کد خبر: ۹۳۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۸۸
بعد از مخالفت باشگاه فولاد با همکاری نکونام و تیم ملی، کی‌روش تصمیمات جدیدی درباره دستیار خود گرفت.

اعلام آخرین وضعیت جانشین نکونام در تیم ملی/ دستیار کی‌روش در ایران نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بعد از بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به ایران و قبول هدایت تیم ملی، بارها درباره دستیار ایرانی وی صحبت شد.

در حالی که جواد نکونام گزینه اصلی کارلوس کی‌روش برای تیم ملی بود، به دلیل مخالفت باشگاه فولاد در نهایت این موضوع لغو شد. نکونام هم با انتشار مطلبی رسماً این موضوع را دو روز قبل اعلام کرد.

در نهایت سرمربی پرتغالی تیم ملی، ترجیح داد مارکار آقاجانیان همکار سابق خود را دعوت به همکاری کند. آقاجانیان فعلاً در ایران حضور ندارد و قرار است در تهران به اردوی تیم ملی ملحق شود. البته هنوز توافق مالی بین دستیار کی‌روش و فدراسیون انجام نشده است، منتهی بعید به نظر می‌رسد مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

طبق برنامه تیم ملی ایران تا روز دوشنبه هفته جاری(23 آبان ماه) در ایران حضور دارند و بعد از آن عازم قطر خواهند شد. بنابراین همکار قدیمی کی‌روش نهایتاً تا روز دوشنبه کنار تیم حاضر خواهد شد.

اولین بازی جام جهانی ایران در روز 30 آبان ماه مقابل انگلیس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: