کد خبر: ۹۳۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۳
سه مؤلفه پول، غریزه و هیجان به عنوان سه مؤلفه محرک‌شمار این جریان قلمداد می‌شوند. هر چند گفته می‌شود اغتشاشات اخیر زنانه است، اما این طور نبوده و جوانان پسر و دختر در این ماجرا حضور دارند و بُعد جوان بودن بر دیگر ابعاد اخلالگران همچون جنسیت غلبه و تفوق دارد و به دلیل آنکه یک مسأله برای دختری به وجود آمده و بهانه حضور در خیابان یک دختر بوده است، دختران در این ناآرامی‌ها بیشتر به چشم می‌آیند.

اغتشاشات اخیر زنانه نیست / پول، غریزه و هیجان محرک آنان استبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران ،سه مؤلفه پول، غریزه و هیجان به عنوان سه مؤلفه محرک‌شمار این جریان قلمداد می‌شوند. هر چند گفته می‌شود اغتشاشات اخیر زنانه است، اما این طور نبوده و جوانان پسر و دختر در این ماجرا حضور دارند و بُعد جوان بودن بر دیگر ابعاد اخلالگران همچون جنسیت غلبه و تفوق دارد و به دلیل آنکه یک مسأله برای دختری به وجود آمده و بهانه حضور در خیابان یک دختر بوده است، دختران در این ناآرامی‌ها بیشتر به چشم می‌آیند.

نویسنده در ادامه آورده است: لذا، زن و حقوق زن، فقط همان «جرقه ابتدایی» بود و سپس، اغتشاش از نقطه آغازین خود فاصله گرفت و باطن خویش را آشکار کرد و نشان داد که مسأله‌اش، مواجهه با «اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی» و «هویت دینی جامعه ایران» است.

در ارتباط با ترکیب جمعیتی اغتشاشات اخیر، هر چند گفته می‌شود غالباً از دهه ۷۰ و ۸۰ جامعه هستند اما این گروه تنها بخش محدود و اندکی از کل جمعیت دهه ۸۰ جامعه را نمایندگی می‌کنند و در این میان، سه مؤلفه پول، غریزه و هیجان به عنوان سه مؤلفه محرک‌شمار این جریان قلمداد می‌شوند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: