کد خبر: ۹۳۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۵۲۷
«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

زلنسکی در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان: تعداد پهپاد‌هایی که تهران به روسیه ارسال کرده محدود نیستند / روزانه حداقل ۱۰ پهپاد ایرانی را سرنگون می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

وی در سخنانی مدعی شد: «نیروهای اوکراینی روزانه حداقل 10 پهپاد ایرانی را سرنگون می‌کنند و تعداد پهپادهایی که تهران به روسیه ارسال کرده محدود نیستند».

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ۱۴ آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: مناسبات ما با روسیه بر مبنای همسایگی و منافع متقابل است. این هیاهویی که برخی از کشورهای غربی به راه انداخته‌اند که ایران برای کمک به جنگ اوکراین موشک و پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است. بخش موشک آن کاملا غلط است و بخش پهپاد آن درست است. ما مقدار معدودی پهپاد ماه‌ها قبل از جنگ اوکراین در اختیار روسیه گذاشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
جمهوری‌خواهان:
در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو یک پنی هم به اوکراین کمک نمی‌کنیم
هر چه جنگ اوکراین طولانی‌تر می‌شود و فشارهای اقتصادی بر غرب بیشتر می‌شود، سیاستمداران این کشورها نیز مثل مردمانشان به همان نتیجه‌ای می‌رسند که ترامپ گفت: «این جنگ به ما مربوط نیست.» نماینده جمهوری‌خواه کنگره وعده داده در صورت پیروزی این حزب در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره که سه شنبه برگزار می‌شود؛ کمک‌های آمریکا به اوکراین قطع خواهد شد.

255 روز از جنگ اوکراین می‌گذرد. طی این 8 ماه و 10 روز اروپا و آمریکا با حمایت گسترده نظامی، سیاسی، اطلاعاتی و اقتصادی از اوکراین عملاً به یک طرف جنگ تبدیل شده‌اند. این جبهه همزمان با ارسال گسترده تسلیحات و تجهیزات به روز نظامی خود به اوکراین هزاران تحریم نیز به خصوص در حوزه انرژی علیه روسیه وضع کرده که البته، به سمت خود کمانه کرده است.
بحران انرژی در اروپا و آمریکا و افزایش 500 درصدی قبوض انرژی، مردم را نیز در بسیاری از کشورهای غربی به خیابان‌ها کشانده است. در بسیاری از اعتراض‌ها طی روزهای اخیر مردم از دولت‌های خود خواسته‌اند تا با لغو تحریم‌های ضد روسی بحران انرژی را حل و فصل کنند. حالا با تشدید بحران غذایی و اقتصادی و انرژی، آرام آرام از آمریکا نیز درست مثل اروپا، زمزمه پایان کمک‌های نظامی و اقتصادی به اوکراین بلند شده است. سه شنبه هفته جاری(17 آبان) قرار است انتخابات میان دوره‌ای کنگره در این کشور برگزار شود و جمهوری خواهان در جدیدترین موضع خود هشدار داده‌اند که در صورت پیروزی حتی یک «پنی» هم به اوکراین کمک نخواهند کرد.
«مارجری تیلور» نماینده جمهوری‌خواه کنگره از ایالت «جورجیا» متعهد شده در صورتی که در انتخابات آتی کنگره، جمهوری‌خواهان کنترل کنگره را از دموکرات‌ها بازپس گیرند، حتی یک پنی هم از سوی آمریکا به اوکراین کمک نخواهد شد. به گزارش فارس به نقل از وبگاه «هیل»، «تیلور» در گردهمایی هواداران ترامپ در «سیوکس سیتی» ایالت آیووا با انتقاد از سیاست دموکرات‌ها در قبال اوکراین گفته: «تنها مرزی که آنها به آن اهمیت می‌دهند، اوکراین و نه مرز جنوبی آمریکا است. تحت حکومت جمهوری‌خواهان، دیگر حتی یک پنی هم به اوکراین نخواهد رفت. کشور ما در اولویت قرار می‌گیرد.» «کوین مک کارتی» رهبر اقلیت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا نیز در اظهارنظری مشابه ماه گذشته گفته بود که اگر جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره بازپس‌گیرند، بودجه اوکراین را متوقف خواهند کرد: «اوکراین اهمیت دارد اما در عین حال نمی‌تواند تنها چیز باشد و نمی‌تواند چک سفید امضا باشد.» اگر سناریوی پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات کنگره محقق شود، آنها قدرت کافی برای تصویب کمک‌های نظامی یا مالی اضافی به اوکراین را برای دولت جو بایدن خواهند داشت چرا که کنگره باید بودجه فدرال را که دولت باید از منابع آن بودجه از اوکراین حمایت کند را تصویب کند. اظهارات جمهوری‌خواهان درباره لغو کمک‌ها به اوکراین در حالی مطرح می‌شود که دولت «جو بایدن» از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در اسفند ماه گذشته، با عرضه کمک‌های نظامی به کیف، به آتش ناآرامی‌ها در اوکراین دامن زده است. در تازه‌ترین مورد، روز جمعه وزارت دفاع آمریکا از کمک
400 میلیون دلاری این کشور به اوکراین خبر داد و اعلام کرد طی بسته کمک‌های جدید، 45‌تانک T-72‌به اوکراین داده خواهد شد. طبق این گزارش، همچنین در بسته کمک‌های جدید، پهپادهای فونیکس و سامانه پدافند هوایی‌هاوک نیز قرار دارد.
اروپا هم به تردید افتاد
دولت‌های اروپایی هم که متعهد شده‌اند کمک‌های نظامی و مالی بیشتری به اوکراین بدهند با افزایش تورم در قاره سبز درباره ادامه کمک‌ها به کیف دچار تردید شده‌اند. «الجزیره» در همین زمینه نوشته: «از زمانی که نیروهای روسیه در اواخر فوریه(اسفند) وارد اوکراین شدند، رهبران اروپایی یک جبهه متحد علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه تشکیل دادند. اما بیش از
۲۵۰ روز بعد با شروع زمستان و افزایش تورم، عزم رهبران اروپا در مقابل اضطراب عمومی ناشی از تاثیرات جنگ طولانی مدت مورد آزمایش قرار می‌گیرد...اگر روسیه موفق شود از طریق جنگ انرژی، بحران مهاجرت و پروپاگاندای اطلاعات نادرست خود، ناآرامی‌های اجتماعی را در اروپا دامن بزند، این عوامل می‌تواند به کاهش حمایت اروپا منجر شود که هدف روسیه نیز دستیابی به همین امر است.»
به گزارش ایرنا الجزیره ادامه می‌دهد: «دولت‌های اروپایی در حالی متعهد می‌شوند که کمک‌های نظامی و مالی بیشتری به اوکراین بدهند که پس‌انداز شهروندانشان در برابر هزینه‌های گوناگون زندگی در حال از بین رفتن و خشم آنها در حال افزایش است. در دو هفته گذشته اعتراضات از فرانسه تا رومانی به راه افتاده و کارگران خواستار دستمزدهای بهتر برای جبران افزایش هزینه‌ها شده‌اند.در آلمان هم تظاهرکنندگان از دولت خود خواستند که سیاست مالی خویش را تغییر دهد زیرا هزینه‌های سوخت و غذا برای بسیاری از مردم غیرقابل تحمل شده است. بر اساس این گزارش آمریکا تاکنون به‌تنهایی قول ۲۷.۶ میلیارد یورو (۲۷ میلیارد دلار) کمک نظامی به اوکراین داده است این در حالی است که تعهدات بریتانیا، آلمان و لهستان (سه کشوری که بیشترین کمک‌های نظامی به اوکراین را پس از آمریکا انجام داده‌اند) مجموعاً به ۶.۷۶ میلیارد یورو می‌رسد که چهار برابر کمتر از کمک‌های واشنگتن است.
بی بی‌سی: مردم کِرم و حشره بخورند
طی ماه‌های اخیر تشدید بحران غذایی در اروپا منجر به این شده که رسانه‌های این کشورها خوردن حشرات را به عنوان وعده‌های غذایی تبلیغ کنند. چندی پیش ویدئوی تبلیغاتی عجیب مجمع بین‌المللی اقتصاد (WEF) که از مردم به‌ویژه در اروپا و آمریکا می‌خواست به دلیل کمبود مواد غذایی و احتمال قحطی در آینده نزدیک به خوردن غذاهای غیر معمول از جمله حشرات روی بیاورند. خبر ساز شد.« دیلی میرور» نیز طی روزهای اخیر با اشاره به افزایش شدید قیمت مواد غذایی در انگلیس و موضوع ناامنی غذایی در این کشور در گزارش جنجالی از احتمال عرضه «جیرجیرک» به عنوان جایگزین ارزان در وعده‌های غذایی خبر داده بود.در جدیدترین مورد نیز شبکه جهانی بی‌بی سی در ویدئویی خوردن کرم و حشرات را به عنوان وعده‌های غذایی مفید تبلیغ می‌کند. « ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس نیز در بحبوحه مشکلات عمیق مالی و رکود اقتصادی در این کشور تصریح کرده است که مردم نباید توقع داشته باشند که دولت حلال تمام مشکلات آنها باشد. شبکه «یورونیوز» هم در گزارشی به تشدید بحران غذایی در کشور‌های اروپایی در پی تورم فزاینده و افزایش هزینه‌های زندگی پرداخته است. در بخشی از این گزارش آمده است: «الیزابت بورن نخست‌وزیر فرانسه می‌گوید دولت این کشور بزرگ‌ترین صندوق حمایت مردمی برای کمک غذا به نیازمندان را راه‌اندازی می‌کند. خانم بورن که از یک موسسه خیریه بازدید می‌کرد تاکید کرد این صندوق به منظور برآورده کردن نیاز غذایی افراد نیازمند که در پی تورم فزاینده شدیدا توان خرید شان را از دست داده‌اند راه‌اندازی می‌شود.» یورونیوز می‌افزاید:«در این بین انگلیس نیز در پی افزایش سرسام آور قیمت‌ها نگران پایان کار بانک‌های کمک غذا در زمستان امسال است.‌تانیا ویتفیلد- رئیس‌یکی از بانک‌های غذا در انگلیس در این باره گفته است بحران هزینه‌های زندگی تشدید شده است و مراجعه کنندگان به بانک غذا نیز افزایش یافته‌اند. مردم انگلیس در گذشته نگرانی جز بحران سوخت نداشتند اما اکنون نگران مواد غذایی‌شان نیز هستند. ما شاهد مراجعه بسیاری از مردم برای نخستین‌بار در این بانک غذایی هستیم که تا کنون به این‌جا نیامده بودند.»این گزارش در پایان تاکید می‌کند:« همزمان با نزدیک شدن زمستان، قیمت‌های غذا و سوخت مداوم در حال افزایش است و مردم سراسر اروپا را در دو راهی دشوار قرار داده است خود را سیر کنند یا گرم کنند.»
تظاهرات هزاران نفری در انگلیس
از انگلیس همچنین خبر می‌رسد هزاران نفر از اقشار مختلف مردم این کشور روز شنبه در اعتراض به گرانی و بحران هزینه‌های زندگی در خیابان‌های پایتخت دست به تظاهرات زده و خواستار برگزاری انتخابات شدند. به گزارش ایرنا، در این حرکت اعتراضی که از سوی نهاد موسوم به «مجمع خلق» و با حمایت گروه‌ها و نهادهای مدنی و همچنین چهره‌های ارشد حزب مخالف دولت از جمله «جرمی کوربین» (رهبر سابق حزب کارگر) و جان مک‌دانل (وزیر دارایی پیشین کابینه در سایه) برگزار شد شرکت کنندگان در هوای بارانی لندن شعارهایی را علیه بی‌کفایتی دولت محافظه‌کار «ریشی سوناک» سر می‌دادند.معترضان به گرانی و اوضاع بغرنج معیشتی طی هفته‌های گذشته نیز در خیابان‌های لندن دست به تظاهرات زده و خواستار تحول سیاسی در این کشور هستند تا به مشکلات آنها به نحو ملموسی رسیدگی شود.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
۲۲:۱۶۱۳ آبان ۱۴۰۱
کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین/ آمریکا جنایتکار باید از اقدامات تحریک آمیز دست بردارد.
آلمان: برنامه‌های طولانی مدت برای کمک به اوکراین داریم/ آلمان جنایتکار باید از اقدامات تحریک آمیز دست بردارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ناتو و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد..
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ناتو و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد..
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
آمریکا از عربستان سعودی حمایت نکند.
اروپا از عربستان سعودی حمایت نکند.
اسرائیل از عربستان سعودی حمایت نکند.

آمریکا از امارات حمایت نکند.
اروپا از امارات حمایت نکند.
اسرائیل از امارات حمایت نکند.

آمریکا از اوکراین حمایت نکند.
اروپا از اوکراین حمایت نکند.
اسرائیل از اوکراین حمایت نکند.

تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا جنایتکار ۵۰ برابر شد.
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور اروپا جنایتکار ۵۰ برابر شد.
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور ناتو جنایتکار ۵۰ برابر شد.

۱۱:۱۶۱۵ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

۱۱:۱۶۱۵ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
در پاسخ به رابرت مالى بی ادب نماينده ويژه آمريكا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی
مردم یمن هر روز با سلاح های آمریکا کشته می شوند.
مردم یمن هر روز با سلاح های کشورهای اروپایی کشته می شوند.
مردم یمن هر روز با سلاح های اسرائیل کشته می شوند.

۱۰:۰۱۱۵ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا پس آمریکا جنایتکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست که چرا پس اروپا جنایتکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست که چرا پس ناتو جنایتکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
۰۹:۴۴۱۵ آبان ۱۴۰۱
مزدوران آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
مزدوران اروپا جنایتکار از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
مزدوران ناتو جنایتکار از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
درپاسخ به آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قوانین بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بشر است.
علیرغم درخواست‌های مکرر از جانب جمهوری عربی سوریه برای محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، تجاوز بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ادامه دارد.
سکوت شورای امنیت سازمان ملل باعث تشجیع رژیم صهیونیستی در جهت اجرای تجاوز و جنایت به صورت آشکارتر و گسترده‌تر گردیده، که از جمله این جنایات هدف قرار دادن غیر نظامیان و زیرساخت‌های اساسی در سوریه می باشدکه نقض اشکار حقوق بین الملل و حقوق انسان دوستانه محسوب می‌شود.
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟

تجهیز کننده صدام به سلاح‌های شیمیایی نگران مردم ایران شده است!
دولت آلمان که شرکت‌هایش در دوران جنگ تحمیلی، صدام حسین را به سلاح‌های شیمیایی مجهز کردند، در اغتشاشات اخیر نگران مردم ایران شده و با اینکه از بانیان تحریم‌های اتحادیه اروپا بوده، درصدد اعمال تحریم‌هایی فراتر از اتحادیه است.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

عربستان سعودی به همراه امارات در این مدت 8 سال در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است.

امروز سیاست مداخله نظامی ناتو و آمریکا در افغانستان شکست خورده است
داعش توسط آمریکایی ها ایجاد شده و مورد حمایت قرار می گیرد
آمریکایی ها برای حمایت از داعش و تروریسم جدید باید به افکار عمومی دنیا پاسخ دهند.
آمریکایی ها اشتباه بزرگی در افغانستان مرتکب شدند و ۲۰سال اشغال این کشور هیچ سودی برای مردم آن نداشته است
در شرایط فعلی همه باید کمک کنند تا یک دولت فراگیر با مشارکت همه گروه ها در افغانستان تشکیل شود و اجازه دهیم مردم افغانستان سرنوشت خود را رقم بزنند.
سیاست مداخله نظامی ناتو و آمریکا در افغانستان شکست خورده است
اروپا مرکز اصلی مقر و پایگاه تروریست های جهان بوده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2001 تاکنون عليه غيرنظاميان افغانستان استفاده می‌شود و همچنان نیز ادامه دارد.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2011 تاکنون عليه غيرنظاميان سوریه استفاده می‌شود.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2011 تاکنون عليه غيرنظاميان عراق استفاده می‌شود.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2015 تاکنون عليه غيرنظاميان یمن استفاده می‌شود.
ناتو به همراه آمریکا مقصر اصلی جنگ اوکراین است
ناتو به همراه آمریکا مقصر اصلی وقوع جنگ اوکراین است.

ائتلاف متجاوز سعودی از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ یمن از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی علیه غیر نظامیان یمنی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

ایران دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین ندارد/ آمریکا، اروپا، ناتو و اسرائیل 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ روسیه و اوکراین هستند.

مردم یمن هر روز با سلاح های آمریکا کشته می شوند.
مردم یمن هر روز با سلاح های کشورهای اروپایی کشته می شوند.
مردم یمن هر روز با سلاح های اسرائیل کشته می شوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.


ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین
یگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.


ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ناتو و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
ولودیمیر زلنسکی بی ادب» رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد..


آمریکا از عربستان سعودی حمایت نکند.
اروپا از عربستان سعودی حمایت نکند.
اسرائیل از عربستان سعودی حمایت نکند.

آمریکا از امارات حمایت نکند.
اروپا از امارات حمایت نکند.
اسرائیل از امارات حمایت نکند.

آمریکا از اوکراین حمایت نکند.
اروپا از اوکراین حمایت نکند.
اسرائیل از اوکراین حمایت نکند.

تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور آمریکا جنایتکار ۵۰ برابر شد.
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور اروپا جنایتکار ۵۰ برابر شد.
تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حضور ناتو جنایتکار ۵۰ برابر شد.

۱۱:۱۶۱۵ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

۱۱:۱۶۱۵ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

در پاسخ به رابرت مالى بی ادب نماينده ويژه آمريكا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی
مردم یمن هر روز با سلاح های آمریکا کشته می شوند.
مردم یمن هر روز با سلاح های کشورهای اروپایی کشته می شوند.
مردم یمن هر روز با سلاح های اسرائیل کشته می شوند.

۱۰:۰۱۱۵ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا پس آمریکا جنایتکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست که چرا پس اروپا جنایتکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
سوال اینجاست که چرا پس ناتو جنایتکار از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.


دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟


دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟

۰۹:۴۴۱۵ آبان ۱۴۰۱
مزدوران آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
مزدوران اروپا جنایتکار از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
مزدوران ناتو جنایتکار از سال 1400 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
۱۲:۲۹۱۵ آبان ۱۴۰۱
سلام حال ایران باید انتقام ترور های اخیر را از اسرائیل بگیرد و پایگاه های امیریکا در سوریه و عراق را که علنی از تروریست ها حمایت کردند مورد هدف موشک قرار دهد

۱۲:۲۹۱۵ آبان ۱۴۰۱
سلام حال ایران باید انتقام ترور های اخیر را از اسرائیل بگیرد و پایگاه های امیریکا در سوریه و عراق را که علنی از تروریست ها حمایت کردند مورد هدف موشک قرار دهد
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
دخالت و مداخله گری، تجاوزات، جتایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل نشان داد که دیگر به مذاکره و گفت وگو اعتقادی و اعتماد نداریم
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
۱۵:۵۵۱۵ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا و مزدورانشان 100 درصد فقط از گروه تروریستی داعش و سایر گروه های تروریستی در عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند.
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند..
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
کشورهای غربی بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند
کشورهای غربی که به ظاهر دم از دموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار در کشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.
کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی که ادعای طرفداری حقوق بشری دارند، با ایجاد گروه های تروریستی و حمایت از آنها حقوق بشر را بطور کامل نقض می کنند.
در نظر اینها افزایش قتل و کشتار و سرکوب اعترضات مردمی در کشورهای متبوع خود نقض حقوق بشر نیست اما اگر در کشورهای اسلامی یک مجرم محاکمه و به سزای اعمالش برسد، نقض حقوق بشر است.
در این کشورها زن و مرد با هم تفاوت های زیادی دارند، انها به زنان به چشم برده نگاه می کنند که از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیست.
در دین اسلام زن و مرد با هم برابرند و هیچ اختلاف و فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است اما در کشورهای غربی زنان از جایگاه واقعی خود محروم هستند.
در سال های گذشته زنان حتی حق خواندن کتاب های تورات و انجیل را نداشتند و در نظر آنها زنان شریک شیطان هستند که نباید کتاب های دینی را مطالعه کنند.
کامل ترین دین اسلام است و سایر ادیان الهی بعد از آمدن دین مبین اسلام منسوخ شده و همه باید به این دین بزرگ الهی روی بیاورند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: