کد خبر: ۹۳۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۴
یوگنی پریگوژین، بازرگان روس و بنیانگذار گروه نظامی "واگنر"، با اذعان به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گفت اگر لازم شود، روسیه دوباره این کار را انجام خواهد داد. او اعلام کرد: «ما دخالت کردیم، می‌کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد. با احتیاط، دقیق و عملیاتی. به روشی که برایمان مناسب است.»

یکی از معتمدان پوتین: در انتخابات آمریکا دخالت کرده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از دویچه وله: یوگنی پریگوژین، بازرگان روس و بنیانگذار گروه نظامی "واگنر"، با اذعان به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گفت اگر لازم شود، روسیه دوباره این کار را انجام خواهد داد.

او در یادداشتی که یک روز مانده به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در آمریکا، در شبکه اجتماعی "وی کی" (VK) منتشر شد، اعلام کرد: «ما دخالت کردیم، می‌کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد. با احتیاط، دقیق و عملیاتی. به روشی که برایمان مناسب است.»

شبکه وی‌کی،‌ شبیه به فیس‌بوک و یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب میان کاربران روسی‌زبان است.

پریگوژین بدون آنکه به جزئیات بیشتری اشاره کند، نوشت: «در جریان عملیات دقیق‌مان، کلیه‌ها و کبد را به یکباره خارج خواهیم کرد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این الیگارش روس ظاهرا این سخنان را در پاسخ به درخواستی برای اظهارنظر درباره گزارش‌ برخی رسانه‌ها در رابطه با دخالت احتمالی روسیه در انتخابات میان‌دوره‌ای کنونی ایالات متحده بیان کرده است.

انتخابات میان‌دوره‌ای در آمریکا روز سه‌شنبه ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برگزار می‌شود و طی آن رأی‌دهندگان همه اعضای مجلس نمایندگان، یک سوم اعضای سنا و چندین فرماندار ایالتی را انتخاب می‌کنند. در این رأی‌گیری همچنین برای هزاران منصب سیاسی دیگر در سطح ایالتی و محلی نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: