کد خبر: ۹۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۶
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تعویق بررسی سوال یکی از نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات در صحن علنی خبر داد. حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای به مجلس اعلام کرده که به دلیل سفر به کره جنوبی نمی‌تواند در جلسه علنی فردا (سه شنبه) برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان حاضر شود

وزیر ارتباطات: کره جنوبی ام، نمی توانم به مجلس بیایمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تعویق بررسی سوال یکی از نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات در صحن علنی خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی  اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای به مجلس اعلام کرده که به دلیل سفر به کره جنوبی نمی‌تواند در جلسه علنی فردا (سه شنبه) برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان حاضر شود لذا طرح سوال به هفته آینده موکول شد.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه هفتگی مجلس، سوال مجتبی رضاخواه نماینده تهران از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار سه شنبه مجلس قرار داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: