کد خبر: ۹۳۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۸
کره شمالی با انتقاد از کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا به‌خاطر رزمایش‌های هوایی مشترکشان، اعلام کرده است که با قوی‌ترین اقدام متقابل به هرگونه تلاش برای نقض حاکمیت خود پاسخ خواهد داد.

پیونگ‌یانگ: با قوی‌ترین اقدام متقابل به هرگونه تلاش برای نقض حاکمیت خود پاسخ خواهیم دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: کره شمالی هشدار داد که با قوی‌ترین اقدام در برابر هرگونه تلاش برای نقض حاکمیت خود پاسخ خواهد داد.

 کره شمالی با انتقاد از کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا به‌خاطر رزمایش‌های هوایی مشترکشان، اعلام کرده است که با قوی‌ترین اقدام متقابل به هرگونه تلاش برای نقض حاکمیت خود پاسخ خواهد داد.

شبکه تلویزیونی KBS World کره جنوبی روز یکشنبه گزارش داد، وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری مرکزی رسمی کره منتشر شد، این هشدار را صادر کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که پیونگ‌یانگ به صراحت هشدار داده است که اگر ایالات متحده نمی‌خواهد وضعیت خطرناکی را به ضرر منافع ملی خود ببیند، باید فورا تمرین هوایی مشترک تحریک‌آمیز را متوقف کند.

وزارت خارجه کره شمالی اقدامات آمریکا را «غیرمسئولانه و گستاخانه» توصیف کرد و عملیات هوایی را به عنوان نقض جدی امنیت یک کشور مستقل و چالشی آشکار در برابر تمایل جامعه بین‌المللی برای دستیابی به صلح و ثبات در شبه‌جزیره کره و منطقه محکوم کرد.

پیونگ‌یانگ تأکید کرد که هیچ تلاشی از سوی نیروهای متخاصم برای نقض حاکمیت و منافع امنیتی خود را تحمل نخواهد کرد و با قوی‌ترین اقدام متقابل پاسخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
۱۰:۳۱۱۶ آبان ۱۴۰۱
ادامه سرقت نفت سوریه از سوی آمریکا جنایتکار
به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش شرم آور و تاسف بار است که نیرو‌های آمریکایی یک کاروان متشکل از ۴۳ تانکر نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
آمریکایی‌ها ۴۸ تانکر دیگر از نفت سوریه را غارت کردند
آمریکا ۵۰ تانکر دیگر از نفت سوریه را ربود
ادامه سرقت نفت سوریه توسط آمریکا
آمریکا ۸۲ درصد از نفت سوریه را غارت می‌کند

۱۰:۲۶۱۶ آبان ۱۴۰۱
حملات اوکراین با موشک‌های آمریکایی به لوهانسک و خرسون
نیرو‌های اوکراینی با موشک‌های آمریکایی هیمارس مناطقی در منطقه لوهانسک و خرسون را هدف قرار دادند.
مقامات منطقه لوهانسک اعلام کردند نیرو‌های اوکراینی شهر استاخانوف را با چهار فروند موشک هیمارس ساخت آمریکا هدف قرار دادند.

۱۰:۲۸۱۶ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون علیه رورسیه از انواع سلاح های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
آمریکا جنایتکار جنایتکار از سال 1945 تاکنون هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
100 درصد حق با کره شمالی است آمریکا جنایتکار در کره جنوبی چه غلطی می کند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: