کد خبر: ۹۳۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۵
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد: در خصوص برجام، اوضاع به درستی پیش نمی‌رود. مواضع بین طرف‌ها هنوز به هم نزدیک نشده است. ایران باید با آژانس بین‌المللی اتمی به شکلی سازنده تعامل کند. از وزیر خارجه امیرعبداللهیان خواستم این را پیش ببرد.

بورل: اوضاع درباره برجام به درستی پیش نمی‌رود؛ مواضع بین طرف‌ها هنوز به هم نزدیک نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بخشی از بیانیه‌ای که روی پایگاه اینترنتی خود بعد از مذاکرات وزرای خارجه گروه هفت در مونستر آلمان منتشر کرده، به نقل از جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگو درباره ایران در این مذاکرات خبر داده است.

بورل در توییتی در همین خصوص نوشت «برداشت خود را از جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین، روابط با چین، وضعیت در ایران و آفریقا بعد از نشست هفته گذشته وزاری خارجه گروه هفت» در این بیانیه اعلام کرده است.

او در بیانیه مذکور در ادامه  نوشت: «در مونستر، گفت‌وگوی مهمی درباره ایران داشتیم. اعتراضات در پی کشته شدن مهسا امینی ادامه دارد. شجاعت زنان ایران را که در خط مقدم اعتراضات مسالمت‌آمیز هستند، تحسین می‌کنیم. من این پیام را به شکل بسیار شفاف به حسین امیرعبداللهیان همتای خود در تماس چهارشنبه گذشته منتقل کردم. هفدهم اکتبر، اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه افراد مسئول سرکوب خشونت‌بار غیرقابل قبول اعتراضات اعمال کرد».

وی در ادامه افزود: اتحادیه اروپا همچنین در پی تحویل بسیار نگران‌کننده پهپادهای ایران به روسیه، دست به اقدام زد.

بورل سپس به مذاکرات احیای برجام اشاره کرد  مدعی شد: در خصوص برجام، اوضاع به درستی پیش نمی‌رود. مواضع بین طرف‌ها هنوز به هم نزدیک نشده است. ایران باید با آژانس بین‌المللی اتمی به شکلی سازنده تعامل کند. از وزیر خارجه امیرعبداللهیان خواستم این را پیش ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
۱۹:۱۵۱۶ آبان ۱۴۰۱
اوضاع برجام به خوبی پیش نمی‌رود بسیار عالی است برجام از سال 1394 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

۱۹:۱۷۱۶ آبان ۱۴۰۱
جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان در کشور همان نتیجه برجام است.

۱۹:۲۰۱۶ آبان ۱۴۰۱
دخالت و مداخله جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.

۱۹:۲۹۱۶ آبان ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا جنایتکار و هم از آمریکا جنایتکار دستور می گیرد.

۱۹:۳۰۱۶ آبان ۱۴۰۱
اروپا در مذاکرات وین نماینده آمریکا و اسرائیل بوده است.

۱۸:۴۳۱۶ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا کریم خان، دادستان کل دیوان بین المللی کیفری تاکنون در باره جنایات آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن و غیره رسیدگی نمی کند.

۱۸:۴۶۱۶ آبان ۱۴۰۱
برای مقابله با آمریکا، اروپا و اسرائیل در کنار روسیه ایستاده‌ایم
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی قتل عام مظلومان و مسلمانان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است به خاطر که همه تروریست های کشورهای غربی جنایتکار را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال 97 با دریافت رشوه از عربستان سعودی و امارات و بحرین برجام را لغو کرده است ولی کشورهای اروپایی هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و از سال ذ1397 تاکنون برجام دیگر وجود ندارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: