کد خبر: ۹۳۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۰۷
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در راهپیمایی 13 آبان برخورد جدی با آشوبگران بود، گفت: از مسئولان قضایی انتظار می‌رود با آشوبگران سریع و قاطع برخورد کنند.

باید قاطعانه و سریع با اغتشاشگران برخورد شود/ مجازات آشوبگران مطالبه مردم استبه گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخورار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان حجت را بر مسئولین تمام کرده که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند.

وی تأکید کرد: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آنها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است، گفت: قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مجازات برساند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در قوه قضاییه قضات، مسلط، انقلابی و شجاع کم نداریم، گفت: بنابراین انتظار است تا انتقام خون مظلومین اغتشاشات به خصوص شهدای نیروی انتظامی، پاسداران، بسیجیان و مردم عادی از قاتلین و مسببین اصلی گرفته شود.

وی تأکید کرد: همچنین از مسئولین کشور انتظار داریم تا کشورهایی که مستقیم و غیر مستقیم در این اغتشاشات نقش داشتند و حتی عده‌ای را برای آتش‌زدن اموال عمومی و حمله به پلیس آموزش دادند و برای ایجاد اختلال و درگیری در کشور مهمات و پول ارسال کردند را بر سر جای خود بنشانند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
سید محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
ظریف متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
عراقچی متاسفانه در مذاکره و مذاکرات وین در باره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشور‌های غربی سرپوش گذاشته است چرا؟
دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در زمان جوباید شروع و آغاز نشده است دخالت و مداخله آمریکا جنایتکار در سال 1332 شروع و آغاز شده است پس مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار از همان ابتدا در سال 1392 غلط و اشتباه بوده است و 100 درصد فقط مقصر اصلی دولت حسن روحانی بوده است.
آمریکا، اروپا، هر دو از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
اروپا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
بنده تاکنون بیش از 999 هزار بار اعلام کردم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و آمریکا تاکنون در باره توافق هسته ای و برجام دروغ می گویند.
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکایی ها جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت کشورهای اروپایی جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم..
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت آمریکا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم
دخالت، مداخله، خیانت و جنایت اروپا جنایتکار را هرگز فراموش نمی کنیم.
آمریکا و اروپا و رژیم موقت صهیونیستی مقابل ملت ایران شکست خوردند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیال ثابت شده است.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: