کد خبر: ۹۳۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۷۸۸
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس با استناد به سخنان امروز رئیس مجلس جلسه علنی، تصریح کرد: طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس قرار دارد.

طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش در دستور کار صحن علنی قرار داردبه گزارش خبرداغ ، محمد وحیدی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به تذکر امروز خود در صحن علنی مجلس و پاسخ رئیس مجلس، تأکید کرد: طرحی مبنی بر ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس تدوین و راهی صحن علنی مجلس شده و بالغ بر 120 امضا برای بررسی اولویت دار آن در صحن جمع آوری شده است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس افزود: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس هر طرح و لایحه‌ای با امضای بیش از 50 نماینده می‌تواند به صورت اولویت دار در صحن مطرح شود که ما علت بررسی نشدن این طرح را از رئیس مجلس جویا شدیم که خوشبختانه قول مساعد در این رابطه داده شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در ردیف 14 دستور کارهای صحن علنی قرار دارد و امروز قول جابه جایی و در اولویت قرار دادن این طرح در دستور کار صحن مجلس داده شد.

وی یادآور شد: در صورت اجرای این طرح، آموزش و پرورش می‌تواند نیروهای جوان و با انگیزه را به کار گیرد و اینچنین از نیروهای بازنشسته در کلاس‌های درس استفاده نشود، همچنین با تصویب این طرح از به کارگیری نیروهای بازنشسته نیز جلوگیری می‌شود کم موجب تقویت کیفی کلاس‌های درس نیز خواهد شد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از مأموریت‌هایی که رئیس مجلس به کمیسیون آموزش مجلس داد، این بود که کمیسیون موضوع به کارگیری نیروهای بازنشته را مورد بررسی قرار دهد و گزارشی در این رابطه به صحن مجلس ارائه شود./

پایان پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: