛ و همه تلاش ما این است که منابع مربوط به تولید و اشتغال را تامین کنیم.

مرتضوی با اشاره به استجازه دولت از رهبر معظم انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: این ۱۰ درصد برداشتی که رئیس سازمان برنامه و بودجه به آن اشاره کرد، بخشی برای طرح های عمرانی و بخشی هم برای اشتغال در نظر گرفته می‌شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: