کد خبر: ۹۳۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
وحیدی گفت: برخی افرادی که در اغتشاشات اخیر وسط میدان حضور داشتند ‌در ۸کشور مخالف ایران آموزش دیده بودند.

وزیر کشور: لیدرهای اغتشاشات ‌در ۸ کشور آموزش دیده بودند/ ‌از منافقان ‌تا کومله‌ها در آشوب‌ها ‌دخیل بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : احمد وحیدی شب گذشته در نشست امامان جمعه اهل تشیع و تسنن استان گلستان با تجلیل از هوشیاری و همراه نشدن مردم گلستان در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: افرادی که در اغتشاشات اخیر وسط میدان حضور داشتند، چند دسته بودند که برخی از آنها در ۸ کشور مخالف جمهوری اسلامی آموزش دیده بودند.

وی افزود: اندک جوانانی بودند که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند و وارد اغتشاشات شدند و برخی از این افراد دچار احساسات زودگذر شدند ولی تلاش دشمن این بود که اغتشاشات اخیر را قومیتی کند تا به اهداف خود برسد.

وی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را به‌کار گرفت همه از منافقان ‌تا کومله‌های سنّی در این اغتشاشات اخیر دخیل بودند تا در فشار حداکثری ایران را شکست دهند اما خودشان اعلام کردند که "ما شکست خوردیم".

وحیدی گفت‌: دشمن از پیشرفت ما شاکی است و نمی‌خواهد کشوری مسلمان با این پیشرفت‌ها داشته باشیم و دشمن می‌خواهد ایران زیر سلطه آنها باشد و دشمن شیعه‌ای و سنّی‌ای ‌را می‌خواهد که در چارچوب فکری و برنامه آنها فعالیت کند و به‌گفته رهبر معظم انقلاب دشمنْ ایران قوی نمی‌خواهد.

وزیر کشور با بیان اینکه اعمال برخی از این تحریم‌ها بر یک کشور ابرقدرت و در یک سال آن کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کند تأکید کرد: ولی ما ۴۳سال است که مقابل آنها مقاومت کرده‌ایم و پیشرفت‌های ماهواره‌ای و موشکی همه در شرایط تحریم اتفاق افتاد.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت نیز با یادآوری اینکه حوادث اخیر ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، افزود: در حوادث اخیر مناطق سنّی‌نشین گلستان از آرامترین مناطق بود و برادران اهل‌سنت در همایش باشکوه حافظان امنیت، با آرمان‌های رهبری دوباره بیعت کردند.

حاج آخوند خوجملی گفت: مردم با هوشیاری تمام با این توطئه مقابله و آن را خنثی کردند و در استان گلستان تمام علمای اهل‌سنت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
0
سوئد: پ ک ک گروهی تروریستی است/ سوال اینجاست پس چرا ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2014 تاکنون در سوریه و عراق با پ ک ک مبارزه نمی کند؟

سوئد: پ ک ک گروهی تروریستی است/ سوال اینجاست پس چرا ائتلاف ناتو جنایتکار تاکنون در سوریه و عراق با پ ک ک مبارزه نمی کند؟

۱۳:۱۱۱۸ آبان ۱۴۰۱
پ ک ک گروهی تروریستی است ولی چه کسانی از پ ک ک کمک ، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیباتی مالی و تسلیحاتی می کنند؟ آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان!


۱۳:۱۱۱۸ آبان ۱۴۰۱
پ ک ک گروهی تروریستی است ولی چه کسانی از پ ک ک کمک ، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیباتی مالی و تسلیحاتی می کنند؟ آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان!

۱۳:۱۱۱۸ آبان ۱۴۰۱
پ ک ک گروهی تروریستی است ولی چه کسانی از پ ک ک کمک ، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیباتی مالی و تسلیحاتی می کنند؟ آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان!

سوئد: پ ک ک گروهی تروریستی است/ ولی متاسفانه مسئولان بی ادب منطقه اقلیم کردستان عراق به همراه مزدورانشان بیش از 50 سال است که از پ ک ک همه جانبه حمایت می کنند چرا؟

و این در حالی است که سران بی ادب کشور ترکیه جنایتکار خودشان تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چه کسانی از پ ک ک کمک و حمایت و پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و نظامی می کنند.

تروریست های مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه و چطور وارد سوریه و عراق شدند؟
چه کسانی از سال 2011 تاکنون تروریست های آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره را وارد سوریه و عراق کردند؟ سران بی ادب ترکیه جنایتکار با دریافت رشوه و یا پو دلالی از برخی کشورهای کشورهای اروپایی و بری کشورهای غربی!

۱۲:۴۲۱۸ آبان ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۲:۳۱
اروپا قابل احترام نیست به اروپا اعتماد نکنید اروپا دشمن شماره یک نظام است .
اروپا از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا است و هم از آمریکا دستور می گیرد.

۱۲:۴۱۱۸ آبان ۱۴۰۱
حمایت ترکیه جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و داعش است
حمایت جمهوری آذربایجان جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت از تروریسم و داعش است

۱۰:۵۵۱۸ آبان ۱۴۰۱
باید جنایت اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم
آمریکا و متحدانش از جنایات اغتشاشاگران حمایت کردند.

۱۰:۳۶۱۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که انگلیس و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پس مذاکره با انگلیس و متحدانش 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی خیانتکار هم رسما باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
۲۱:۱۲۱۷ آبان ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.

۱۴:۱۲۱۷ آبان ۱۴۰۱
ناآرامى‌هاى ايران 100 درصد فقط کار آمریکا و مزدورانشان بوده است.

۱۵:۴۲۱۶ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده است چرا؟

۱۳:۰۶۱۶ آبان ۱۴۰۱
محموله جاسوسی ارسالی عربستان برای اغتشاشگران به دست اطلاعات ایران افتاد/ و این در حالی است که مسئولان خیانتکار در عراق با مسئولان بی ادب عربستان سعودی جنایتکار مذاکره و همکاری می کردند چرا؟

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۳
متاسفانه از سال 1980 تاکنون اقلیم کردستان عراق مقر و پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش شده است چرا؟

۱۲:۵۸۱۸ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه از سال 1980 تاکنون اقلیم کردستان عراق مقر و پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش و مزدورانشان شده است چرا؟

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۲
هم علی اف غلط می کند هم اردوغان!
علی اف همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند
منطقه قره باغ از سال 1992 تاکنون اشغال ارمنستان بوده است و الهام علی اف تاکنون هیچ غلطی نتوانست بکند

۱۲:۵۸۱۸ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه از سال 1980 تاکنون اقلیم کردستان عراق مقر و پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش و مزدورانشان شده است چرا؟

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۲
هم علی اف غلط می کند هم اردوغان!
علی اف همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند
منطقه قره باغ از سال 1992 تاکنون اشغال ارمنستان بوده است و الهام علی اف تاکنون هیچ غلطی نتوانست بکند

از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که فرانسه و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی در عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی در عراق و غیره همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم از این گروهای تروریستی ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: