کد خبر: ۹۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۸
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ بالاخره صدا شنیده شود یا تنها صدای انقلابی‌ها پخش شود؟

کفایت مذاکرات در «بهارستان» با قطع میکروفون نماینده مجلس! / همه «صداهای مخالف» را هم اینگونه می‌خواهید بشنوید؟به گزارش خبرداغ ، مصطفی داننده در عصرایران نوشت: دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ بالاخره صدا شنیده شود یا تنها صدای انقلابی‌ها پخش شود؟

نطق معین‌الدین سعیدی نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس، با حواشی زیادی همراه بود. همکاران او در پارلمان در خلل سخنرانی او، دو، دو ( به نشانه مخالفت) می‌کردند و در نهایت هم هیئت رئیسه مجلس، میکروفون این نماینده را قطع کردند تا بیش از این حرف نزند.

سخنرانی سعیدی در مورد حوادث استان سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر بود.

این برخورد درست در زمانی اتفاق افتاد که قالیباف رییس مجلس از شنیدن صدای مخالفان حرف زده بود.

این نوشتار می‌خواهد از نمایندگان مجلس و در راس آن محمد باقر قالیباف بپرسد، وقتی شما تحمل شنیدن نظرات یکی از همکاران خود در بهارستان را ندارید، چگونه می‌شود باور کرد که به راحتی صدای مخالف را می‌شنوید؟

به قول معروف بهتر است شما اول برادری خود را ثابت کنید تا بعد در مورد گفت‌وگو حرف بزنیم.

یک نماینده، در مورد اتفاقات شهری که نمایندگی آن را به عهده دارد، حرف زده است. آیا او باید با چنین واکنشی روبرو شود؟ و با قطع کردن میکروفونش به این نماینده بفهمانید که کفایت مذاکرات آقا!

اجازه بدهید تا مردم حرف‌ها و شعارهای شما را در عمل هم باور کنند. در زمینه اقتصادی که مدام می‌گویید تصمیم‌های ما برای بهبود وضعیت زندگی مردم است اما دریغ از یک گام مثبت درجهت بهبود وضع زندگی مردم.

بله، شاید بگویید ما حقوق‌ها را اضافه کرده‌ایم اما نمی‌گویید که تورم هم سوار بر آسانسور است و جلوتر از حقوقی که از پله‌های سنگی بالا می‌رود، جیب مردم را خالی می‌کند.

در زمینه شنیدن صدای مخالف هم که نطق سعیدی اتفاق می‌افتد. واقعا از این نمایندگان می‌شود انتظار داشت که روبروی یک جوان و یا خیل دانشجویان بنشیند و سخنان تند و تیز آنها که اصلا مهربانانه نیست، گوش کند؟

بله حرف زدن از شنیدن صدای مردم آسان‌ترین کار است اما وقتی یکی، دوتا نماینده جریان مخالف به صداوسیما دعوت می‌شود، سید کاظم موسوی نماینده اردبیل می‌گوید:«کرباسچی ۲۵ سال قبل از ریل خارج شده است اما صدا و سیما به عنوان یک نهاد مقدس و مربوط به نهاد رهبری از وی دعوت می‌کند. از مسئولان صدا و سیما خواهش می‌کنم افراد انقلابی و ولایی که به فکر نظام و شهدا هستند را به عنوان کارشناس به برنامه‌های خود دعوت کرده و از نقطه نظرات آنها استفاده کند.»

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ بالاخره صدا شنیده شود یا تنها صدای انقلابی‌ها پخش شود؟

بهتر است نمایندگان مجلس و البته دولت، تکلیف خود را با شنیده شدن صدای مخالفان روشن کنند. آیا ببیند توان شنیدن دارند یا فقط شعار آن را می‌دهند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
۱۵:۴۲۱۶ آبان ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر در جنگ تحمیلی 8 ساله از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکار و کشورهای غربی جنایتکار و با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار علیه ایرانی ها استفاده کرده است متاسفانه دنیا بیش از40 سکوت کرده است چرا؟

لعنت به حسن روحانی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.
لعنت به ظریف در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.
لعنت به عراقچی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۱۵:۰۸۱۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد
انگلیس جنایتکار به علت غارت نفت و حمایت از تروریسم، القاعده و داعش و سایر گروه های تروریستی قصد خروج از یمن را ندارد

۱۴:۰۸۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار در فاجعه منا ثابت کرد دشمن واقعی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت بوده است.

۱۴:۰۸۱۶ آبان ۱۴۰۱
عربستان سعودی جنایتکار در جنگ یمن ثابت کرد دشمن واقعی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت بوده است.

۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
و این در حالی است که اوکراین خودش از سال 1400 تاکنون ضد علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.

۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
و این در حالی است که اوکراین خودش از سال 1400 تاکنون ضد علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.

۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
و این در حالی است که اوکراین خودش از سال 1400 تاکنون ضد علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.

دوشنبه, 08/16/1401 - 10:26
و این در حالی است که اوکراین خودش از سال 1400 تاکنون علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.
ادامه سرقت نفت سوریه از سوی آمریکا
به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش شرم آور و تاسف بار است که نیرو‌های آمریکایی یک کاروان متشکل از ۴۳ تانکر نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
عربستان سعودی به همراه امارات در این مدت 8 سال در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.


بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود
اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود

همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند
و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟

عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟
دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند
و این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی هم از سال 2015 تاکنون علیه یمن از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟
کشورهای غربی جنایتکار با کدام مجوز و قطعنامه به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهند و هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
آمریکا جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه قطعنامه 2231 شورای امنیت تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را هشت سال است در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.


تجهیز کننده صدام به سلاح‌های شیمیایی نگران مردم ایران شده است!
دولت آلمان که شرکت‌هایش در دوران جنگ تحمیلی، صدام حسین را به سلاح‌های شیمیایی مجهز کردند، در اغتشاشات اخیر نگران مردم ایران شده و با اینکه از بانیان تحریم‌های اتحادیه اروپا بوده، درصدد اعمال تحریم‌هایی فراتر از اتحادیه است.

دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قوانین بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بشر است.
علیرغم درخواست‌های مکرر از جانب جمهوری عربی سوریه برای محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، تجاوز بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ادامه دارد.
سکوت شورای امنیت سازمان ملل باعث تشجیع رژیم صهیونیستی در جهت اجرای تجاوز و جنایت به صورت آشکارتر و گسترده‌تر گردیده، که از جمله این جنایات هدف قرار دادن غیر نظامیان و زیرساخت‌های اساسی در سوریه می باشدکه نقض اشکار حقوق بین الملل و حقوق انسان دوستانه محسوب می‌شود.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

داعش از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند
گروهای تروریستی از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کنند
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت یک کودک یمنی به ضرب گلوله مزدوران سعودی
یک کودک یمنی به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز مزدور سعودی در شهر تعز به شهادت رسید.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم.
تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.

نخست وزیر کانادا: کنار مردم ایران ایستاده‌ایم و دست از حمایت برنمی‌داریم/ و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و هم جنایتکاران پناه داده است چرا؟
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی ضد انقلاب ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تروریسم ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار القاعده ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار داعش ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تکفیری ها ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروه های تروریستی ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به کانادا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی ضد انقلاب ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تروریسم ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار القاعده ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار داعش ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار تکفیری ها ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.
که کانادا جنایتکار در کنار گروه های تروریستی ایستاده است و دست از این حمایت برنمی‌دارد.

4 کشور عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر واردن 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.

رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی‌ثباتی به همراه آورد.
آمریکا در طول تاریخ اشغالگر بوده و هیچگاه آزادیبخش نبوده است. آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد. افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و… پیش چشم ملتهای منطقه و جهان است. از پدرخوانده داعش، آزادسازی به سبک داعش بر می آید نه غیر آن.

امروز سیاست مداخله نظامی ناتو و آمریکا در افغانستان شکست خورده است
داعش توسط آمریکایی ها ایجاد شده و مورد حمایت قرار می گیرد
آمریکایی ها برای حمایت از داعش و تروریسم جدید باید به افکار عمومی دنیا پاسخ دهند.
آمریکایی ها اشتباه بزرگی در افغانستان مرتکب شدند و ۲۰سال اشغال این کشور هیچ سودی برای مردم آن نداشته است
در شرایط فعلی همه باید کمک کنند تا یک دولت فراگیر با مشارکت همه گروه ها در افغانستان تشکیل شود و اجازه دهیم مردم افغانستان سرنوشت خود را رقم بزنند.
سیاست مداخله نظامی ناتو و آمریکا در افغانستان شکست خورده است
اروپا مرکز اصلی مقر و پایگاه تروریست های جهان بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: