کد خبر: ۹۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۹
‏عبدالناصر همتی رییس سابق بانک مرکزی در توئیتی نوشت: ارز ۴۲۰۰ را با ادعای برچیدن رانت حذف کردید. حالا که با از دست دادن فرصتها، اختلاف دو نرخ به ۱۰هزار تومان رسیده، برنامه تان چیه؟ رانت را ادامه میدهید یا قیمت کالا‌های اساسی را ۳۵٪ بالا می‌برید؟ با مردم صادق باشید.

همتی: ارز ۴۲۰۰ را با ادعای برچیدن رانت حذف کردید؛ حالا که اختلاف دو نرخ به ۱۰هزار تومان رسیده، برنامه تان چیست؟ / رانت را ادامه می‌دهید یا قیمت کالا‌های اساسی را ۳۵٪ بالا می‌برید؟به گزارش خبرداغ ، عبدالناصر همتی رییس سابق بانک مرکزی در توئیتی نوشت:  ارز ۴۲۰۰ را با ادعای برچیدن رانت حذف کردید.

نوشتم: با افزایش نرخ ارز و تشدید اختلاف با ارز نیمایی چه خواهیدکرد؟

حالا که با از دست دادن فرصتها، اختلاف دو نرخ به ۱۰هزار تومان رسیده، برنامه تون چیه؟ رانت را ادامه میدهید یا قیمت کالاهای اساسی را ۳۵٪ بالا می برید؟

با مردم صادق باشید.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: